hmm lidt mekanisk hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}
hej´sa i min man der kan jeg styre både computer og radio i venstre side af rattet men er nu kommet i den situation at jeg ikke kan komme ind i radioen . kan jeg evt have trykket på noget så denne funktion er ude af drift skal lige siges at det er en standard 24 volt man radio der sidder i .når jeg trykker på nederste knap i venstre side så kommer køretøj eller radio og kan godt komme ind i køretøj men i radio kan jeg ikke trykke enter.
2 spørgsmål går ud på oliefyret. kan godt starte mit fyr men der kommer kun kold luft rundt og så lugter der bare forfærdeligt i bilen den holder indendørs om natten og da jeg havde sat det til at starte om morgenen åbnede brandlemene i loftet . så kan ikke forestile mig det er helt sundt så åbnede begge vinduer og måtte lufte ud inden jeg satte mig ind. det er et almindeligt oliefyr det sider nede ved håndbremsen og der er en drejeknap med op og ned plus timer ig klokke så nok ganske standard . hjælp ønskes
håber alle mine kolegaer får en hygelig og sikker jul ude på de danske veje mvh spratti
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 17 Lastbiler: 9 Emner: 21 Svar: 597
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 27 Svar: 188
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 21
don og søren tak for hjælpen så er der da lidt og gå videre med ved fyret. da det jo ikke er helt miljøvenligt at bilen bare står og kører når jeg holder pause.
hmm lidt mekanisk hjælp ønskes