{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.330 visninger | Oprettet:

Job/praktik plads søges..... anyone ???? {{forumTopicSubject}}


Jeg vil tillade mig at ligge en ansøgning som chauffør ind hos jer.
Jeg er en frisk ung fyr på 27 år som netop har erhvervet kategori C. Er foruden tilmeldt hænger og farlig gods som jeg vil være færdig med pr. 01-06-2012. besidder også truck certifikat.
Jeg vælger at søge idet jeg er meget motiveret for at komme i gang som chauffør , jeg er altid positiv af sind over for såvel både mennesker og opgaver - jeg ser udfordringer frem for problemer .
Og hvorfor så tage mig ind uden nogen som helst erfaring ?

- Det skal jeg siger Jer : I mig vil i få danmarks mest engageret medarbejder som hverken er bange for at tage fat eller yde en ekstra indsats og som brænder for at komme i gang. Jeg er loyal , mødestabil og frem for alt arbejdssom.
- Det med at være chauffør ligger til familien idet den mandlige side i min familie alle er chauffører eller har været .

Jeg er tilflytter fra Lolland netop bosat mig i Varde idet jeg ser større mulighed for job her i området.
Privat er jeg Per 27 år som er glad for sport i tv og som er glad for sin familie som alle bor i området.
Jeg har altid haft en drøm om at komme ud og køre lastbil min langsigtede drøm er at køre eksport.
Desuden er jeg villig til at tage flere kurser efter behov såsom : adr, kran til lastbil og hænger.
Voksen-elev vil bestemt også være en mulighed for mig ?

Af tidligere beskæftigelse/udannelse :
- 9 klasse afsluttet - Klargøring mand hos Nørre snede autolak – som kun servicerer lastbiler - Sæsonarbejder hos Keldsen kagefabrik Nørre snede. - Servicetekniker på Telenors serviceværksted

Per Hoff Hansen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job/praktik plads søges..... anyone ????
Kommentér på:
Job/praktik plads søges..... anyone ????

Annonce