{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  våde træsko
  • #1   17. jun 2011 Jeg plejer at stille den på siden med sålen ud af. smiley

• #2   17. jun 2011 Dem selvfølgelig*

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #3   17. jun 2011 Jeg kender en vognmand som har lavet varme i det øverste trinbræt på hans FH men det er vist lidt af en dyr affære smiley

• #4   17. jun 2011 tag et stk gulvmåtte eller lign og så stribs det fast til trinet, så kommer vandet ikke op nedefra.. har virket fint de år jeg har kørt..

• #5   17. jun 2011 Eller skær en stænklap til så den passer, det gør også tricket... ;o)

• #6   17. jun 2011 rasmus det komme an på hvordan det er udformet omkring trinnet for det er jo et problem en hver scania chauffør har været udsat for der kommer vandet nemlig ikke indnede fra men forfra fordi der ikke er lukket ordenligt af så udndersøg hvordan det øverste trin er udformet også ser om du kan lukke det af på en eller anden måde..

benny
    kender også en der har lavet varme i trinnet det var da vist bare noget med varmelegmet fra et spejl sat på en stål eller dørkplade..

• #7   18. jun 2011 Martin

Enhver Scania chauffør der har kørt R serie mener du vel? Jeg har nu aldrig haft våde træsko i en R serie. Men jeg har en kollega der har døjet med det og han har løst det med en slange der sidder så den fanger det vand der kommer ind forfra og leder det neden ud. Enkelt og smart.

• #8   18. jun 2011 Min fh'er gjorde det os men kun nogen gange ( når vinden stod "rigtig" og det vildt trist for man opdager det først når man hopper i skoen:-(

• #9   18. jun 2011 I R-serien er det bare at stille træskoene på den rigtige måde, så kommer der ikke vand i smiley

• #10   18. jun 2011 i en r-serie sætter man sådan en plade på som en kammi har lavet og sælger, kom hen til min i vandel, så skal i se hvordan det skal laves på en r-serie. smiley

• #11   18. jun 2011 Jeg får også vand i mine træsko i min R..... Nu har jeg skåret et stykke gulvtæppe til, som ligger ovenpå trinet, og så har jeg lavet en lille slags tagrende hen over træskoene. Og det har taget det meste, men engang imellem kan de godt lige få en lille smulle vand. Men før jeg lavet ændringerne, der var der guldfisk i, hvis bare duggen faldt om aftenen... smiley

• #12   18. jun 2011 dørkplade, også mal det i bilen farve har jeg da gjort før så sker der ik noget, men nemlig R serien der kommer vand iik fra neden med ude fra forlygte siden pga. op sprøjt smiley hehe

• #13   18. jun 2011 På min R-model, har jeg et stk. plastrik clipset på det mellemrum der er foran det øverste trin. De bliver aldrig våde. Men nu var det jo en Volvo du spurgte til.. Der ved jeg sgu ikk lige hvor vandet kommer fra..

• #14   18. jun 2011 Har samme problem med den FM'er jeg kører i..
    Vi har sat noget "skumgummi" foran lige som for at prøve og lukke af fremad, men det er ikke for godt det hjælper.

Men forstår ik, for det er kun i føreside det er galt, i den anden side er der ingenting?!

• #15   18. jun 2011 måårten ja kender godt nok en masser i R serien siger dét godt nok men jeg må indrømme jeg ikke selv har haft problemet sådan rigtig højst et par gange men så har der også været dømt vandkamp med vor herre. Men med sådan en fm-er ved jeg ikke men prøv at tag et kig på hvordan dét ser ud omkring trinnet hvor der måske kunne komme vand ind også prøv at lukke dem af også se hva der virker tror ikke dét er fordi dét bliver hvivlet op under trinnet i hvertfald

• #16   21. jun 2011 På en Mercedes actros er det langs gummilisten rundt i døren vandet løber, også lige ned i træskoene ved ikke om det os er sårn på Volvo

• #17   25. jun 2011 Lasse N

Det fik jeg også at vide var problemet på Scania, så derfor har jeg lavet en lille tagrende i aluminium, og den tager det meste. Og så har jeg skåret et stykke gulvtæppe til, som er stripset fast på trinbrættet, og lukker tæt i hele kanten så der ikke kan komme noget nedefra, også ud mod døren... Men hvis det virkelig skyller ned, så kommer der stadig lidt, og det må komme ude fra forlygten, så det kommer ind lige foran trinet. Så næste projekt er at der skal lukkes af derud til..

Kommentér på:
våde træsko

Annonce