{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.907 visninger | Oprettet:

opbygning i Holland ?? {{forumTopicSubject}}

jeg var i holland her sidste år hvor vi er nogle stykker der køre i en Transit smiley
og så ser mig og min ven Bigfoot den lastbil 5 eller 4 axlet.
hvor han skal dreje til højre han har twinsterre på de to foreste axler og tandem på de bagerste. hvor den bagerste axel som også er træk axel også drejer bare modsat af de 2 foreste som drejer til højre? hmm
har tænkt over det længe. ved godt at hollænder laver nogle syge opbygninger. men den her har jeg dog aldrig set før !?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opbygning i Holland ??
Kommentér på:
opbygning i Holland ??

Annonce