{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.819 visninger | Oprettet:

LastbilGalleri.dk
LastbilGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. dec 2010
Følger: 1 Følgere: 19725 Emner: 23 Svar: 38

Velkommen til det nye LastbilGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye LastbilGalleri!


Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på LastbilGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på LastbilGalleri.

- Mine forumemner
Som noget nyt kan du nu se alle dine forumemner under "Mit indhold" på "Min konto", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.


- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en lastbil oprettet.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye LastbilGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.lastbilgalleri.dk/faq

God fornøjelse

Med venlig hilsen LastbilGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye LastbilGalleri!
  • #1   18. apr 2012 Jeg vælger at tale direkte ud af posen, og så må i sgu tage det som i vil, det rager mig ekstremt langsomt...

    Mage til lort skal man lede længe efter, det er ekstremt uoverskueligt, ikke skide gennemtænkt og minder mest af alt om noget specialklassen har fået lov at prøve kræfter med, jeg håber virkelig ikke for jer at i har betalt penge for at få dette her lavet... FØJ siger jeg bare...
    Det er rigtigt meget hvidt i gråt hvilket ikke ligefrem hjælper på gennemskueligheden, og på trods af at det gamle design har, så vidt jeg husker, mere end 10 år på bagen så holder det en milliard-million mere end det her...

    Det er mildest talt ikke særligt gennemtænkt..

    Min mening, kun lidt censureret...


  • #2   18. apr 2012 Åhh ja og så en ting der kan undre mig vanvittigt meget der er råbt og skreget på smileys f.eks, men har man gidet lytte til brugerne som sædvanlig nej nej da...

    Jeg er rystet...

    If it aint broke, don't fix it...


  • #3   18. apr 2012 Mr Nobody

    Jeg er enig. Det er det værste lort jeg længe har set. Hvis det forsætter på de andre gallerier jeg har bruger på sletter jeg mine kontoer her...


  • #4   18. apr 2012 OMFG!!!!

    Der er sku da vidst en designer her der har drukket af natpotten eller sådan noget for mage til uoverskulig bras skal man da vidst lede længe efter!!!

    Er Helt enig med Mr. Nobody
    If it aint broke, then don´t fix it, just small repairs...


  • #5   18. apr 2012 Det er satme det værste gang lort at rende rundt i.... bliver de andre gallerier også sådan så mister jeg sku alt for det her... så finder jeg noget andet at bruge min tid på.. Hallo, det er ikke facebook der har som skal ændre udseende hver halvår.. hold jer til det gode gamle alle kunne lide og så lyt til brugernes ønsker..

  • #6   18. apr 2012 Vi må jo give det en chance, men jeg er bestemt hellere ikke imponeret....

  • #7   18. apr 2012 Er det ikke bare jer der er nogle gamle knotne mænd smiley ? Umiddelbart er det, efter min mening, et super fedt design smiley

  • Rd350 v
    Rd350 v Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #8   18. apr 2012 En ting er helt sikkert... alt alt for lyst.. især den der blålige skrift.. man skal jo nærmest skrue ned for lyset på skærmen for ikke at blive blændet.. og ja det er meget rodet at se på...

    Fair nok man vil lave om, men behøver vel heller ikke skræmme kunderne..


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #9   18. apr 2012 Jeg er tilbøjlig til at give Sune ret her, det kræver en smule tilvendning, nu har jeg kigget lidt rundt og kan da se flere fordele nu, blandt andet når man kigger lidt på billeder af lastbiler og at man ikke længere kan afvise en lastbil uden at man giver en grund

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #10   18. apr 2012 Nobody: Jeg er egnig, det er da noget fis at lave om på noget der virker og som har virket fint i mange år....... der er alt for meget facebog over det....


  • #11   18. apr 2012 Det er sku en stor OMMER dette her smiley

  • #12   18. apr 2012 Ny må i sg liiige styre jer, vil godt give jer ret i at det virker lidt kaotisk men giv det da en chance det er sg da ikke værre end hvis i skulle vænne jer til en ny bil Grow UP!!!!

  • #13   18. apr 2012 Ingen smileys, ingen synes godt om knap.....

    No further comments


  • #14   18. apr 2012 jeg sletter min konto her nu....

  • #15   18. apr 2012 Godt der ikke er kommet nogen "syntes godt om" knap! For jeg ville ikke trykke på den alligevel! Tak for jeres hårde arbejde! Men det er satme ikke godt nok.....

  • #16   18. apr 2012 HELT ÆRLIGT???
    hvor svært kan det lige være ved godt man har stor tendens til at være vanemenneske meeen helt seriøst, det er sgu ikke helt svært at finde rundt i hvis man har lidt tålmodighed, undre mig over hvordan i kan have det job i har med alle de regler osv når i ikke engang kan finde rundt i et galleri bare fordi at det har fået et bette facelift kom ind i kampen...:)


  • #17   18. apr 2012 RD 350 v: Den lyseblå farve bliver mørkere, så man ikke skal knibe øjnene sammen for at læse smiley

    Vi tager imod al konstruktiv kritik, så fortsæt endelig diskussionen, og meld endelig ind, hvis I oplever fejl eller mangler smiley


  • #18   18. apr 2012 Frygtede denne dag. Bruger min smartfon til at kigge herinde for det meste. Men jeg kan ikke se beskeder eller hændelser fordi reklamerne i toppen dækker det der "slider" ned. Hvad fanden gør man så?. Så er det nok bare slut med at bruge siden smiley

  • #19   18. apr 2012 Når man trykker mere kan man heller ikke se det for den grimme volvo reklame :@

  • #20   18. apr 2012 Farvevalget kan vi godt blive enige om at det ikk er det mest optimale ja men så er det også sagt, min mening er i hvert fald at det er blevet udmærket syntes faktisk at det gamle layout var ved at blive lidt kedeligt, at se på og hoppe rundt i.

    Og til jer der åbenbart kun kan se det negative kunne det da være at i skulle sætte jer ind i tingene Inden at hagler noget ned vi har da fået større billeder og en række andre gode funktioner...


  • #21   18. apr 2012 og til jer der truer med at slette jeres profil kan jeg kun sige

    ud med det gamle ind med det nye he he....;)


  • #22   18. apr 2012 Kesse: Vi er klar over problemet med smartphones, og er i gang med at løse dette. Du er meget velkommen til at sende et billede af fejlen til os via kontakt, så kan vi se nærmere på, om det skulle være noget andet, der driller!

    Panikken: Det er dejligt at du og andre også kan se positive ting ved det nye design - og vi håber at I brugere vænner Jer til designet med tiden:) Nu er LastbilGalleri et af de nyere gallerier, men ellers har gallerierne haft det samme udseende i mange år, og det var på tide med en opdatering. Vi er godt klar over at det er en stor mundfuld, men vi håber at I klarer det.

    Men som sagt, så tager vi al konstruktiv kritik med videre, så I skal endelig melde ind smiley


  • #24   18. apr 2012 Ikke imponeret....

  • #25   18. apr 2012 lbg kan kun give jer ret, og endnu en positiv ting er at i løser problemerne som de kommer. Med hensyn til smileys kunne vi da godt bruge dem ville da helt sikkert være en dejlig ting at få her på siden.

    David N
    Tror nu at det er godt nok at de ikke har smidt en syntes godt om knap her på siden for den ville der da ikke være nogen der kunne finde ud af at bruge...;)


  • #26   18. apr 2012 Tror at der er nogen der godt kan ringe og bestille tid til en operation for brok....:D






  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #28   18. apr 2012 Bjarne

    Har du kigget inde på lastbil i dag for den funktion syntes jeg da at der nu.

    Panikken.

    Tror du ikke nærmer der er tale om en gang pms ? smiley



  • #29   18. apr 2012 trukerbenny pms???


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #30   18. apr 2012 Ja det er noget kvinder får sådan en gang om månden

  • #31   18. apr 2012 javel ja kært barn mange navne samt forkortelser ha ha...:D smiley
    kan godt være du har ret he he....;D


  • #33   18. apr 2012 Det er sku en stor OMMER dette her smiley

  • #34   19. apr 2012 Hmm er der ikke lidt vel mange der har taget nej-hatten på fra start..!!?

    Giv det dog for h...... en chance folkens..!! Alt nyt kræver tilvending.. Og i sidste ende så lære vi vel alle også at bruge det nye her..

    Er dog enig med kritikken om mangel af smilys, farvevalg osv..

    Og til dem der truer med at slette jeres bruger.. Jamen så gør da det..!!

    I kommer vel i sidste ende alligevel tilbage igen når i er færdige med at spille Bubberfornærmet..

    Jan K : Hvorfor er det så lige din bruger ikke er slettet nu godt 7 timer efter dit indlæg ????????


  • #35   19. apr 2012 syntes nu også den er for lys og forsiden er sku noget rodet .

    forsiden ville jeg personlig gerne ha lavet om


  • #36   19. apr 2012 Synes der går for meget Facebook i den efterhånden :s og ærligtalt, den side er satme ikk til at finde rundt i ... Det var ikk specielt godt fundet på.. I kunne have nøjedes med, at skifte skrift, og farve istedet for en helt ny side smiley

  • #37   19. apr 2012 Hold nu kæft hvor er det aaaaaaalt for rodet til at finde rundt i. hvorfor ikke bare beholde det gamle????????

  • #38   19. apr 2012 er jeg den eneste som synes at billederne er samme størelse som før?

    og er total enig med dem som ikke kan li det nye design, jeg var total forviret første gang jeg så det og kunne ikke finde rundt


  • #39   19. apr 2012 Er jeg den eneste som ikke kan se udfordringerne altså når jeg går ind i dem ?

  • #40   19. apr 2012 jeg er bestemt hellere ikke imponeret....

  • #41   19. apr 2012 i 2 år læste jeg minst 1 gang om ugen... (vi vil havde et lastbilgalleri....)
    så kom der et baby-galleri.... (vi vil havde et lastbilgalleri...)
    der kom et hifi galleri... (vi vil havde et lastbilgalleri...)
    og et have galleri.... (vi vil havde et lastbil galleri...)

    Endelig kom der et lastbilgalleri... et sted hvor vi som arbjder med lastbiler, men (for de flestes vedkommende) ikke ejer dem, kunne få lov at være...

    Med andre ord... Bazoom-gruppen slækkede på deres regler, for at give os, lov til også at være her....
    De har set i gennem fingre med vores (til tider..) let barnlige diskutioner og opførsel.... og set bort når vi fra tid til anden måske... måske lige "bøjer" reglerne så de passer til vores bedste...

    Kan vi så tillade os at skabe os, som små forkælede unger, når de bruger os som "prøveklud"??

    Jeg skal da erkende at jeg ikke er ovenud lykkelig, for den nye "still"... men det var jeg sku heller ikke for de nye "matador penge-sedler" med broer... jeg sagde også dengang, "nu får jeg sku visa-kort.. for dem vil jeg hverken eje eller have!"....

    Men ved i hvad.. jeg har sku ikke fået det kort endnu...

    Lad os nu lige give det en changse til ... skal vi sige 1 juli... ??
    (2 mdr. kan vi vel holde det ud?)

    og lad os så se om flertallet vil havde den gl. side tilbage, eller om vi kan accebterer den nye still.


  • #42   20. apr 2012 HØRT Futte !!!

  • #43   20. apr 2012 selvfølgelig har du da ret, men derfor bliver designet ikk bedre smiley

  • #44   20. apr 2012 futte
    jeg må indrømme SYNTES GODT OM knappen mangler lige til det der.!!
    godt skrevet.!
    Der kræves også tilvending for admins men det kommer hen af vejen smiley
    og alt konstruktivt kretik modtages gerne


  • #45   20. apr 2012 Lasse N
    har du prøvet og kigge under mere og så udforordringer i den nye linie hvor der står forum, galleri, osv. de kommer frem ved mig idag smiley


  • #46   20. apr 2012 Panikken > Du er satme ikke særligt intelligent at høre på da...

    Resten > Jeg tager lige nøjagtigt den hat på jeg føler for, jeg er ikke ligefrem kendt som ham der bare vælger at rette ind herinde... Og hvis jeg mener at designeren skulle have sin førerhund aflivet eller at Bazoom har lavet en gevaldig fuck-up ved at lave dette nye tiltag, så er det sgu sådan det er...

    Men jeg fatter ikke helt hvorfor der skal være øverst på siden en lang stribe med hvad der er skrevet hvor og hvorfor og af hvem, og scroller man så lidt ned så kan man få lov at se hvad der er kommet af nyheder, de bør da byttes om eller i bedste fald laves om så man kan skifte imellem dem som på det gamle..

    Futte > Hold nu op... Bazoom har da ikke gjort det her for at gøre os en tjeneste, de har da udelukkende gjort det fordi de fandt et sted de kunne tjene penge, tro mig laver denne side underskud lidt for længe så bliver den da lukket med det samme... Hvis det var for at gøre os en tjeneste så ville en VIP-status jo f.eks. være gældende på alle Bazoom's sider og ikke på en enkelt...

    Jeg mangler stadig "Synes godt om" knap samt endnu mere vigtigt smileys... Så meget arbejde og så har man ikke engang gidet høre på hvad brugerne har sagt... Det er satme skræmmende...


  • #47   20. apr 2012 Mr Nobody : skulle du så være bedre og mere fornuftig at høre på, ja ser du det kan sgu diskuteres alle har jo selvfølgelig lov til at have hver deres mening men for at sige det helt seriøst kan egentlig undre mig over hvad du gør når der sker noget nyt ude i det virkelige liv der må du satme have det noget stramt da.

  • #48   20. apr 2012 Panikken > Nu skal du ikke gøre hverken dig selv eller i særdeleshed mig dummere end vi er...Den dag hvor den virkelige verden med trylleslag ændrer sig lige så voldsomt som LBG har gjort det fra den ene dag til den anden, så kan det godt ske jeg tager en fridag...
    Det jeg mener med det jeg skriver at du ikke er ret intelligent at høre på er din måde at omtale os andre på, os som ikke bare slikker røv på Bazoom af en grund jeg har lidt svært ved at finde...
    Jeg synes stadig det nye LBG er noget lort, kort og godt, men med tiden vil jeg naturligvis som med alt andet kunne vænne mig til det, men i sidste ende vil det bare være noget lort...


  • #49   20. apr 2012 jeg slikker bestemt ikke røv på nogen som helst hvis du ellers gider at spærre glukkerne op har jeg rent faktisk givet dig medhold i at det ville være en lækker ting med de smileys her på siden og ja den måde jeg har omtalt jer på er at jeg syntes helt seriøst at det var det rene børnegalleri at høre på og efter som jeg ikke er den eneste der syntes det hvis du bladre lidt op teksten kan jeg ikke se at jeg har gjort noget galt...

  • #50   20. apr 2012 og ja Mr nobody du kan vel ikke fortænke nogen i at komme med deres mening om den måde du galper op på som den første også end da helt uden at have sat dig ind i sagerne men hagles ned det skulle det ja du må sgu meget undskylde!!!

  • #51   20. apr 2012 Panikken Kald det hvad du vil, jeg kalder det røvslikkeri....
    Jeg brugte skam tid på at kikke på det, indrømmet jeg har ikke brugt dagevis, jeg har brugt mellem 10 og 15 minutter, mere skulle jeg ikke bruge for at danne mig et indtryk, at du åbenbart skal bruge mere tid på det må så siger mere om dig end om mig, og ikke nødvendigvis på den gode måde.. Den med Smiley'erne, der tror jeg faktisk kun det er Bazoom der ikke er enig med mig, for havde de været havde de lyttet efter hvad vi har sagt siden LBG kom på benene...
    Men helt ærligt du angriber mig fordi jeg tilfældigvis var den første der turde sige min mening, og var den første til at kommenterer, så havde det været en anden der havde skrevet det samme som mig, så havde vedkommende fået alle mine tæv... Du har ret det er en børnehave herinde til tider, og det er folk som der er med til at gøre den det... Læs alle svarerne i tråden igennem og se hvor mange (eller rettere, hvor få) der falder på knæ og er klar til at tage hele herligheden i munden af ren og skær glæde og se så hvor mange der er utilfredse med det nye Bazoom....
    Som jeg har skrevet før, jeg lægger ikke fingre i mellem, det er jeg holdt op med for lææænge siden for folk fatter ikke en skid når tingene er pakket ind, lev med det, det gør jeg...


  • #52   20. apr 2012 ved sgu godt at der er mange der er utilfredse med det nye layout men lev med det eller forlad bageriet hvis du ikke kan lide lugten som man siger er bare pisse hamrende træt af kun at høre negativ og brok brok brok og gu hjælpe mig endnu mere jammer og klynkeri tænker bare på om der overhovedet findes noget positivt i jeres lille verden men må bare sande at der nok ikke gør det, og hvad med dem der ville slette deres profil her hvad i hulen laver de her endnu jamen så gør det sgu da jøsses man

  • #53   20. apr 2012 Kom nu ind i kampen. Alle sammen. Så galt er det heller ikke. Hvis i får en ny bil med en anden gear kasse og det ikk spiller med det samme, tåger inså ogsåmpå,samme måde.

    Jesus fucking christ. Giv det lidt tid.

    Ja gu fanden gør de det her for at tjene penge. Hvad havde man regnet med, at det er oprettet for jeres blå øjnes skyld.

    Ang gallerierne. Ku man ikk lave det sådan at man bladre i dem ligesom på smart phones.

    Eller udmærket resultat.


  • #54   20. apr 2012 Den dag BaZoom laver noget godt, der får de også ros, de fik ros af mig da de lancerede LBG, og siden har der ikke været alt for meget at rose dem for, for de hører i den grad med røven... Det kan godt være de skriver her i tråden at vi bare skal komme med idéer, det er prøvet før, og jeg mindes ikke at nogle af dem overhovedet blev til noget... Det er ikke andet end varm luft.. Men lad mig da endelig vende den om kan du ikke lide det der bliver skrevet så er der da ingen som siger til dig at du SKAL kikke....
    Mht dem som vil slette deres profiler, der synes jeg måske også det er lige voldsomt nok..


  • #55   20. apr 2012 det er sgu de fleste foretagender osv. der hører med røven inkl almindelige mennesker og det kan der sgu nok ikke laves om på uanset hvor meget man gerne vil eller råber op og jamre og klynker, men kan jo altid håbe at miraklet en dag sker og indtil da lev med det som det nu engang er FÆRDIG!!!!!

  • #56   20. apr 2012 I må dælme have haft en træls uge siden der ikke skal mere til for at få jeres pis i kog.

  • #57   20. apr 2012 EK T nej min uge har som sådan været udmærket, er bare træt af folk der brokker sig og piver og jamre over småting uden at sætte sig ind i tingene...:)


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #58   20. apr 2012 Altså nu har folket skreget på nyt design i hvertfald det sidste år, dog ikke lige herinde da lastbilgalleri høre til et af de " nye " gallerier og som sådan ikke rigtig trængte til fornyelse.

    Men på bilgalleri og andre af de " gamle " gallerier der trængte til godt nok til fornyelse og da Bazoom har valgt at gå all in så får ALLE gallerier en ordentlig omgang med hensyn til nyt design.

    Indtil videre har Lastbilgalleri,Hifigalleri,Cykelgalleri,Boliggalleri,Kattegalleri og Havebazoom fået nyt design og en anden farve men inden for de næste par uger kommer turen altså til alle de andre.


  • #59   21. apr 2012 Panikken > Vær lige en guttermand og forklar mig hvad det er jeg ikke fatter? At du falder i svime over det nye design betyder vel ikke at jeg også skal, få nu lige selv hovedet ud mellem ballerne og hold op med dit fis...

    FÆRDIG!!!!!

    Benny > Om LBG er nyt eller ej er vel egentlig sagen uvedkommende, for designet er jo det samme og jeg tvivler på der er ret mange brugere herinde der ikke havde en bruger på BG eller en anden Bazoom i forvejen... ;o)


  • #60   21. apr 2012 Det er da ikke nemt at ytre sin mening som galleriet tydeligvis gerne vil se, når folk tuder over det er negativt og ikke samme holding som dem.
    Hvor svært kan det være at se hen over det man ikke syntes om, og lade folk have deres meninger om tingene.


    $$$ PANIKKEN $$ $
    Du skriver tydeligt at hvis folk ikke kan lide lugten i bageriet kan de forlade det, dette gør sig åbenbart ikke gældene for dig da du tydeligvis er utilfreds med folks indlæg herinde, men ikke selv vælger at forlade "bageriet" ? -><-


  • #61   21. apr 2012 ^^ I LIKE ^^

  • #62   21. apr 2012 hvem fanden har slettet mit indlæg? og hvorfor ? -.-

  • #63   21. apr 2012 Hvad var det for et indlæg? Det eneste jeg har set fra dig er det i Godik tråden...

  • #64   21. apr 2012 jeg skrev igår, at når jeg læser dine og Panikken's indlæg, så får det mig til at tænke på børn der løber ud ad lige vej, og falder, rejser sig, løber, og falder igen.. det er omkring ligeså sjovt at se på smiley

  • #65   21. apr 2012 Benne, du ved godt at jeg lever for at underholde... Så min opgave må vel siges at være at være fuldført... Hvad skal jeg så lave...?

  • #66   22. apr 2012 hva er det i ikke forstår!!! så lad mig skære det ud i pap og derefter bøje det i neon, som jeg har skrevet i mine tidligere indlæg må folk GERNE have deres egne meninger og holdninger det er sgu jeres problem men SÆT jer dog forhelvede ind i tingene så i rent faktisk ved hvad det er at i sidder og brokker jer over det er såmænd bare det hvor svært kan det dog være at forstå

  • #67   22. apr 2012 panikken.. hvem hentyder du nu til? Det er forhåbentlig ikk mig !

  • #68   22. apr 2012 Så længe jeg ikke næver nogle navne tænker jeg generelt og det er som sagt bare min mening...

  • #69   22. apr 2012 Panikken > Og igen vil jeg gerne have du lige forklare mig hvad det er jeg skal sætte mig ind i, det er jo ikke kvantefysik det her....

  • #70   22. apr 2012 $$$ PANIKKEN $$ $

    1. Slapper du bare fuldstændig af.
    2. Du har da ikke den fjerneste fornemmelse af hvor meget folk har sat sig ind i sitet inden de skrev deres kritik.... Kom da lige ind i kampen med et argument man kan forholde sig til istedet for det fis der!


  • #71   22. apr 2012 Munken mon ikke det er dig der skal slappe af, jeg har bare min mening og sådan er det lige såvel som i har jeres og sådan er det.

    Mr. Nobody nej det er ikke kvantefysik, men det gør i det da til jeg har givet min mening til kende og Sådan er det lige såvel som alle andre!!!


  • #72   22. apr 2012 $$$ PANIKKEN $$ $

    Du kan jo tydeligvis ikke udtrykke din mening uden det er omkring nogen eller uden at antaste.. Deri ligger forskellen på at sige sin mening


  • #73   22. apr 2012 jo det kan jeg sagtens svare bare på jeres indlæg.

  • #74   23. apr 2012 Vi har netop uploadet en del rettelser til sitet. Mange af fejlene er blevet opdaget på bagrund af henvendelser fra brugere, og det er vi glade for - så fortsæt endelig med at kontakte os eller skrive her i tråden, hvis I opdager noget.

    Af rettelser kan nævnes:

    Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
    Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
    Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
    Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
    Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse.


  • #75   26. apr 2012 Så har vi haft endnu et upload, hvor vi har rettet fejl, men også har ændret på en del ting.

    Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig gråtone, som er tilføjet alle kommentarfelter.

    Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

    Vi håber I kan lide disse ændringer smiley

    Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.


  • #76   26. apr 2012 Jeg synes nu det virker fint nok... Dog skal man lige vende sig til at nogle ting ligger andre steder, men i det store hele synes jeg det fungerer fint nok. Men sådan er det jo med det meste nye - det kræver lidt tilvænning.


  • #78   29. apr 2012 Jeg må sige i overrakser mig Bazoom, positivt... dejligt at se i lytter, det skal i have mange roser for... smiley Og smileys er der også kommet, kunne man evt få et lille "galleri" af smileys ved siden af boksen hvor i man skriver sin besked så ville det sgu være fantastisk, jeg må sige at der hvor ændringerne virkelig er gode er i beskedcentret, jeg finder stadig forsiden ufatteligt rodet, men om hvorvidt den kan laves om ved jeg ikke... Men resten begynder at tage form til noget som selv et brokkehoved som jeg kan indordne mig under... smiley

  • #79   30. apr 2012 B. Rousing: Kan du give et eksempel på, hvor billederne er blevet mindre?

    Mr. Nobody: Det var dejligt at høre smiley Der er kun fire smileys smiley smiley smiley og smiley , men vi tager dit forslag om en boks med videre.


  • #80   30. apr 2012 dejligt at det også fungere på smartphone nu smiley

  • #83   1. maj 2012 Velbekomme, ret skal være ret og i skal have ros når det er på sin plads, det skal der ikke herske tvivl om... smiley

    Følgende kunne jeg godt tænke mig:

    En boks hvor man se smileys, evt bare trykke på dem og så kommer de på
    Muligheden for at se hvem der har kunnet lide det man har skrevet, det er muligt man kan, jeg har bare ikke hittet ud af hvordan endnu smiley

    Og ja det virker fra smartphone, for jeg er på via min HTC lige nu... smiley


  • #84   1. maj 2012 B. Rousing: Tak for fotoalbummet. Umiddelbart ser det ikke ud til at du har åbnet for den helt store billedvisning. Prøv at klikke på det store billede, så burde billedet pludselig fylde hele skærmen - uden "anbefalet til dig" - eller noget andet. Nogle af billederne fylder måske ikke hele skærmen - men det skyldes den kvalitet, som billederne er uploadet i.

    Mr. Nobody: Man kan ikke se, hvad, der er enig i ens indlæg pt. men vi tager dine forslag med videre smiley Og godt at høre, at det også virker på smartphones smiley


  • #85   1. maj 2012 Skulle jeg virkelig finde en "mangle" lige nu....

    når man trykker på "forum" kan man se "seneste emner" og "seneste indlæg"...
    Der kunne godt mangle en fane som hed "Mine indlæg" eller "Emner" / "spørgsmål" kald det hvad i vil, men et sted hvor man kunne se de emner og spørgsmål som man selv har stillet, og svaret på.... frem for at skulle sidde og rode dem alle igennem for at finde de steder, hvor man selv har "skrevet".

    Det sker.. (i hvert fald for undertegnet selv) at man pludselig får brug for at søge tilbage til et emne, hvor man ved at man har lavet et indlæg, men man kan ikke huske hvad spørgsmålet / indlægget hed, og så er det man er nød til at søge og søge og søge... for at finde det rigtige.
    Hvor det ville være lidt nemmere, hvis de "emner" man selv havde oprettet, eller svaret på var samlet i ET faneblad.


  • #86   1. maj 2012 Futte: Under "Min konto" er der et punkt, der hedder "Mine forumemner" - her kan du se alle de forumemner, du har oprettet gennem tiden.

    Hvis du vil se, hvilke emner en anden bruger har oprettet kan du se dette på vedkommendes offentlige profil.


  • #87   1. maj 2012 Super... jamen der skal da så komme en "undskyldning" herfra.... det havde I altså også tænkt på... jeg havde bare ikke set det...

  • #89   1. maj 2012 Arrh Bjarne

    Det fylder jo stortset hele skærmen billederne, de er da absolut ikke blevet mindre fra det gamle design til det her, når du trykker dem fuld størrelse..


  • #90   1. maj 2012 Futte : Det er helt i orden - der er jo en del nyt at vænne sig til smiley

    B. Rousing: Grunden til at de billeder ikke er større, skyldes ikke det nye system, men den kvalitet, som billedet er lagt op i. Som vi skriver i startindlægget
    "Endnu større billeder
    Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet." Så hvis brugerne fremover lægger billeder op, der har højere opløsning, så vil det fylde mere af skærmbilledet smiley


  • #91   1. maj 2012 Se f.eks dette galleri : http://www.lastbilgalleri.dk/galleri/1125-volvo_fh_500

  • #93   1. maj 2012 Istedet for brugernavn - hvad kommer der så? forhåbentlig ikke ens email adresse??

    Synes stadig at det nye fancy her er noget pjat og er sgu ikke godt for noget. I udnytter heller ikke skærmen.
    Grunden til at det her fis må da være så i kan få flere af alle de skide reklamer ind om alt lige fra glatbarbering til skudsikre veste....


  • #94   2. maj 2012 Kasper: Du skal logge ind med din e-mailadresse samt dit kodeord. På "Min konto" kan du vælge et nick, som bliver vist på siden.
    Vi tager som sagt al konstruktiv kritik med videre, så hvis du kan uddybe nærmere, så kan vi tage dine forslag med videre.


  • #95   2. maj 2012 1: Der er jo ca. 6cm i hver side på skærmen hvor der bare er gråt - det kunne udnyttes bedre.

    2: Alle de reklamer er faktisk ret træls, især når man surfer på iPad, smartphone osv. Hændelserne når jo ned over den øverste reklame, og når så trykker på fx. "Nye beskeder i Forum" så går den nærmest igennem og man trykker på reklamen istedet.

    3: De reklamer med "Annoncer fra Google" som er lige over skrivefeltet, de er noget videre fejlplaceret. Det ser rodet ud og reklamerne er placeret alle mulige tilfældige steder.


  • #96   2. maj 2012 Kasper. Punkt 2 har de taget hånd om. det havde jeg også oppe tidliger.

  • #97   3. maj 2012 Det virker da hvertfald ikke endnu.

  • #98   3. maj 2012 okay det virker fint på min.

  • #99   3. maj 2012 Hmm her diskuteres men det er i voksen stil og ikk som på bilgalleri. Alle ting har noget lort det havde det gamle design sku også og det har det design om 10 år også. Ja selv en scania har noget lort for intet er perfekt og bazoom gruppen har valgt at lave et nyt design fred vær med det. Hvis i kan få et stort kørekort så kan i sku også finde rundt på en skide hjemmeside.

  • #100   4. maj 2012 Hvad gør de så på scootergalleri?

  • #101   4. maj 2012 Kasper > Er det iPhone/iPad eller et andet Apple-skrammel produkt du er på fra?? Jeg benytter mig af en android smartphone i løbet af ugen, og kan fint komme på.. Så spørgsmål er om det er rettet til android men ikke til apple...?

    Daniel P > Ikke helt korrekt, nogle hjemmesider er så kryptiske at man er nødt til at lukke siden for at kunne starte forfra... smiley Men ellers har du ret..


  • #102   4. maj 2012 det var ikke ironisk _Kasper_ fordi at på bilgalleri ved ikke med scootergalleri har ingen profil der. men på bilgalleri bliver det tit sådan noget med hvor de begynder at svine hinanden til og det rart at der er en side hvor man ikke gør det (kender ikke til andre forums herinde tager ud fra dette)

  • #103   4. maj 2012 Frank jeg er selv på fra iPhone, og jeg har infen problemer.. Så det kan heller ikk være det.. smiley

  • #104   4. maj 2012 både iPhone, iPad og HTC Android.

  • #105   4. maj 2012 Kasper <Så må det være din opsætning i dine apparater der er noget galt med, for jeg har ingen problemer med min HTC Desire Z, med Android....

  • #106   4. maj 2012 Nu f.eks denne tråd. Hvis man læser med og der er mange indlæg hvor bliver det så ikke delt op med eks. 10 indlæg pr. side ?
    Det tager alt for lang tid at scrolle ned til sidste indlæg.


  • #107   4. maj 2012 Så savner jeg det link der hed "Nye hændelser" på forsiden så man kunne springe
    direkte til tråd man følger - eller er det bare mig som ikke kan finde det punkt ?


  • #108   5. maj 2012 Allan M:
    I øverste højre hjørne er der et link der hedder beskeder. Ud for det står et tal i rødt. klik på det link og de dukker op.


  • #109   5. maj 2012 Kan godt være det er mig, men synes det er lidt underligt at der er nogen af indlæggene, hvor man læser de nye indlæg øverst oppe, og nogen andre hvor de nye indlæg kommer nede...
    Det er da forvirrende...


  • Rd350 v
    Rd350 v Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #110   5. maj 2012 Hmm ved ikke om det kun er mig, men i boksen på forsiden til højre : Lige nu på lastbilgalleri, der står alle de seneste indlæg.. synes dog det er møg træls at samme indlæg kan optage 3-5 pladser i rækken... bude det ikke være nok med et, sådan at man kunne følge med i flere emner, fremfor kun at ha 5 kommentarer fra samme emne ?

  • #111   5. maj 2012 Nu har jeg også lige prøvet det fra min Androidtelefon, og jeg har ingen problemer med at indlæse siden og se den som var det på computeren.

  • #112   7. maj 2012 Så har vi haft endnu et upload med forskellige rettelser og enkelte nye ting er også kommet med i denne omgang.

    Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.

    I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:

    Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd

    Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.

    Man kan nu oprette købsannoncer uden at vælge mærke/model.

    Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"

    Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre på rækkefølgen af sine gallerier. Dette gøres også under "Min konto" smiley


  • #113   7. maj 2012 så er det ski ved at ligne noget he he smiley


  • #114   7. maj 2012 nu mangler vi bare en "stop deltalgelse i emne" knap....

    at følge en diskution, er da oki... men man kunne godt savne muligheden for at "slippe" et emne....


  • #115   7. maj 2012 Futte. Så skal du bare klikke på abonnér-knappen, så kan du stoppe med at følge.

  • #116   7. maj 2012 Futte: Som Morten skriver, så kan du på "Min konto" under "abonnementer" slette abonnementet på denne tråd. Bemærk dog, at hvis du vil skrive i tråden igen, og ikke fjerner fluebenet i "Følg dette emne", så vil abonnementet oprettes igen.

  • #117   7. maj 2012 syntes dælmig at folk er blevet heeelt knap gale he he men det virker da he he

  • #118   7. maj 2012 aha .... fair nok... takker

  • #119   7. jun 2012 Vi har haft et lille upload i går, hvor vi blandt andet har tilføjet grupper til forsiden. Nu kan du se seneste emner fra alle grupper - men du kan også vælge kun at se emner, fra den gruppe, du er med i smiley

    Ligeledes er det nu muligt at afspille Youtube-videoer i forumtråde - se blot her smiley :

    http://www.youtube.com/watch?v=AOrr4qMWWOs&feature=related

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri


  • #120   7. jun 2012 Er det ikke muligt at lave en funtion så man kan nøjes med at rette i sine indlæg, i stedet for at man er nødt til at slette og lægge op igen???

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #121   7. jun 2012 God video du har valgt der Rikke smiley

  • #122   7. jun 2012 Morten L. K: Det er et forslag, vi har på vores liste over ønskede features smiley

    Tak for det Benny smiley

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri


  • #123   7. jun 2012 Lækkert..

  • #124   8. jun 2012 Jeg vil lige endnu engang benytte lejligheden til at rose jer for jeres tiltag, det er dejligt der sker noget nu... Og man næsten fristes til at mene at jeres manglende vilje førhen har været at der var noget helt nyt under opsejling, hvilket der så også var...

    Men giver Morten L. K helt ret, en rette knap kunne være så skøn...

    Personligt bryder jeg mig stadig ikke om forsiden synes stadig den virker lettere uoverskuelig, men ellers er resten ved at være kørt ind i min nok gamle hjerne... smiley


  • #125   8. jun 2012 Mangler at man kan trykke sine forum notifikationer væk ligesom før hvor man bare trykkede marker som læst smiley eller hva der nu stod smiley

  • #126   8. jun 2012 Mr. Nobody: Godt at høre, at du bliver mere og mere glad for det nye design smiley

    Allan K: "Markér som læst"-knappen kommer tilbage - vi erbejder på det smiley

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri


  • #127   12. jun 2012 Så har vi haft endnu et lille upload. Og denne gang er "Markér som læst"-funktionen tilbage smiley
    Den hedder nu "Fjern alle hændelser" og findes Under "Beskeder" i toppen af siden.

    Så er det nu også muligt at skrive statusbeskeder fra forsiden.

    Og til sidst, så er det igen muligt at se bedømmelsefordeling samt hvad der er blevet stemt på ens lastbil.

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri


  • #128   12. jun 2012 Det begynder at ligne noget, og det er da rart at de ting der bliver efterlyst, at der bliver gjort noget ved det smiley

  • #129   12. jun 2012 Bare en forespørgsel .... vi har fået en fin "gå til toppen" knap....

    Men hvad med den anden vej..? ... når man kender indlæget og "tråden" (som her) begynder at blive ret lang.... gidder man jo ikke sidde og kikke alle de gl. indlæg igen og igen og igen ..... men vil bare gerne ned til bunde og se det seneste nye...

    Eller sådan har jeg det i hvert fald...


  • #130   12. jun 2012 DEN.... ser vi så lige bort fra...

    Den var der allerrede... min fejl...

    skulle bare lige finde den ...


  • #131   13. jun 2012 det er oki futte he he...;D

  • #132   16. jun 2012 Jeg har et problem på min profil.

    Selv om jeg har læst alle beskeder, hændelser og gruppeemner, så har jeg hele tiden et 1 tal, stående oppe i hjørnet...

    Hvordan kan det dog være???


  • #133   16. jun 2012 Der skulle være en hændelse, jeg ikke har læst...
    Men der er ingen i den.....


  • #134   16. jun 2012 Har du kikket under grupper eller beskeder?

  • #135   16. jun 2012 Jeps... Jeg har set under det hele, og der er intet at komme efter..
    Den skriver at der er 1 ny hændelse, men der ligger ingen og gemmer sig...


  • #136   16. jun 2012 Det er fordi du er et unikum Thomas, ganske simpelt... smiley

  • #137   16. jun 2012 Nobody : Jeg ved det godt..
    Men ville ikke selv prale af det...


  • #138   17. jun 2012 Nej, det er ikke derfor, for jeg har samme problem.

  • #139   20. jun 2012 Vi har i dag haft et upload, hvor der er blevet ændret på en del funktioner efter jeres tilbagemeldinger.

    Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.

    Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.

    Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.

    Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.

    mvh. Rikke/LastbilGalleri smiley


  • #140   20. jun 2012 Morten L.K og Iceman: Har i stadig den ene notifikation, som ikke vil forsvinde?

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri smiley


  • #141   20. jun 2012 Hejsa Rikke.

    Ja det har jeg ihver fald stadig....


  • #142   20. jun 2012 I tror satme det er løwn ,men jeg er også et unikum nu... smiley Jeg har ihvertfald også en notifikation der ikke vil forsvinde...


  • #143   20. jun 2012 Jeg har den også stadig, både på computer og telefon.

  • #144   21. jun 2012 Jeg har meldt fejlen videre, og så håber vi på at I snarest slipper for den evige notifikation smiley

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri smiley


  • #145   21. jun 2012 Rikke : Takker...
    for hold da op det er irreterende...


  • #146   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv.

    Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/LastbilGalleri smiley


  • #147   28. jun 2012 Iceman: Er notifikationen væk?

  • #148   28. jun 2012 Min notifikation er i hvert fald væk - tak! smiley

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #149   28. jun 2012 Jeg har stadigvæk det problem med at sende en ny besked til bruger som for eksempel ikke er på min venneliste

  • #150   28. jun 2012 Benny: Hvad sker der? Og hvordan gør du? Får du en fejlmelding?

    Morten L.K: Det var dejligt - og det var så lidt smiley

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri smiley


  • #151   28. jun 2012 Rikke : ja den er væk... Det var dejligt...

    Takker for det...


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #152   28. jun 2012 Jeg har lige sendt et screenshot til dig smiley

  • #153   29. jun 2012 Min er også væk... smiley

  • #154   29. jun 2012 Det er godt at høre, Iceman og mr. Nobody smiley

    Super, Benny smiley

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri


Kommentér på:
Velkommen til det nye LastbilGalleri!

Annonce