{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.506 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur igen desværre!!! {{forumTopicSubject}}

ja så blev jeg fyret/opsagt i går. pga min vognmand intet har og kører for tiden, vi har nkt som fast kørsel men der bare slet ikke nogle der køber kabler for tiden og vinteren er på vej så så kan de snart ikke grave mere når først frosten kommer, har kørt afløser hos min vognmand fra sidste vinter af og så her til 1/6 -11 hvor jeg blev fastansat, men har hele tiden vist at det nok kun ville bliver her til efterår at der var kørsel nok. men bliver det rigtig vinter i år som sidste år vil ha ha brug for mig igen da han har så meget vintertjenste for amtet...men jeg kan jo ikke gå hjemme og vente på det.....så nu melder jeg mig ind i "gruppen" for job søgene hehe. har sidste arbejdsdag på fredag d 14/10-11 men har taget en fri dag i dag for at kører rundt til så mange vognmænd i dag og banke på for at søge nyt job, for vil man ha et nyt job må man sku ha fingeren ud af røven. osse selv om det skal koste en arbejdsdag uden løn jo..

Jeg kommer fra vestsjælland af. og har hænger kort-truck-kran D og E jeg er 26 år og er udlært i lager og transport i 2005 så er der nogle der kender til et job på disse kanter tager jeg imod bud med kyshånd......selv om jeg godt ved der såååååå mange om budene.


Kommentarer på:  Så blev det min tur igen desværre!!!
Kommentér på:
Så blev det min tur igen desværre!!!

Annonce