{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.258 visninger | Oprettet:

Kenneth C
Kenneth C
Tilmeldt:
5. aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257

Iphone og apps {{forumTopicSubject}}

Halløj. Nu har jeg i mit tidligere liv været lidt af en nørd og nu hvor jeg er hoppet med på iphonebølgen har jeg ligesom så mange andre at de der forbandede apps er guld værd i hverdagen.

En ting jeg savner er dog lønudregning for chauffører. Her snakker jeg overenskomstmæssig løn, både for ufaglærte, faglærte og elever. Måske en mulighed for at starte en tidsmåler fra arbejdets begyndelse til man trykker stop hvor appen så udregner tid og smider ind i skema. Her kan man løbende gå ind og se senest hvad man står til i løn.

Som udgangspunkt skal det selvfølgelig være muligt at indskrive sit fradrag, trækprocent, hvordan man er lønnet mht national, export, 14 dages lønnet, månedslønnet og måske om man kører afspadsering (hvor mange timer i alt). Det er alt sammen noget som skal indtastes 1. Gang man bruger programmet, men altid kan ændres.

Nogen der ville være interesseret i sådan et app? Og evt har flere ideer til appen. Jeg har selv en masse ideer til andre funktioner.

En anden ting er indtastning af lokumsaftaler hvor man selv taster sin timeløn ind??

Stort projekt, men er villig til at lave programmet hvis det vil blive brugt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone og apps
Kommentér på:
Iphone og apps

Annonce