{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.862 visninger | Oprettet:

Per M
Per M
Tilmeldt:
8. jan 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Løn og Arb. Tid {{forumTopicSubject}}

Hej Alle I glade "truckere" smiley

Nu har jeg igennem et stykke tid fulgt med her på LBG og nu er der opstået et par spørgsmål vedr job som Chauffør, jeg håber I vil svare ærligt hvad enten I er vognmænd eller chauffør.

Hvordan er jeres arb. tid tænker ikke på køre/hviletiden, men mere hvornår tager I hjemmefra og hvornår er I typisk hjemme igen. kører I mest nat eller dag ? (mest hvis man er eksportmand) ved godt fragt er fra morgen til aften.

Når I sådan arbejder som I gør hvad kan man tjene ? mener bare cirka tal i brutto om måneden og skriv gerne hvad en ca. timeløn ligger på ( har nemlig hørt mange forskellige rundt omkring) både på eksport og på fragt siden.

Hvad vil I helst eksport eller fragt (hvor man kommer hjem hver aften) og hvorfor ?? hvis I evt helst vil noget andet hvorfor har I så valgt det I har ?

Håber I kan hjælpe med min nysgerighed.

Grunden til at spørger er at jeg rent faktisk har "stort" kørekort og har kørt lastbil får nogle år tilbage og kunne godt lide jobbet men syntes ikke økonomien var ret god iforhold til havd jeg ellers kunne tjene rundt omkring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løn og Arb. Tid
  • #1   7. jan 2012 Per M

    Nu fortæller du ikke hvad nogen år dækker over - Men kort fortalt er tingene ikke blevet bedre som årene er gået - Tværtimod. Så hvis du dengang mente du kunne tjene bedre penge på mindre tid, så er det stadig tilfældet.

    Jobbet som chauffør skal man ikke tage for pengenes skyld, men fordi man kan li det og ikke kan lade være - Er man kun økonomisk motiveret, så holder det kun en kort periode.