{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rasteplads Göteborg
  • #1   2. apr 2012 Skal I nord på, syd på eller ?. Kommer I med " Bubber" eller en af de andre færger.

• #2   2. apr 2012 vi skal mod stockholm med en af de store færger.

• #3   2. apr 2012 /\ som han sagde smiley

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #4   2. apr 2012 Jaaa så har i travlt desværre.. Men der er tanke på vej ud af byen, kan ikke huske hvad den hedder men der er masser af plads! Eller bliver der en lille køretur.

Nemmere hvis i skulle syd, så det bare ud i industrien og holde

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #5   2. apr 2012 Der ligger en. Mener det er en shell station. Der ligger noget andet butik værk ved siden af. Men der er en stor grus plads hvor der plejer at holde en masse andre biler og løs trailer. Det er nem at se når man kommer kørende.

• #6   2. apr 2012 Michael H: hvor helt præcis? når man køre fra færgen og mod Stockholm? smiley
    Og tak for alle svarene smiley

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #7   2. apr 2012 Det er faktisk mod oslo den ligger, men det utrolig tæt på nedkørslen.. Kan desværre ikke lige huske om der ligger noget på turen mod stockholm

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #8   2. apr 2012 Det er faktisk også noget vrøvl jeg har sagt. Så det kennet siger er rigtigt, for jeg kørte jo mod oslo den gang. Har kun været den vej forbi en gang nemlig. Beklager. Men er det ikke noget med at lige når man kører af færgen kan man så ikke holde ved siden af parkerings pladsen. Eller er jeg helt ved siden af?

• #9   2. apr 2012 Inden i kommer til Allingsås kommer der en rasteplads der hedder noget med sø kan ikke lige huske hvad den hedder mere end det. <den ligger ca 5 km før allingsås.

Ellers kommer der på den nordlige side efter ca 10 km en statoil på venstre hånd der plejer at være plads

• #10   2. apr 2012 Jamen det nød til at være i byen eller så tæt så muligt, det ligegyldigt om det er nord, syd osv. vi skal bare have fundet en så snart vi kommer til Göteborg. smiley

• #11   2. apr 2012 Det ville være en stor hjælp hvis i kunne fortælle hvad i kommer ind med. Men jeg har spottet et sted omme ved frihamnen (frihavnen), hvor der er masser af plads og rimelig roligt. Holder her faktisk nu. Her holder somme tiden nogen. Det er dog ikke lige helt i retning mod stockholm, men det er lige det nærmeste begge færger jeg kan komme på.

• #12   2. apr 2012 Vejen hedder forresten Norra Frihamnspiren.

• #13   2. apr 2012 Mange tak Morten, tror det bliver der vi overnatter så.
    Men er det der hvor oliehavnen ligger? smiley

• #14   2. apr 2012 Men vi er tomme lige nu, men en tanktrailerefter smiley

• #15   2. apr 2012 Jeg plejer hvis jeg ikke har meget tid tilbage, så når jeg kører af færgen så istedet for at køre op, og ud på vejen, så kører jeg under broen og på den anden side af den, kan man holde på vejen men kun til kl 7 tror jeg nok.. har jeg gjort et par gange..

• #16   2. apr 2012 Man kan også holde op langs havneområdet hvor man holder inden man skal ombord, men det er som Allan skriver vist også kun til 6 eller 7 om morgenen.
    Nej, oliehavnen er lidt længere mod Danmark. Frihavnen er ca der hvor Bubber aka Stena Scanrail lægger til kaj. Der er en lille busterminal hvor de lader/får fyldt gas på, det er inde bag ved der.

Men det er altså lidt omstændigt at finde herom hvis ikke man er så kendt i GTB.

• #17   3. apr 2012 Hvis du skal mod Stockholm så hvis du køre max en halv time op af 20eren mos Stockholm så kommer der en 3, 4 reste pladser på vejen der og nogen er store med tank og andre er små bare sådan en bænk og bord + lokum, men den sidste der er vist avfart 81-82, hæng mig ikk op på det helt 100 men ellers så prøv de dage i jo køre turen i dagslys at side og se efter stederne og evt slå dem på kortet;-)

Håber det gav lidt;-)

Kevin

• #18   3. apr 2012 Jo tak alle sammen. Men vi holdte bare omme i frihavnen, der holdte nemlig også 2-3 andre biler så det blev der. Men vi da vi parkerede havde vi osse kun 1 minut tilbage så det var på et hængende hår smiley

Kommentér på:
Rasteplads Göteborg

Annonce