{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning op/ned
  • #1   29. aug 2011 Det kan måske have noget med et spjæld at gøre..

• #2   29. aug 2011 fordi mange kører med spjæld.. fri udblæsning for oven og stille som mis forneden ..

• #3   29. aug 2011 Hvorfor??.. Hvad vil det sige?

• #4   29. aug 2011 fordi det er gejl og det er fedt smiley mere er der ikke i det.

• #5   29. aug 2011 Man lavede det også i sin tid så man kunne skifte alt afhængigt om man trak en p-trailer eller og man trak rundt med en fin hvid køletrailer..

Den hvide køletrailer blev meget hurtigere beskidt (og det så jammerligt ud) når røgen kom ud i toppen kontra under bilen.. Det ses ikke helt på samme måde på en p-trailer..

I dag med alle de filtre mm. har det næppe noget at sige hvis ikke der er pillet ved det vi ikke må pille ved..

Men har man alligevel leget med lidt fri udblæsning den vej og fin lukket lovlig udstødning underneden.. Såååå er det jo stadig ganske relevant at kunne skifte rundt..

• #6   30. aug 2011 Der er også nogle som får bygget partikelfilter på, men lader den gamle potte sidde

• #7   30. aug 2011 og det ligner pis, skal man ha stille udgang for neden, så lav den inde under bilen så man ikke kan se den, og kun kan se de fine rør op bagved huset.

• #8   30. aug 2011 Det mener jeg også... Hvis det er sådan det hænger sammen..

• #9   30. aug 2011 Men jeg har set det på en ganske almindelig bil.. Den var overhovedet ikke gejlet det mindste.. Den havde både et rør op og et nede.. Tænkte bare om det kunne havde en praktisk grund??

• #10   30. aug 2011 jamen der er noget med noget blæs værk hvor de kan trykke med udstødningen, så er der en studs af en slags på.. eller man bruger varmen til og holde noget varmt.. i sverige og norge bygger de udstydningen ind i et tiplad, så de bruger varmen til og holde badekaret varmt med eller også bruger man kølevandet til det..

• #11   30. aug 2011 nogle kranbiler har lavet så det kan komme ovenud når de kraner, så de ikke skal gå og lugte til det sure os. og nogle suge blæsebiler har det ud til begge sider så du kan proppe røret i den side du står og arbejder i

• #12   30. aug 2011 Den jeg lige tænkte på, var vist ikke så meget med et badekar at gøre smiley .. Det var en trækker med kran på, der læssede sin sætte vogn af på en dansk byggeplads... Den havde en ganske almindelig udstødning i siden og et rør op af førehuset.. Har tænkt lidt.. kan det være noget med chufførens arbejdsområde??. Det er jo ikke fedt, at stå ved sidden af bilen og blive røget til. Mens man betjener kranen.... Og p.g.a. det Claus P skrev med at svine sin fine hvide sættevogn med os fra et lodret rør.. Lyder det tosset???

• #15   1. sep 2011 Steven - jeg har satme aldrig set at de havde køle vandet gennem tip kassen på en trækker trailer.. Det blir da et sindsygt stort køle system, med ekstremt meget vand.

Men nu har jeg jo heller ik set alt, men det virker for mig urealistisk.

• #16   1. sep 2011 den med udstødningen op i en dobbelt bund i ladet har jeg set på forvogne men ikke den med kølvandet. har set de har en elektrisk viberator i bunden af kasserne så de kan ryste det løs

Kommentér på:
Udstødning op/ned

Annonce