{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der ved noget?
  • #1   6. aug 2011 Mener han fik noget coop kørsel til nordjylland...

  • Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 30
    #2   6. aug 2011 ja det ved jeg også godt, han har jo det meste af nordjylland nu. men kan satme ikke lige få det til at passe med at han har overtaget sønderjylland også. Det må da være EKV´s kørsel han har overtaget så?

  • #3   6. aug 2011 Det er vel fra Vejle af og op han har... Der kørte Bjerre & Knudsen i hvert fald... Men SST Padborg/AA kører vist ikke så skide meget Coop længere... men jeg er ikke sikker

  • #4   6. aug 2011 EKV / SST har stadig MEGET af coop ferskvarer kørsel!
    faktisk for meget.! Vi har ikke nok trailere og lastbiler til alt det kørsel vi har lige pt derfor er der nogle vognmænd vi har lejet ind bla. bud transport men det med sønderjylland ved jeg ikke helt præcist.
    Men det kan jeg finde ud af til mandag aften


  • #5   6. aug 2011 COOP Kørslen er delt stort set ligeligt mellem 3 vognmænd, herunder EKV og Ole Larsen. Mon ikke Rygaard er den sidste?

  • #6   7. aug 2011 D F T (Danske Fragtmænd Transport) kører nonfood

  • #7   7. aug 2011 Nope måårten
    det er ikke rygaard for de mistede kørslen sidste år smiley


  • #8   7. aug 2011 det er froede der har det sidste oppe i ferskvarer afdelingen i hvertfald smiley mener jeg det er smiley

  • #10   7. aug 2011 haha ja nu bærer coop jo ikke præg af at det er luderpriser man kører til der siden de altid skifter transportør.

    Men sjovt at ekv er kommet med på banen igen når man tænker over at de for år tilbage selv opsagde kontrakten fordi de ikke kunne få det til at hænge sammen...


  • #11   7. aug 2011 Altså Frode, AA/EKV og Ole Larsen kører langt det meste ferskvarer fra Hasselager. Mener Ole har Midt- og Nordjylland, med både ferskvarer og tørvarer.

    Fra 1.9. kommer Fakta tørvarer så med også, i det at Fakta Vejle lukker, og bliver delt ud på Skalborg og Vejen. Men tror da stadigvæk kun det er Fakta tørvarer i Midt- og Nordjylland der skal køres ud fra Skalborg. Altså det kørsel Ole har.

    Og ang. kørslen, så synes jeg som chauffør det er udemærket kørsel. Ingen fragtbreve, i Hasselager bliver bilen læsset efter egne anvisninger, rimelig tid til aflæsninger osv og timer nok smiley


Kommentér på:
nogen der ved noget?

Annonce