{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suge/ blæsebil
  • #1   6. feb 2012 vi gir 525 kr i timen for en suge/blæsebil

• John  P
    John P Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #2   6. feb 2012 hvad skal du bruge priser til? vil du til at underbyde.

• #3   7. feb 2012 Igen bliver det nævnt. Men gid der var en "synes godt om" knap herinde, John P :-)) !

• #4   7. feb 2012 Hva fan... har Michael fået suge/blæse bil? ... eller har man overvejet at bygge på den gl. 610?

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #5   7. feb 2012 I timen?? Du sgu betalt pr ton, så det bare med at få røven med dig når du kører sugebil. Gir ikke ekstra at du knokler lidt mere, og sleeet ikke for dlg

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

#6   7. feb 2012 ... Og efter vægtgrænser er sat op er prisen pr ton også sat ned hos dlg.

No wonder at vognmændene har så svært ved at finde folk der gider køre sugebil. Er tit og ofte nogle forbandede lortesteder hvor slanger skal slæbes op af trapper og når du så er færdig med at slæbe slanger kommer den stakkels suger på overarbejde fordi den skal suge 4 meter op i en længde af 35 meter. 2 timer senere er du så træt af det lort at du opgivet og kører afsted med 30 ton og tænker at de sidste 2-3 ton er ligemeget - men det er de ikke, for vi bliver jo betalt pr. ton.

Jeg forresten slet ikke bitter smiley er bare træt af trapper haha

• #7   7. feb 2012 Kenneth

Ahem ..... Mon ikke Jeppe har helt styr på om han betaler pr ton eller pr time - Det tror jeg han har.

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

#8   7. feb 2012 Morten s, var også ment til krog mht kørsel for dlg. smiley enten betaler jeppe en vognmand for "aflevere" selv ellers er det en specielaftale han har. Vi tager også omkring det samme hvis vi kører direkte for en kunde og ikke igennem dlg.

Lidt højere hvis det græsfrø, men der står du også og skovler løs i 2-3 timer i træk og gerne 3 gange om dagen (kondital der ikke går i minus påkrævet ;))

• #9   7. feb 2012 Kenneth

Ok - My bad, kunne bare ikke lige se noget om timepriser i Krogs indlæg - Derfor jeg svarede som jeg gjorde.

• #10   7. feb 2012 i skal bare have et suge/blæse anlæg der kan arbe smiley

• #11   7. feb 2012 jamen det er hvad jeg skal betale den lokale vognmand når han kommer og suger min grav tom, (hvis elevatoren har sat sig) tons prisen for og få flyttet kan jeg ikke lige huske.....

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

#12   8. feb 2012 Morten, så jeg også lige da du skrev smiley

Jeppe,lige præcis det jeg mente.

Kenneth, vi prøver, men nogle gange er man vare træt af at de ligger kornet i siloen længst væk og adgang dertil er igennem de andre siloer hehe

• #13   8. feb 2012 kenneth c og m, går ud fra i begge kører suge/blæsebiler !? men helt med på det meste afregnes i tons priser , men hvad ligger i på der så ,og er der en fælles pris om man kører 5 km for at hente eller man må kører 100 km for det ?? mer jeg er nys om det dig jeg måske kan få noget kørsel af den art , men netop spørg jer ,for ikk prisen skal dumpes, nej spørg for jeg er sikker på de ikk tar røven på mig og vi holder prisen oppe hvor det er fornuftig og vi kan leve af det smiley . har får kørt suge/blæsebil , men ikk som vognmand . og dengang jeg var lønslave hørte man jo aldrig om priserne , og så var det oss før krisen he he .... håber i vil svare , men respektere oss hvis det er noget i holder i jeres forretning . Mvh Marcuz

• #14   8. feb 2012 nej vil skam ikke underbyde nogen, er skam bare ved at starte for mig selv, og har kig på en suge/blæse bil, men tak for svarende

• #15   8. feb 2012 Marcuz der er forskel på hvor langt man kører pris mæssigt var det dengang jeg kørte dlg.. har så fået af vide at prisen er faldet mere for dem med 7 akseler ind for dem som har 6.. og det noget med 3,11% det faldet.. de var helt op på 11,3% men det var kun på bordet så det kom vidst aldrig helt derop. Men det var kun vise landsdele at de sænker priser hovedsageligt i jylland.. men ved ikke om det også drejer sig om sug biler...

• #16   17. mar 2012 rigtige mænd køre sug/blæsebil

Kommentér på:
suge/ blæsebil

Annonce