{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.254 visninger | Oprettet:

Rød blok = arbejdsløs... {{forumTopicSubject}}

Stemmer du på RØD blok bliver du med garanti arbejdsløs…

Det er virkeligheden om du stemmer på rød blok om du i dag arbejder som chauffør. For som chauffør er du forpligtet til at overholde køre og hviletidsbestemmelser, og 12 minutter mere betyder at du kører ulovlig. Det betyder også en bøde på 12.000.- kroner som bødesatserne (1000 kroner pr minut) er i dag, måske mere. Klip i kørekortet og i sidste ende et opsagt job og arbejdsløshed.

For når du så har kørt en hel uge, og kommet op i 60 minutter, eller en time mere, så er bøden på mindst 60.000.- kroner, og din vognmand får en der er dobbelt så stor, så hvor længe tror du din vognmand har råd at have en DANSK chauffør på vognen, ikke ret længe vel. Med andre ord, stemmer du rødt, er du garanteret arbejdsløs om et år!!!

At komme med et så radikalt forslag uden at tydeliggøre HVEM der skal arbejde disse 12 minutter, kan kun medføre spekulationer, og kun af den negative slags. Derfor må jeg på det stærkeste advare mod at stemme på rød blok, det er helt uansvarlig. Specielt om du i dag arbejder som chauffør. Pas på hvor du setter dit kryds. Jeg har ingen tro på at S og SF eller nogen i den røde blok kan overtale EU til at ændre køre og hviletidsreglerne inden valget, og heller ikke inden et år.

Jeg er glad for at være indvandrer i DK, og har ikke stemmeret til folketingsvalget, men kun til kommunalvalget, og det er mere en nok til mig. For så meget ”Lort” som kommer frem under en valgkamp her i DK, har jeg sjælden hørt. For når politikere begynder at blive personlige i en partilederdebat, er de for langt ude. Hvor er respekten og opdragelsen, og ydmygheden for hinanden når beskyldningerne flyver gennem luften som er sværm myg.