{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bill & Bent trucken ?
  • Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 85
    #1   1. mar 2012 joh, det ligner da rimelig godt

• #2   1. mar 2012 det ihvertfald en spirillen smiley og mikael hansens trailer .

• #3   1. mar 2012 det er ikke den bil der.for Bill & Bent`s lastbil blev købt af en en bilsvognmand fra børkop som stadig har den.så ham så sent som i tirsdags i den.men kan ski ikke huske hans navn.skulle ikke undere mig mikralet pedersen kan hjælpe her

• #4   1. mar 2012 Har Mikael stadig den trailer der?.. Den trænger da til en klat maling i hvertfald..;-)

• #5   1. mar 2012 Hyler

Det er ikke rigtigt... Bill og Bent bilen er en R500 og den Lars Jakobsen har er en R560 som han selv byggede. Men grunden til at Lars's bil ligner er at den skulle minde om R500'eren fra Bill & Bent...

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #6   1. mar 2012 Guru Pedersen

Er det den som er til salg ?

• #7   1. mar 2012 Den tør jeg så ikke byde ind på... Jeg kan nemlig ikke rigtigt kende forskel på de grønne R500'ere der... Er der 2 eller 3 ? smiley

• #8   2. mar 2012 velfærdsbandit.. Du har en lille pointe der.. MEN, Mikael har ikke udtalt han er lukket?

Måske der er en anden på vej?

Det er ikke noget jeg aner noget som helst om, ved bare han ikke har drejet nøglen endnu.. smiley

• #9   2. mar 2012 Don Ø - jeg spørger blot, havde nemlig ik læst at traileren ogs var til salg.. smiley

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #10   2. mar 2012 Ja det er vist 3 af de grønne R500`er kan bare huske en af mine bekendte også har haft en af dem

• #11   2. mar 2012 Hyler... Du er fejl-informeret igen.. Det ER Bill & Bent bilen, der her er til salg, og jo, det er Michaels gamle trailer...

• #12   2. mar 2012 ja i har da ret det rigtig lars's er en 560'er nu i siger det...min fejl

• #13   2. mar 2012 Jay-Jay: Pas nu på, det er MiKael's gamle trailer og ikke MiCHael's gamle trailer, sidst der var en der skrev det forkert herinde, puha en diskussion. smiley

• #14   2. mar 2012 Same shit.. Der er vel ikke nogen her, der er i tvivl..

• #15   2. mar 2012 hvor er "synes godt om knappen" Morten.. ha, den mangler sku! Men ja, sikke da en diskution de fik sig på BG dengang.. Mindes da at det var der smiley

• #16   3. mar 2012 Er jeg den eneste der synes at Bill & Bent er en direkte skænsel mod transport branchen, og at 640.000 for en gammel R500 er mange penge??

• #17   4. mar 2012 Det skal måske bemærkes , at traileren følger med til den pris..

• #18   4. mar 2012 Jay-Jay . > Det havde jeg godt lagt mærke til, og kender ærligt ikke prisen på sådan en svend.. Synes bare stadig prisen virker lidt høj, er det ikke bare en grus-trailer??

• #19   4. mar 2012 en grus trailer? smiley - Den kørte da normalt foderstoffer, før smiley

• #20   4. mar 2012 Man kan godt se mikael har den trailer mere, for satan den er brugt da..

Wiborg: det skulle man jo mene smiley

• #21   5. mar 2012 Jaah , det er fandeme så ærgeligt at se, puha da..

• #22   5. mar 2012 Den trailer lignede også lort, da han afleverede den, og den var så misligeholdt.. Så det passer ikke helt, det i skriver

• #23   5. mar 2012 Men det er nu også synd at sige den er blevet pænere da .. (;

• #24   5. mar 2012 Tjaa, det kan du til dels ha' ret i, for den står i samme stand, som da den blev solgt

• #25   5. mar 2012 tvivler stærkt på den trailer er solgt i dårlig stand og at hansen skulle have misligeholdt den.så den må du længere ud med jay-jay.er ret sikker på flertallet her inde der kender hansen ved at hans ting var passet i hoved og røv

• #26   5. mar 2012 Den var i hvert fald i meget meget bedre stand da mikael solgte den da....

• #27   5. mar 2012 det jeg ikke i tvivl om.Tror hvert fald ikke på det jay-jay skriver for har ALRDIG set hansen med noget af hans eget misligeholdt.så den holder ikke den påstand

• #28   5. mar 2012 enig med med æ hyler

• #30   5. mar 2012 peter A
    du har en god pointe der men når man så omvendt ved hvor mange timer mikael har ligget i værkstedet og hvor meget der lavet ved hans ting så ved man nok bedre end at det bare var et vaske misviliholdt vogntog

• #32   5. mar 2012 Peter A.... Du er da en fornuftig mand at høre på!!!! Du har fuldstændig ret, det er mig, der købte traileren af Mikael..

Jeg har valgt at holde mig rimelig passiv i denne tråd, for ikke at hænge nogen ud (det får jeg ikke noget ud af), men jeg kan da sige til alle de kloge, bedrevidende hoveder herinde, at jeg ofrede 18.700 kr + moms på den, da jeg overtog den, og det var bare for at få lavet de ting, der ikke var holdt vedlige.. Så spar jeres latterlige bemærkninger om hvad der er rigtigt og forkert i denne sammenhæng, når i ikke aner en skid om, hvordan tingene forholder sig...

• #33   6. mar 2012 Peter A > Del med mig, løgnhistorier kan man aldrig høre for mange af... ;op

• #34   6. mar 2012 Professor Grønbeck.. Du har fuldstændig ret, den er i bedre stand nu, end da jeg købte den, så der kan vi ikke være mere enige..

• #35   6. mar 2012 Grønbeck... Du´håbløs.. Hvis du mener, den ligner skrot nu, ja så har den også lignet skrot, da jeg overtog den, eftersom at der ikke er kommet en eneste ridse/skramme/bule i den mens jeg har haft den.. At den ikke er nyvasket, er vel en helt anden sludder??

Det er ikke kun sliddele, der er skiftet, og hvis du er så interesseret i at vide, hvad det er der er lavet, så ring dog til mig (Mikael har mit nr), så skal jeg nok fortælle dig det... Gider ærligt talt ikke bruge mere tid på det herinde

• #36   6. mar 2012 Har enlig ikke gide skrive noget til det her ind for trode ikke der kunne blive så meget snak ud af min gamle trailer Jens har ret i den var brugt da jeg afleverede den. Sad en dag for sjov og regnede sammen hvor mange tons jeg har kørt med den det var lige ved 200000 tons jeg har kørt og ja det sætter sin præg på det og har kørt rigtig meget ølaffald med den og det var varm sukker syre i det og det er ekstra hård ved det hele det opløste maling i samlingerne og var uheldig en månede inden Jens var og se på den at presseningen gik løs på storbælt og lavede bule i kassen foran og var hård ved presseningen .. Men ligefrem misveligeholdt vil jeg nu ikke mene den blev smurt 2 gange i måneden og vasket tit .. At Jens har skiftet konsol ved kongebolt er fordi han skulle ha kongetaben flyttet i det bagerste hul og der sad brækket bolte i den lige fra jeg fik den fra lastas fordi jeg fik den flyttet i den foreste og de spurgte om det gjorde noget de var brækket nej det gjorde det ikke for skulle jo ha den i den foreste ... Også har han skiftet ventiler til hæveaksel fordi de ikke virkede jeg havde pillet dem fra da den var 5 6 måndeder fordi jeg var træt af de hæve aksler når jeg skulle ud nogen steder når jeg var Tom og der ikke var plads og når det ikke bliver brugt så går sådan noget til .. At den var slidt helt ned på nogen af bremserne forstår jeg stadig ikke for vi skiftede det på den hele vejen rundt ikke ret lang tid inden jeg solgte den og der havde jeg en mekanikker til at lave det for at få det skildt ordenlig af og smurt rigtig godt op ... Så nej folkens den var brugt moske lidt mere maling på bagkofanger da jeg solgte den til Jens men brugt var den men ville ikke ofre at få den malet når jeg viste jeg skulle ha en ny og støre trailer ...

Kommentér på:
Bill & Bent trucken ?

Annonce