{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.506 visninger | Oprettet:

Kenzo V
Kenzo V
Tilmeldt:
12. jul 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Billig leje af Trækker? {{forumTopicSubject}}

Hvor får jeg den bedste leje/lease aftale på mindst en Scania R420 eller højere? Gerne med værkstedsaftale.. Evt. Man eller andre billige trækkere kunne også have interesse.. Hvad er jeres erfaringer Leje kontra Lease, rent økonomisk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig leje af Trækker?
  • #1   2. nov 2011 Det er ca halv pris og lease det. men så er du også bunden af det i længere tid... men start med og lej en, og kør så et par måneder, så kan du altid købe.

  • Kenzo V
    Kenzo V Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #2   3. nov 2011 Ved leasing skal du vel også lægge større udbetaling? Ved leje er det vidst 3 måneders depositum,
    Men jeg tænkte også på Fradragsmæssigt og driftudgifter..
    Men kan klart godt se fordelen ved at leje..
    Nogle billige steder? Har hørt folk snakke om Man til Kr.13.300 eller sådan noget, men hvor?


  • #3   3. nov 2011 du kan leje dem ved alle MAN forhandler så det baer at henvende dig der.Det gennem deres eget selskab MAN rental de udlejer dem og prissen er med ALT inkl.

  • #4   3. nov 2011 Så længe hk er under 480 er MAN rental vidst det billigste og mest fordelatige smiley

  • Kenzo V
    Kenzo V Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #5   3. nov 2011 Munken . He he, det havde jeg også lige fundet frem til ;-)..

  • Kenzo V
    Kenzo V Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #6   3. nov 2011 Hvad kan jeg fradrage på lastbilen? Hvad går ind under betegnelsen driftomkostninger? Ved godt at der står skrevet side op og ned i diverse lovbøger, men det var lidt nemmere hvis der var nogle kloge hoveder herinde der havde nogle fif.. Fradrag og alt der kan trækkes fra, er jo penge i lommen..

  • #7   3. nov 2011 du skal ta fat i en revisor, han kan alle smutvejene..

  • #8   3. nov 2011 Jeg kender en vognmand der lejer en scania r480 til 13500kr i måneden, med service aftale.. Men så er der et kilometer maks på kontrakten.

  • #9   3. nov 2011 Scanlast i Horsens har nogen gamnmel arla biler de lejer ud for 8 kg i måneden

  • Nis N
    Nis N Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #10   3. nov 2011 Vær opmærksom på at du kan ved nogle udlejnings firmaer få fratrukket en stor del af lejen hvis du efter tre eller fem måneder vil købe

  • #11   5. nov 2011 Øhm, er det ikke det samme om du skal læse her eller et andet sted hvad du kan fradrage??

    Alle udgifter der vedrører driften kan fradrages - De kan ikke defineres som sådan!

    13.000 for en MAN lejebil? Så bliver du snydt - En 3 akslet 440 koster ikke i nærheden af det beløb, medmindre vi snakker incl. moms!

    Vil du køre skandinavisk, så tag en snak med DLU.

    At leasing skulle være halv pris er noget sludder!


  • #12   5. nov 2011 Jeppe skrev:
    > Det er ca halv pris og lease det.

    Det er ikke korrekt. Så var der jo heller ingen som lejede biler.

    > men så er du også bunden af det i længere tid...

    Det afhænger jo helt af hvad der står i Leje/Lease kontrakten.
    Til eksempel har jeg 2 biler, den ene er Leaset på en 2-årig kontrakt. Den anden er lejet på en 2-årig kontrakt.


Kommentér på:
Billig leje af Trækker?

Annonce