6.373 visninger
|
Oprettet:
Førerkort hvorhenne ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Var til køreprøve i tirsdags, og juhu.
Men skal have et førerkort, og ved ikke om jeg kan få det på alle politistationer, eller om jeg skal til Toftegårdsplads, hvor jeg var oppe.
Har nemlig ikke mulighed for at komme forbi.
Så nogen der ved om jeg kan køre forbi hvilken som helst politistation, med mit midlertidige kørekort og et billed + bestikkelse (525,-). Og få det lavet.
dec 2011
Følger: 1 Lastbiler: 1 Emner: 2 Svar: 91
okt 2011
Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 581
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Lastbiler: 2 Svar: 69
/ Bülow...
jul 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
Men Jan S, så hvis jeg kører til en af de stationer du linkede til. Så kan jeg få et, right.
jul 2011
Så skal der kører bil.
BTW, nogen der ved hvor man kan få job henne i disse tider, Har kørt transport, lift og kasse.
Ligemeget om det er distribution eller panikstopture
dec 2011
Følger: 1 Lastbiler: 1 Emner: 2 Svar: 91
okt 2011
Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 581
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 1 Svar: 247
Jeg fik lavet mit på mit midlertidige C kørekort selvom jeg 14 dage efter fik mit CE kort og jeg fik mit lavet i Frederikshavn hvor jeg tog kortet selvom jeg boede i Hjørring så vil da mene du kan få det lavet på en hvilken som helst politistation
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 103
I skal lige huske at hvis i skal til udlandet at køre, så skal Kørekort nr passe med det der står på Førerkortet, bare lige for en god ordens skyld til jeres oplysning
dec 2010
Det får du bare et stykke papir på såvidt jeg husker for det kørekort nr der står på mit stemmer ik overens med det der faktisk står på mit kørekort og det var ingen problem sagde både kørelærer, motorsagkyndig og betjent jeg bestilte førerkort, heller ik til udlandet...
jan 2011
dec 2010
Det er der jo manges der ik gør... Det meste af mit hold fra dengang gør ihvertfald ik og ved at 2 af dem kører eksport, skal lige prøve at høre om nogen af dem er blevet stoppet i udlandet
dec 2010
Nu har jeg så talt med begge mine venner der kører eksport og som har et førerkort hvor kørekortnr ik stemmer overens med kørekortnr og de er begge blevet stoppet i lande som Tyskland, Frankrig, Belgien og Spanien og INGEN af de steder har det været et problem for når de slår kørekortnr op i systemet kan de os se at førerkortet er med et andet kørekortnr, hvis det er tilfældet... Alt andet vil da os være for dumt! Men det er ik første gang at betjente udtaler sig om noget de ik ved en skid om, vil man have et reelt svar man virkelig kan bruge til noget er det vist bedst at kontakte tungtvognssektionen...
jan 2011
bare lige for at tage et eksempel ved godt det intet har med førerkort at gøre men de der PDAer / Håndskanner Danske Fragtmænd har fået er det mest elendig system der nogensinde er opfundet.
jul 2011
Men hende tykkesen, jeg snakkede med i Slagelse kunne ikke bruge mit midlertidige nummer, til at bestille førerkort. Så bliver nød til at vente. Lidt øv, vil gerne igang med at søge arbejde (andet).
Nogen der ved hvordan der ser ud i branchen, er frisk på alt, bare ikke eksport.
Førerkort hvorhenne ?