{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.350 visninger | Oprettet:

Mistet kørekortet.. {{forumTopicSubject}}

Ja så mistede man sgu lige kørekortet smiley

Jeg blev stoppet af politiet, som påstod at jeg var beruset.

Jeg forsikrede dem om at jeg ikke havde drukket noget, men de mente jeg skulle svare på nogle spørgsmål for at vise om jeg var ædru:
... ... ...
- Hvis du kører på en mørk vej og møder 2 lys, hvad er det så??
- En bil.
- Ja, men er det en Mercedes, BMW eller Audi??
- Det ved jeg ikke.
- Så er du fuld.

Hvis du møder 1 lys, hvad er det så??
- En motorcykel
- Ja, men er det en honda, Kawasaki eller en Harley??
- Det ved jeg ikke.
- Altså er du fuld!!

Så blev jeg gal, og spurgte ham: - Hvis du ser en kvinde på et gadehjørne, med netstrømper, sminke og lårkort, hvad er det så??
- En prostitueret
- Ja men er det din datter, mor eller kone??

Siden da har jeg ikke haft kørekort smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet kørekortet..
Kommentér på:
Mistet kørekortet..

Annonce