{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.373 visninger | Oprettet:

51m0n53n
51m0n53n
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72

Førerkort hvorhenne ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Var til køreprøve i tirsdags, og juhu.
Men skal have et førerkort, og ved ikke om jeg kan få det på alle politistationer, eller om jeg skal til Toftegårdsplads, hvor jeg var oppe.

Har nemlig ikke mulighed for at komme forbi.
Så nogen der ved om jeg kan køre forbi hvilken som helst politistation, med mit midlertidige kørekort og et billed + bestikkelse (525,-). Og få det lavet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Førerkort hvorhenne ?
  • #1   12. feb 2012 ved ihvertfald at du ikke kan bruge midlertidigt kørekort du skal vente til du får det rigtige med posten smiley

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 581
  • #3   12. feb 2012 Du tager bare ned på politistationen og for det lavet... Det der med at man skal have det "rigtige" kørekort passer ikke, da både jeg selv og flere at dem jeg tog forvogn med, fik lavet førekort samme dag som køreprøven var bestået...

/ Bülow...

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#4   12. feb 2012 Er sikker på at jeg kan bruge det midlertidige, der er nemlig det nye kørekortnummer på. Det gamle er joh taget/inddraget.

Men Jan S, så hvis jeg kører til en af de stationer du linkede til. Så kan jeg få et, right.

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#5   12. feb 2012 Nemlig, Bülow, var bare ikke sikker, på om det var alle stationer jeg kunne få det på. Mangler også lige EU-prøven på torsdag.
    Så skal der kører bil.

BTW, nogen der ved hvor man kan få job henne i disse tider, Har kørt transport, lift og kasse.
    Ligemeget om det er distribution eller panikstopture

• #6   12. feb 2012 hmm jeg gik ned på hillerød politi station for 3 mdr siden med et midlertidigt kort og fik af vide at jeg skulle komme igen når jeg havde fået det nye med posten men det kan jo bare være at det var en uvidende kælling der sad bag skrænken

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 581
    #7   12. feb 2012 Per S.... Jeps... Du udfylder denne http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/32C9C5B2-4A76-434D-9603-5E88E20FD86C/0/P017a_0408.pdf og går til din nærmeste politistation (ikke nær/lokal/landbetjent) med penge og billede....

• #8   12. feb 2012 Man kan da sagtens lave det på et midlertidigt kørekort...

Jeg fik lavet mit på mit midlertidige C kørekort selvom jeg 14 dage efter fik mit CE kort og jeg fik mit lavet i Frederikshavn hvor jeg tog kortet selvom jeg boede i Hjørring så vil da mene du kan få det lavet på en hvilken som helst politistation

• #9   12. feb 2012 Hey

I skal lige huske at hvis i skal til udlandet at køre, så skal Kørekort nr passe med det der står på Førerkortet, bare lige for en god ordens skyld til jeres oplysning

• #10   12. feb 2012 René

Det får du bare et stykke papir på såvidt jeg husker for det kørekort nr der står på mit stemmer ik overens med det der faktisk står på mit kørekort og det var ingen problem sagde både kørelærer, motorsagkyndig og betjent jeg bestilte førerkort, heller ik til udlandet...

• #11   13. feb 2012 Det var det jeg fik at vide ved politiet i Horsens at man ikke måtte bruge det i udlandet hvis det ikke passede sammen;)

• #12   13. feb 2012 Hmm

Det er der jo manges der ik gør... Det meste af mit hold fra dengang gør ihvertfald ik og ved at 2 af dem kører eksport, skal lige prøve at høre om nogen af dem er blevet stoppet i udlandet

• #13   13. feb 2012 René

Nu har jeg så talt med begge mine venner der kører eksport og som har et førerkort hvor kørekortnr ik stemmer overens med kørekortnr og de er begge blevet stoppet i lande som Tyskland, Frankrig, Belgien og Spanien og INGEN af de steder har det været et problem for når de slår kørekortnr op i systemet kan de os se at førerkortet er med et andet kørekortnr, hvis det er tilfældet... Alt andet vil da os være for dumt! Men det er ik første gang at betjente udtaler sig om noget de ik ved en skid om, vil man have et reelt svar man virkelig kan bruge til noget er det vist bedst at kontakte tungtvognssektionen...

• #14   13. feb 2012 Okay men jeg kunne lige forstille mig der ville værer et større cirkus hvis nr ikke passede pågrund af systemmet, jeg synes det er typisk sådanne systemmer laver ballade,

bare lige for at tage et eksempel ved godt det intet har med førerkort at gøre men de der PDAer / Håndskanner Danske Fragtmænd har fået er det mest elendig system der nogensinde er opfundet.

• 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

#15   15. feb 2012 Det der med numrene, har de snakket om på skolen. At det kan give problemer.
    Men hende tykkesen, jeg snakkede med i Slagelse kunne ikke bruge mit midlertidige nummer, til at bestille førerkort. Så bliver nød til at vente. Lidt øv, vil gerne igang med at søge arbejde (andet).

Nogen der ved hvordan der ser ud i branchen, er frisk på alt, bare ikke eksport.

Kommentér på:
Førerkort hvorhenne ?

Annonce