{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  færgeregel step by step
  • #1   18. feb 2012 Efter hva jeg har fået af vide da jeg var på EU kursus..
    Og det er det jeg selv bruger hver uge smiley

Når du ankommer til kajen, og self har fået billet og er kommet ind på kaj området. så sætter du den bare på hvil.. Så kører du ombord på færgen og så sætter du den på hvil og går ind i tachoen og sætter den på færge.. Og når du er kørt af færgen igen, hvis du ikke har opnået dine 11 timer, så skal du sætte den på hvil igen, og sætte den på færge..

Det var hva vi fik fortalt på kurset smiley

Og ved brug af færgeregel, SKAL du bruge en alm dagligt hvil, dvs 11 timer eller 3+9 timer..

På en stoneridge sætter du den på færge ved at trykke på OK/enter knappen, og trykke ned til der står out/(færgetegn) og trykke der, og så på færgen.. smiley

Håber du kan bruge det:)

• #2   18. feb 2012 Sådan her:

Hvil
    ombordkørsel
    hvil + "færge"
    kør fra borde
    hvil

KUN færge når du er på færgen!

På VDO skal du ind i menuen - indstil køretøj - færge/tog. Så ud af menuen, og så skulle der gerne være et færgesymbol i displayet.

• #3   19. feb 2012 Jeg gør det ligesom morten. Det var sådan vi lærte det. Taco må kun vise færge symbolet når bilen faktisk er på færgen eller toget.

• #4   19. feb 2012 Så prøver jeg at gøre som flertallet siger...

• #5   19. feb 2012 Det troede jeg også men de begrundede det med at den skulle sættes på færge for begge gange hvilet blev afbrudt for at fortælle at det var afbrudt ifbm færgeregel.. Men om begge måder er rigtigt, eller om det kun er den ene vil jeg ikke kunne sige.

• #6   19. feb 2012 Det vigtigste er at det bliver registreret at du har været ude at sejle. Om du gør det 1, 2 eller 3 gange tror jeg ikke de slå så hårdt ned på. Men for at det ikke skal være alt for forvirrende for de små stakler i sort, så sætter jeg den kun på færge når jeg sejler.

Og husk så lige for din egen skyld at gem dine færgebiletter. Det er nemmere lige at kunne klaske dem i hovedet på dem hvis de vil se bevis for at du har sejlet.

• Kent H
    Kent H Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #7   17. mar 2017 Den rigtig måde er!
    Hvil
    ombord kørsel
    hvil + "færge"
    kør fra borde
    hvil
    På udskrift kan de se at bilen er kørt 2 gange.
    Og de godtager den anden også.
    Jeg bruge den her ved 4 timers overfart:
    Andet arbejde(ved kaj)
    Ombord kørsel,
    færge symbol.
    kør fra borde(har 1 times kørsel)
    Eller 7 timers hvil.
    Jeg kan ikke sove 3 gange på en færgeregel.
    Men der er så mange ubesvarede spørgsmål, ang færgeregel.
    Kan man benytte færgeregel når færgen kun tager 45 minutter??
    Sejler kl 21:20 til 22:05 men har rådighed til kl 21:45 ??

• #8   2. jul 2019 Det jeg gør er stopland DK pause på kajen,køre ombord pause færge symbol og afkørsel og pause og start land S når resterende færge hvil er afholdt ??

• Palle kamp P
    Palle kamp P Tilmeldt:
    feb 2020

#9   8. feb 2020 Hvis jeg kommer til hirshals og holder 3 timer og køre ombord og holder 3,5 timer og kommer til Larvik hvor længe skal jeg så holde i Larvik før jeg må køre under færgeregel er det kørt

• #10   10. feb 2020 #9: Du må kun bruge færgereglen ved regulær daglig hvile, så du skal holde samlet 11 timer. Så du skal holde 4.5 time i Larvik.

• Magnus K
    Magnus K Tilmeldt:
    okt 2020

#11   5. okt 2020 Har lige brugt færgen reglen. 4 timer på færgen. Og 36 min kørsel. Slut men nu siger den jeg skal holde 9 timer noger der ved det?

• #12   7. okt 2020 @Magnus K. Har du gjort det rigtigt?

På kajen: hvil
    Ombordkørsel
    På færgen: hvil + færgesymbol
    Kør fra borde
    Hvil til slut igen..

Kommentér på:
færgeregel step by step

Annonce