{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxer-tv i lastbilen? Godt eller skidt?
  • johnny A
    johnny A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 14
    #1   12. dec 2011 Fra midt i november til sidst i november, var der åben for boxer`s kanaler og de gik fint igennem i min bil.
    Hvis du har problemer med at modtage tv, så er det måske antennen du bør udskifte, jeg havde også problemer hvis jeg holdte ved siden af nogle træer, men så købte jeg en ny antenne og digital modtager og nu kan jeg se tv alle steder.
    Ang. modtager så skiftede jeg den for og kan modtage mpeg4 signal


  • #2   12. dec 2011 Alt mit udstyr er under et år gammelt :S Det blev sat i bilen der den blev købt. Men jeg har først fået bilen her for et par måndere sidden

    Den gang der var åben for alle kanaler, der hade jeg ikk rigtig nogle problemer med at modtage signal :s


  • johnny A
    johnny A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 14
    #3   12. dec 2011 okay det lød bare som om du havde problemer med signalet.
    jeg har også tænke på boxer i bilen, men det er ikke ret tit jeg har tid til og se tv, der skal jo rulles penge i kassen smiley så der bliver nok ved tanken


  • #4   12. dec 2011 Jeg har problemet med signalet :s
    - Har kunne se det fint en gang. men nu kan ikke faktisk aldrig for signal mere :S


  • johnny A
    johnny A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 14
    #5   12. dec 2011 Så må du igang med og kontrolere kabler og stik, du skal jo få tiden til og gå med noget, når du ikke kan se tv smiley

  • #6   12. dec 2011 Ja, det bare ikk nemt når man ikk ved en skid om det smiley
    - og jeg har ikk en idee om hvor alle kablerne køre henne ad smiley


  • johnny A
    johnny A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 14
    #7   12. dec 2011 Hvis du holder på Q8 ved storebælt, så kan jeg godt se på det smiley

  • #8   12. dec 2011 Desværre smiley Holder inde på frihavnen i kbh smiley

  • #9   13. dec 2011 Jeg har altid været godt tilfreds med boxer tv smiley

  • #10   13. dec 2011 Har Boxer i bilen.... og er posetiv...

    Selvf. er det da lidt irerterende at man kan trække 55-60kanaler ned... og så er der kun 8-10 af dem som er "åbne"... så man kan se dem..

    men man findere hurtigt ud af at ligge de kanaler man ser i en "favorit liste"... og så er det i bund og grund helt fint at havde med at gøre...



  • #11   6. feb 2013 Hvad koster boxer ?
    Er det et engangs beløb eller pr. Mån man betaler ?


Kommentér på:
Boxer-tv i lastbilen? Godt eller skidt?

Annonce