{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.876 visninger | Oprettet:

Jakob J
Jakob J
Tilmeldt:
10. aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Vikarbureau for chaffører..? {{forumTopicSubject}}

Har gået med tanken om at starte et vikarbureau.. Og tænkte om der er nogen herinde som har en idé om der overhovedet er ledige chauffører som kunne være interesserede i et vikarjob..?

Det vil hovedsageligt være chaufførjobs som folk skal udføre. Men der vil nok også forekomme diverse andre jobs indenfor transport og lager..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vikarbureau for chaffører..?
  • #1   11. aug 2011 Og du har selvfølgelig været på vognmandsskole eller er klar til det, ligesom du er klar til at stille sikkerhed for den eller de tilladelser du skal have for at du må leje chauffører ud?

  • #2   11. aug 2011 Tror det er en flopper, efter alle tilladelser er iorden, så skal du finde vognmænd der vil tage en vikar ind. Personligt ville jeg ikke tage en ferieafløser ind uden jeg kender ham eller en af de ansatte kender ham, og kan sige god for at han kan køre bil.

    Bevares, de gode chauffører kan godt være mellem dem der er i en vikarstilling, men tør man tage chancen?


  • #3   11. aug 2011 Der er nok en god grund til, at de fleste chaufførvikarer ikke er danske.

  • Jakob J
    Jakob J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   11. aug 2011 Måårten Ææs .
    Jep.. Selvfølgelig skal jeg på kursus først, og har styr på det med tilladelser, forsikringer og hvad der ellers hører til.

    Dennis V
    Jeg har allerede kontakt til flere firmaer som er interesserede i den service som jeg vil tilbyde. Ville sådan set bare vide om der virkelig findes gode chauffører som tager vikarjob..? da de firmaer som jeg har kontakt til, KUN søger stabile og erfarne chauffører.
    I starten skal jeg køre det som enkeltmandsvirksomhed. Men er jo selvfølgelig interesseret i at vi om jeg kan bygge videre på det med tiden..

    Henrik Bækkelund J
    Præcis..


Kommentér på:
Vikarbureau for chaffører..?

Annonce