{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.799 visninger | Oprettet:

Norsk Vinterkørsel... {{forumTopicSubject}}

Jeg er Norsk og bor i DK, men har svært ved at finde vognmænd i DK som kører Norge eller Nord Norge, har de Danske vognmænd ikke brug for rigtig erfarne Vinterchauffører til at køre nordpå, der er jo kørsel nok??
Eller har de begyndt at køre sydpå igen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Norsk Vinterkørsel...
  • #1   20. sep 2011 det koster meget i alt og køre der op, og prisen er ikke så god som den ku være, men synes da der er mange som køre der op endnu, men de bruger nok de folk de har og kender..

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   20. sep 2011 Har du snakket med Leif Møller, Byrknes Auto og Håkull ? De køre en del norges kørsel ellers mener jeg det er lovligt for en Dansk chauffør og køre for en Norsk vognmand

• #3   20. sep 2011 Hvorfor kører du ikke for en Norsk vognmand? De magler jo mange chauffører deroppe? smiley

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #4   20. sep 2011 Præcis og er lønnen ikke også højere i Norge eller er den bare et kanal 19 rygte

• #5   20. sep 2011 Læste en artikel på Lastbilmagasinet.dk om at de maglede ca. 2400 chauffører i Norge smiley

• #6   20. sep 2011 Det er bare op og søge i Norge evt Byrknes. K.K Nilson fra Hobro kører Norge for Byrknes. Thermo transit eller vendelbo spedition og så kniber det allerede med at huske :O)

• #7   20. sep 2011 Har været fastboende i DK siden 1997 og har ikke tænkt at flytte tilbage, og har kontaktet alle de i nævner, men måske er jeg for gammel. Har også søgt job i Norge, og det er ikke interessant når jeg bor i DK...
    Desuden er det også der oppe ligsom i DK, de kan ikke lide personer som ikke ka lide at blive trampet på, eller vil arbejde til slaveløn...

• #8   20. sep 2011 Nej du er sku ikke for gammel... Du har da en god alder og masser af erfaring så det burde kunne lade sig gøre at finde noget.

• #9   21. sep 2011 Jan > Der er flere speditører som søger vognmænd til køren nordpå lige for tiden.. Intercargo, Frode L. & Itella bla. Så smut du bare hen og køb dig en trækker, så er du kørende smiley

Eller søg chaufførjob hos dem, Frode har da mig bekendt egne biler som kører norden, til overenskomstmæssig eksportløn.

• #10   23. sep 2011 Har fået job ved Anneberg/Vogn 65 i fald i møder mig, og prøver lige det, kører lige nu tankvogn mellem Brunsbuttel og Jyllandmed asfalt lim...

Kommentér på:
Norsk Vinterkørsel...

Annonce