{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.530 visninger | Oprettet:

Ben T
Ben T
Tilmeldt:
17. jun 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27

Nogen der søger vognmænd nu? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender eller har hørt om nogen steder de søger vognmænd til kørsel med 3 akslet trækker til national transport lige i tiden? Er ved at være træt af at holde hjemme og glo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der søger vognmænd nu?
  • #1   2. jan 2012 hjælper måske lidt hvis man vi af vide i hvilken landsdel du snakker om

  • Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #2   2. jan 2012 Ups! Det gik lige hurtigt nok smiley
    Jeg kommer fra Horsens men alt i jylland eller fyn kan have interesse


  • #4   2. jan 2012 hvad med GM nu du bor i Horsens.så er der jo nemt til arbejdet.:-). Ved ikke med ham fra hedensted som køre dyreaffald fra slagterierne kunne være en mulighed.de kommer jo mange steder..
    Bare lige et par emner..


  • #5   3. jan 2012 ja men horsens så DSV da en rimelig mulighed

  • #6   3. jan 2012 DSV !!! Så er det sgu nok bedre og billigere at holde hjemme....

  • #7   3. jan 2012 Jay-Jay .
    hvad det for noget for kvæklet sludre det kan ALDRIG være billigere at holde hjemme og nu er der rent faktisk folk der kan tjene penge ved DSV så helt ringe kan de jo ikke være


  • #8   3. jan 2012 Det kan da sgtens väre billigere... DSV har ALDRIG betalt det, det koster at ha´ en bil körende, og de kommer heller aldrig til det, så länge der findes öst-aber, og andre vognmänd der kan köre trucking med en 3-akslet träkker for under 400 kr i timen.. Så nej, det er ikke sludder, det er bare så´n det er...

  • #9   3. jan 2012 Jay-Jay .
    det er det så ikke..for hvis du gad sætte dig ind i reglerne og se hvad manden søger af kørsel så kan du IKKE lade østaberne kører det iflg loven...og det bliver ALDRIG billigere at holde hjem


  • #10   3. jan 2012 Jeg håber, for alt i verden, IKKE, at du er vognmand!!!!!!!!! Hvis alt er så rosenrödt hos DSV, HCS, Freja og alle de andre, hvor er det så lige, at alle de vognmänd som er ved at gå på röven / har svärt ved at få ökonomien til at hänge sammen, ikke bare söger over til de "store" speditörer, så er alle deres problemer jo löst?????!!!!!!! Nej, så´n hänger den virkelige verden sgu ikke sammen.. Vil for god orden skyld nävne, at jeg har väret i branchen i 16 år, de 8 af dem som vognmand.. Derudover har jeg bla väret disponent hos DFDS Road (idag DSV), så jeg kender deres politik rimelig godt, og min holdning kan du ikke röre ved...Bum

  • #11   3. jan 2012 Jay-Jay .
    fæler du din holding truet:D en tiig er om du har været her i 16 år en anden er du har ALRDIG lært det ikke er billigere ingen penge at t´jene end at tjene nogen...men du nok født med en guld ske i røven det derfor du ikke har fattet meningen med erhverslivet


  • #12   3. jan 2012 Nej nej, den er ikke truet... Den er en realitet...Hvad laver du egentlig selv??? Har du väret, eller er du vognmand?? Jeg er på INGEN måde födt med en guldske i röven.. Så hvis du ikke har bedre modargumenter end det, så synes jeg bare at du skal flette näbet.. Jeg har arbejdet i ca 24 år nu, så jo, jeg har, i den grad, fattet meningen med erhvervslivet.... Har du??? Det behöver du egentlig ikke svare på, for det kan jeg jo se, at du ikke har...

  • #13   3. jan 2012 Jay-Jay .
    jeg kører som chauffør på 20 år og jeg har modsat dig øabe opfatte meningen med erhverslivet.man kan ikke overleve i ndkørslen SÅDAN er faktum og sjovt nok er der folk der har kørt DSV i flere år men når nej de gør det for deres fornøjelses skyld jo for de kan ikke tjene penge...flæt selv ÆGFGET til du ved hvad du snakker om hvilket er TYDELIGT at du ikke gør lyst løgner...37 år og arbejdet i 24 flot løgn der eller:D:D:D.over an out


  • #14   3. jan 2012 Hvis du ellers kan läse OG forstå, så skrev jeg ikke, at jeg har kört bil i 24 år, vel min lille hedetramper-ven??!!! Man kan rent faktisk godt ha´ arbejdet för man blev 18.. Jeg forstår så bare ikke, at du ikke for läääänge siden, har köbt din egen bil, begyndt at köre for DSV , og så tjent en hulens masse penge, som du jo påstår man gör hos de store speditörer??? Det ville da ha´ väret langt bedre, end at köre som chaufför, og med dine evner, så kunne du jo snart ha´ väret gået på pension, og ellers bare ha´ nydt din store formue.... Jeg er glad for, at du ikke er vognmand, for så ville du ha´ väret en lige så stor tikkende bombe under branchen som öst-aberne.... Men kom frem med nogle beviser, så er det muligt (NOT) at jeg ändrer på min holdning.. Fortsat god aften..

  • #15   3. jan 2012 Det hverken kan eller skal du ikke.. Men gör dig selv, og mange andre i branchen, den tjeneste, ALDRIG at blive vognmand... På forhånd tak og endnu engang fortsat god aften

  • #16   3. jan 2012 Att jay-jay.
    syntes lige vi skal få den gode tone tilbage på forummet....

    Med hensyn til kørsel, er det selvfølgelig svært og tjene penge i dag...
    Man skal som det vigtigste ihvertfald have styr på sin økonomi ellers går det da helt galt...
    Om man tjener penge på og køre DSV eller Freja eller dem der skal jeg ikke kunne sige. Det kommer jo an på hvilke aftaler man har. Men skal man have chauffør på bilen, så er der ikke nogen penge og hente på det i hvertfald.


  • #17   4. jan 2012 Såvidt jeg er informeret mangler dsv ikke lige pt biler, til dk-køren m. udkørsel fra horsens.



  • #18   4. jan 2012 Jeppe j : synes da også, at jeg har holdt den gode tone, men når jeg bli'r kaldt det ene og det andet, så går jeg i "forsvars-position".. Specielt når det kommer fra en uvidende chauffør.. Og mht din sidste sætning, har du fuldstændig ret.. Aflønner du en chauffør efter overenskomsten, kan du IKKE tjene penge hos dem.. Længere er den ikke... Og det er det, jeg prøvede at forklare, men det trængte ikke rigtigt ind...

  • #19   4. jan 2012 Den blev da egentligt lidt spændende den tråd her,

  • Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #20   6. jan 2012 Tak for alle inputs. Og nej dsv vil kun have nye vognmænd hvis man køber en bil hos dem

  • h h
    h h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #21   7. jan 2012 Hallo det er rigtigt at faren for øst er reel,,,,om 3 år ophæves carbonage reglerne,,dvs at udlandske firmaer må køre national med deres polske og litauiske chaufføere,,,, og de gør det allerede,,,ulovligt,,,, så det der mangler,og altid har manglet er at dansken holder sammen,,,,,
    Der er kun en mulighed,,,for branchen at overleve alså for danske vognmænd det er samarbejde i den nye vognmandssammenslutning WUXUS for at efektivisere kørselen og presse østfirmaerne ud eller så de ikke for fodfæste og speditør selskaberne ikke som nu under betaler de danske vognmænd,som de ikke kan hvis vorse kørsel bliver mere efektiv med mindre tomme kilometer da man hele tiden kan melde og se hvor andre tomme biler er og er på vej hen,som åbner for ta med ture eller direkte kontakte bilen og tale om pris her og nu,,,,,det bliver DØDSTØDET for alle de alm bestillingskontorer som erhvervstransporten og alle lignenden selskaber hvor vognmænd er indlejet og tror de er selstændige,,,for det er man ikke mere end hvis man ikke makker ret så det ud,,,den dårlige behandling vil ophøre da vognmanden selv i større grad vil kunne blive kontaktet er kunder og andre vognmænd der har ture,eller ønsker ture,,,,,,,


  • #22   7. jan 2012 tror nu bare, at det der wuxus er en and... prøv lige og tjek hvad det koster og være medlem... fusker firma er min mening....

  • h h
    h h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #23   7. jan 2012 jeppe j,, det var da lidt af et opkast du havde der,,,var,,
    nejjj det må være fordi du ikke læser din hjemmeopgaver,og ser på deres hjemmeside at det ikke koster at blive tilsluttet og kun 995 pr mdr i medlemsskab,,,,,


  • #24   7. jan 2012 Medlemskab

    For dit medlemskab i Wuxus får du:
    • Tilgang til oprettelse af profil på Wuxus.com
    • Adgang til Wuxus Traffic
    • Én Wuxus Traffic Box, som er klar til brug
    • En komplet Wuxus uniform, bestående af et par bukser, to T-shirts, en jakke samt en refleksvest.
    • 4 stk. Wuxus Streamer til påsætning på din vogn/vogne.

    Har du flere vogne bestemmer du selv, hvor mange du vil tilmelde Wuxus. Vi har en attraktiv løsning, så du kan tage alle dine vogn med; Men valget er dit!

    Pris pr. måned: kr. 4.000,- (ex. moms)
    Indmeldelsesgebyr: kr. 12.500,- (ex. moms)

    Ved ophør af aftalen bliver indmeldelsesgebyret ikke refunderet.



  • #25   7. jan 2012 ved ikke lige hvor du kigger, men jeg kiggede der hvor der står vognmænd....:)

  • #26   7. jan 2012 (link fjernet)

  • #27   7. jan 2012 det jo næsten smidt i nakken...

  • #28   7. jan 2012 eller er det det man kalder bondefangeri????



  • Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #29   7. jan 2012 Det er jo næsten gratis! hehe smiley

  • #30   7. jan 2012 ja, i kan nik se hvad jeg mener, eller er det mig der er forkert på den...? smiley

  • #31   8. jan 2012 Nej du er ikke forkert på den da!

    Vis mig bare én vognmand som tjener penge på det der, så giver jeg en flaske whiskey.


  • h h
    h h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #32   9. jan 2012 Finn d så skylder du mig en flaske,,,,,,
    er man inteeseret i at blive tilsluttet netværket,vil jag forslå man kontakter wuxus,,, da det er en ny kontigent ordning. som snart bliver aktuell.


  • #33   9. jan 2012 Peter:
    Du tjener simpelthen penge på at smide 12500kr + 4000kr/mdr efter wuxus? Det ville jeg mægtig gerne se dokumentation for!


  • #34   9. jan 2012 Peter:
    Du tjener simpelthen penge på at smide 12500kr + 4000kr/mdr efter wuxus? Det ville jeg mægtig gerne se dokumentation for!


  • #35   9. jan 2012 Peter:
    Du tjener simpelthen penge på at smide 12500kr + 4000kr/mdr efter wuxus? Det ville jeg mægtig gerne se dokumentation for!


  • #36   9. jan 2012 Peter:
    Du tjener simpelthen penge på at smide 12500kr + 4000kr/mdr efter wuxus? Det ville jeg mægtig gerne se dokumentation for!


  • h h
    h h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #37   9. jan 2012 aftale,,,men du må komme forbi,,,nb husk flasken,,
    nb jeg ved hvad jeg snakker om,,er selv tilsluttet,og synes faktisk det er et rigtigt godt netværk,med gode firma aftaler,som tjener indlejen hjem.


Kommentér på:
Nogen der søger vognmænd nu?

Annonce