{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.827 visninger | Oprettet:

Dragon til salg igen {{forumTopicSubject}}

http://www.lastbilnettet.dk/vis_salg.asp?id=84577&LanCode=21

Så skal der bare lige vindes lidt i Lotto på onsdag smiley

Prisen er vel ikke helt ved siden af, når man tænker på hvor dyr sådan en opbygning er?

Er det ikke anden gang den bliver solgt? Mener da den stod på Finans Nord's plads i Taulov, og så købte ham Martin den derfra.. eller tager jeg fejl?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rydning af ukrudt på perlegrus belagt parkeringsplads foran villa samt i rosenbede foran villa. Rivning af pladsen 700 kr.
  • fjernelse af ukrudt mellem fliser 800 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 700 kr.
  • Ophæng af gardiner 500 kr.
  • Hanging tasks…shower rod, light 1.600 kr.
  • Repetition af plæneklipper 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dragon til salg igen
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.086
    #1   20. feb 2012 Tro faktisk det er 3. gang Finn, men hans R620`er er da også til salg

• #2   20. feb 2012 Hvorfor mon de ikke beholder den længere? Man sku da næsten tro det er en mandags-bil..

Jep, så godt hans 620'er.. den er også fin da

• #3   20. feb 2012 Kan være han bar prøver og ser hva han kan få for dem, det kan os være han har mistet kørsel.. Ku da ihvertfald læse at DSV havde sat priserne ned til vognmændene på sjælland, kan os være det er derfor ?

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.086
    #5   20. feb 2012 Men Jade idol har da godt nok også været til salg nogen gange, på et tidspunkt troede jeg seriøs at den havde dårlig karma

• #6   20. feb 2012 heii vil bare lige sige jeg har gørt lidt for martin og min bror køre der stadig der er ingen af bilerne der fejler noget og har de aldrig gjordt og han har ikke mistet noget kørsel

• #7   20. feb 2012 Finn....

Så du syntes ikke 725 er dyrt for en 3 år gammel 500...???

• #8   20. feb 2012 Kasper >

Jeg mener, det er en 2009'er.. tilsyneladende på vej til sin 3. ell. 4. ejer.. det er da ikke helt normalt,

Det er rigtig nok DSV har sat prisen ned med 2,3%, det gik også ud over os.. og overfor nogle af kunderne har de hævet fragtraterne ca. 5%.
    Ku være man skulle investere i DSV aktier, istedet for lastbiler smiley
    kursen er 130-doblet de sidste 20 år!

• #9   20. feb 2012 Finn: Ja det er sgu godt nok sørgeligt ! Min mening er bar at jeg sys det er sørgeligt at speditør blir ved man at dumpe priserne hos vognmænd, når diesel fx stiger hele tiden og når man så kan læsse at nogle speditionsfirmaer har kæmpe million overskud.. Det er sgu hårde odds..

• #10   20. feb 2012 Kasper...

Det er sgu da ikke sørgeligt at speditionsfirmaerne vil tjene penge, men derimod sørgeligt at dem der genererer deres overskud bliver ved med at køre for dem....

• #11   20. feb 2012 Michael

Jo det er det, meen jeg synes bare den er mega-flot opbygget, og det har kostet rigtig mange knapper for den første ejer.. prisen afspejler nok restgælden, det passer vel nogenlunde med at der er lagt 20% i udbetaling, og betalt afbedrag i ca 2år..
    Jeg skal heller ikke ud og købe den.. ja det kan jo faktisk ikke rigtig betale sig at købe biler til over 300k, med de vognmandsafregninger vi får idag, og de udlejningspriser man ser.

Kan det forresten passe du bor i Ans? Jeg tror jeg kørte dig hjem i taxa'en en gang smiley

• #12   20. feb 2012 Det er ren business drenge. smiley de er fucking ligeglade med branchen, bare de tjener penge..

Og ska jeg være helt ærlig, så må han da ha drukket af natpotten.
    De priser der er da helt fuldstændig skudt ved siden af.

• #13   20. feb 2012 Finn....

Vi er HELT enige i det er en flot bil, og at den har kostet spidsen af en flyvemaskine at bygge op, men det får du bare ikke noget for når du skal af med bilen...Eller...Jo lidt gør du måske, men ikke noget der kan måle sig med udgifterne på den....

Jo jeg er flyttet til Ans for et halvt års tid siden.....Kan godt ske du har kørt mig hjem fra Silkeborg i en brandert, men syntes ikke helt jeg lige kan placere dig...

• #14   20. feb 2012 Kasper >

Det er jo udbud og efterspørgsel, og lige for tiden er der ikke så meget gang i hjulene på landsbasis.. så presser de priserne, fordi der ringer vognmænd til DSV hver dag, og efterspørger kørsel til deres biler.

Det hører med til historien at vi fik DSV til at hæve prisen 6,7% i sommers, hvor de havde travlt og stod og manglede biler. De spurgte hvad der skulle til, for at vi kom ind med en bil mere, jeg sagde de skulle hæve prisen 50øre/km, og det tilbud tog de imod.
    Så det kán lade sig gøre, selvom det ikke er nemt for os bitte-små vognmænd.

• #15   20. feb 2012 Okay, troede nu ikk de var til at handle med sådan, men kan de self bli nød til i pressede situationer.. så burde de jo bar ha blevet ved de priser så..

• #16   20. feb 2012 Michael:

Jep, så er det økonomisk bedre at købe en brugt custom-bil, istedet for selv at opbygge en.. så lader man 1. ejer tage det store værdi-tab der altid er de første 3-4år, og det er jo altid dejligt at undgå.

Jeg tror det var dig, engang i dec. en weekend-nat.
    Vi snakket om lastbiler og kørsel hele vejen, du snakket om en rundtur du havde til sjælland.. og så slog det mig på vejen hjem, at det var sku da nok Michael K. smiley

• #17   20. feb 2012 Haha....Ja det skal nok passe..... Vidste ikke du kører taxa, er det noget du gør fast i weekenderne så skal jeg da have et direkte nummer... smiley

• #18   20. feb 2012 Kasper >

Det er selve deres forretningsplan.. og den blev skabt for at undgå konjukturcyklerne i branchen.

De ejer selv kun ca 10% af bilerne, så i gode tider kan de nemt øge aktiviten ved at tilknytte flere vognmænd, og her er de nogen gange tvunget til at hæve priserne, for at tiltrække det nødvendige antal biler.
    I dårlige tider kan de så omvendt nemt reducere aktiviteten, ved at reducere antallet af tilknyttede biler (der forsvinder automatisk nogle, når de sænker priserne), uden at dette går ud over DSV's margin.

Men det føles da træls, når man bare får at vide at fra på mandag kører man til en lavere pris, det gør det da.
    Og jeg hár prøvet at diskutere det med dem, men dér er de iskolde, det får man intet ud af.

• #19   20. feb 2012 <michael

Du har nr. i PM..
    Så skal jeg bare ha fundet ud hvordan man skruer op for det skide taxameter.. må kunne fuskes noget med nogle magneter smiley

• #20   20. feb 2012 Finn....

Hahaha.....Ja man må kunne gøre et eller andet... smiley

• #21   20. feb 2012 Den kostede 1,1 million nede ved Finas Nord efter Carsten lukkede.

• #22   20. feb 2012 Snakkede med Martin selv for 14 dáge siden, han vil prøve at komme af med dem også leje nogen MAN´er med DSV istedet for da det ikke kan gå med så dyre biler, det var rigtig mange penge han kunne spare om året hvis han lejet biler igennem DSV istedet for

• #23   20. feb 2012 rigtig lækker bil, men er mest til 620er, ikke fordi den er større men syntes den er rigtig flot...
    jeg har også hørt martin ville leje MAN

• #24   20. feb 2012 Peter >

Det lyder da ikke usandsynligt smiley
    Men hvad er nu det for noget med at leje MAN gennem DSV?
    Er det noget nyt de er begyndt på? De plejer jo næsten kun at have de der kedelige blå scania, med mellem hytte og lille motor

• #25   20. feb 2012 Tobias >

Hvem er Carsten? den første ejer?

Hvornår var det den blev solgt v. Finans Nord? sidste år.. ell. var det 2010?
    Der er godtnok nogen der tager et seriøst værditab her da.. pu ha da da

• #26   20. feb 2012 Som den eneste bryder jeg mig så ikke skide meget om den, bevares ja hatten af for arbejdet og idéerne, men helheden bryder jeg mig ikke om, og 725k for en 3 år gammel R500 med knap 400.000 km på uret er bare for mange penge lige meget hvor flot den så er opbygget..
    Min mening om ikke andet...

• #27   20. feb 2012 * Mr. Nobody * Har det 100% på samme måde. Bryder mig ikke om bilen, men det er heller ikke det der tæller, men de tørre facts, 3 år gammel, nærmer sig 400.000 km også en helt ublu pris.! Man kan sgu købe en fin kranbil til de penge som teoretisk kan genere en større omsætning og sammen med det formentlig også en større indtjening smiley

• #28   21. feb 2012 Lille Ib > Lige præcis.. Godt at se der er fornuftige hoveder til... :oD

• #29   21. feb 2012 Hej sys næste alle siger det er mange penge og det er det os men ved at ham der køre i den nu og har gjort det siden Martin købet den han passer den bil som var det en lille beby og der ikke været røget i den eller noget og har ikke været i stykker på nogen måde så dem der siger det er en mandags bil ved ikke en skid om det.og til jer der siger i ikke kan lide den passer jo nok ikke helt tror hvis i kom til at køre i den ville i jo køre med stå pik i alle 365 dage

• #30   21. feb 2012 Nobydy - der er så også det i det at jeg ikke er så tændt af en trækker længere, for efter at jeg for et år siden fik Kran D certifikat så synes jeg det er ret meget sjovere at komme ud og "lege" med grab og løfte grej og smide et eller andet over dimensioneret på blokvognen også ellers lulle af sted med 60 og gule blink smiley Men sådan er vi heldigvis så forskellige ! smiley

Phillip - tror sgu ikke der er nogen lastbil der kan give mig ståpik og slet ikke i 365 dage og hvis der er, så vil jeg nødigt måde den, for så får jeg da først ømme håndled og veltrænede muskler på forkerte steder, for ikke om jeg gad at skulle file løs for at kunne stå ud af bilen ved en kunde! Nå, men det var et sidespring! Jeg siger ikke at bilen ikke er imponerende, men folk der har set hvad jeg har skrevet i andre indlæg vil vide jeg slet ikke er Scania mand, det har self ikke noget at gøre for opbygningen, men jeg ville aldrig give dobbelt eller ja endda tre dobbelt af hvad jeg kan få en anden bil der dækker mit behov, næsten uanset hvor flot den så er, for inden under dørkpladen, chromet, lygterne og lakeringen er den altså stadig en R500 som der er rigeligt til salg af!
    Derudover så kan jeg slet ikke lide drager og det har jeg aldrig kunnet, jeg er ikke til overtro/ overnaturlige ting. Jeg kan bedst lide den helt almindelige virkelighed og det afspejler nok lidt mit svar.

• #31   21. feb 2012 Lille Ib....

Med et Kran D kan man da ikke løfte mere end 6 æg kan man...? smiley

• #32   21. feb 2012 michaek K - jeg har aldrig anset dig som noget som helst før, men nu anser jeg dig som lidt af en ignorant ! Så du får hermed en udstemme for din mobbende adfærd! Gider fan'me ikke finde mig i at du køre personlig hetz på mig hele tiden ! Altså - få dig lige et liv, ikk!?

• #33   21. feb 2012 P.S. - nej det kan den ikke ......

• #34   21. feb 2012 Lille Ib...

Hahahahaha........Ignorant.....Den var sgu go Ib... smiley

• #35   21. feb 2012 Ja helt ærligt - bare sidde her og mobbe os andre, bare fordi man kun har en lille .... smiley

• #36   21. feb 2012 Ja det ligner ikke en skid....Tror jeg går i seng og skammer mig indtil omkring middagstid, er det ok så...? smiley

Gooooonat....!!!

• #37   21. feb 2012 Den er godt nok tit tilsalg smiley så den forleden da på stop 39 i slagelse. det er martin vemmelev der har den nu ikk?

• #38   21. feb 2012 Phillip. Nu er vi heldigvis så forskellige. Jeg syntes der er gjord et stort stykke arbejde ud af bilen der, og der er lavet nogen detaljer som tæller til udstilling. Fint fint.

Men der til vil jeg så sige, IK OM JEG GAD EJE DEN!!
    Jeg syntes helt ærligt at det er nogen overdrevet grimme motiver, jeg syntes den er klamt plydset, jeg har aldrig ku se ideen med de udstødninger. Jeg er på ingen måde til drager, det eneste der ku tænde mig var Boogie og den grønne farve. Bare det at det er en R500 får mig til at rynke på næsen.

Dette er ik noget personligt på hverken vognmanden, chaufføren eller dig. Jeg syntes bare bilen er grim.

• #39   21. feb 2012 Tit tilsalg hvad snakker du om Martin har haft den over 2 år og han er nr 2 der har den

• #40   21. feb 2012 Finn: jah hvis du har kørsel ved DSV kan du godt leje biler ved dem, kan være du også kan hvis du snakker godt med dem smiley

• #41   22. feb 2012 peter:

Vi kører skam for DSV,
    Og jeg ved også godt de lejer biler ud.. det plejer så at være en af deres egne ca 3år gamle Blå Scania 420'er, og dem er der jo ikke meget sjov ved smiley
    Men det er det at de har MAN, som er nyt for mig.

• #42   22. feb 2012 phillip J > Hvad er da det for noget pis at lukke ud, uden at gå ind på din profil vil jeg anslå din alder til at være omkring 20 år plus/minus 2 år for det er da eneste tidspunkt man kan mene man får stivert på af en lastbil...
    Jeg siger ikke at jeg ikke ville have dne at køre i fast, men ærligt så er alt bedre ned det jeg har fast lige pt, for det er nemlig alle 20 biler i firmaet...
    Og lige meget hvor godt den er passet, så giver man ikke samme pris for en 3 år gammel bil med knap 400.000 på uret som en ny koster... ikke min verden ihvertfald..

• #43   22. feb 2012 En ny R500 koster ikke 725000,- Der skal du nærmere op i 900k, og det er så uden opbygning.

• #44   22. feb 2012 Finn....

Du kan få en R620 - 6x2, 3100 aksel med pæn opbygning og vinterpakke og hele svineriet for lige under 1 mil....

• #45   22. feb 2012 Nr.nobody

Hvad er det får noget pis du lukker ud hvis du siger at der ikke er nogen der gir så mange penge for en sådan en bil bare fordi den lige er kørt til. Hvorfor ringer folk så på begge to og hvis du sys prisen er for høj så kan du jo lade være med at kigge på dem

• #46   22. feb 2012 Finn

Du har da altid kunnet leje biler af DSV hvis du kørte for dem... Samme biler som de selv kører i smiley - Så det er jo Scania, MAN og en Renault Premium hvis det lyster... Jeg ved ikke om de får nye Stralis'er, men tvivler så også på det er aktuelt for dig. Du kan da også godt leje helt nye biler af dem.

Men det har mest været dem, der har været tilknyttet Esbjerg-afdelingen, der har kørt med biler lejet igennem DSV.

• #47   24. feb 2012 he he folk har travlt var????

• #48   24. feb 2012 Hvad er der ved den der er såååå specielt?? Dragehovedet i køjen?? Det kan jeg sgu da få i alle biler - hvis konen tager med c",)

• #49   25. feb 2012 phillip J > Det er jo fordi der er nogle der ikke er kommet videre... Uanset hvad er den for dyr... og nu siger du det er noget pis det jeg lukker ud, det er da ikke værre end det mundlort du selv lukker ud med at hvis man fik den ville man sidde med stivert på dag ud og dag ind...
    Men helt seriøst så troede jeg faktisk dette var et forum og at meningen med det var at man skulle debattere de forskellige emner, men jeg skal måske skrive en PB til dig før jeg poster fremover for lige at være sikker på det er okay med hans kongelige højhed....??

Lige meget hvad er det på ingen mulig måde en bil der kan imponerer mig...

Rasmussen > Sport on... I like a lot.. haha...

• #50   25. feb 2012 så skal jeg ikke have den ihvertfald.

så ville jeg da dø af blodmangel når jeg sad med en stådreng dag ud og dag ind

• #51   25. feb 2012 Den er da grim. Ja undskyld mig, men jeg ville sku ikke have det, overhoved ikk...

• #52   25. feb 2012 EK T

Nå det er derfor du kører DAF - Hvorfor har du ikke sagt det noget før?

• #53   25. feb 2012 En ny R500 kan man da godt få som trækker til omkring de 750 ?

• #54   26. feb 2012 måårten

haha man skal jo ikke fortælle alt.

Men vil egentlig give chr s ret....

• Steffen L
    Steffen L Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #55   28. feb 2012 Satme heller ikke en jeg gad kaste penge efter, bare min mening. smiley

• #56   29. feb 2012 Jeg skulle heller ikke kaste penge efter den... Men det er da også kun fordi jeg ikke har råd... For den er dælme da sprød! smiley

Kommentér på:
Dragon til salg igen

Annonce