{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SST Padborg
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   17. maj 2011 Jeg kan snart ikke finde ude af hvad det hedder efterhånden, syntes snart at hver bil fra den biks har deres eget navn

  • #2   17. maj 2011 AA-gruppen er ejet af det tyske Kraftverkehr Nagel, hvilket også er begyndt at stå på nogle af trailerne hos AA...

    Andresen overtog i sin tid KK og så vidt jeg husker overtog KK sammen med Victor Sørensen så EKV... VS ejede så kun 10-15 %...Og Victor er så vist blevet købt ud siden.

    SST Padborg er et gammelt Padborg-firma som var ejet af HST eller omvendt... Og så har AA overtaget siden smiley

    http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK413&q=HST+Padborg&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1600&bih=799


  • #3   17. maj 2011 Jeg synes jeg har læst mig frem til, at AA købte 50% af KK. Så købte KK (som AA jo så har halvdelen af) 90% af EKV. Så det kan godt passe at Victor Sørensen havde 10% af EKV. Det har de nok ikke mere så smiley

  • #4   17. maj 2011 (link fjernet)

  • #6   17. maj 2011 nu kører min far jo for firmaet og det står for:

    steen sørensen transport

    Ekv blev delvist til KK sammen med AA for nogle år siden
    KK solgte så noget fra til SST sammen med AA
    og så vidt vides er det meste ejet af SST nu

    det sjove er så bare af steen selv er bortvist fra kontoret dernede i padborg hvorfor det har jeg ikke lige fået af vide smiley


  • #7   17. maj 2011 Men Ekv
    trækker stadig for KK og AA's eget køren da der stadig er en vis del procent inden over det..! Men hvordan det er fordelt er jeg ikke klar over smiley


  • #8   17. maj 2011 Truckerinden : Han blev da bare fyret som direktør pga. de havde kørt med underskud?

    Og nu sidder han så i bestyrelsen ved Anco Trans smiley


  • #9   17. maj 2011 pedersen

    det er meget muligt den gamle havde fået af vide af de andre på kontoret at han sku være blevet bortvist smiley


  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 33
    #10   17. maj 2011 sst står ikke for steen sørensen,det eksisterede før han ankom til aa,sst er det gamle skovlunde,en af grundlæggerne af hst som aa overtog for en del år siden

    Brian


  • #11   17. maj 2011 Er det ikke Skovlund Sørensen Transport det står for? Finn Sørensen og Ole Skovlund, der stod bag HST ?

  • #12   17. maj 2011 brian a

    :S det er da det de får af vide i firmaet at det står for :S men fair nok så


  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 33
    #13   17. maj 2011 jeg har haft en gammel skovlunde bil og jeg har kørt i den for Andresen før Steen blev direktør og sst var vognmandsdelen i hst
    At Steen Sørensen er fyret,tjaaaa,da han selv startede ved aa,da var de første 2 fyret 0810,scooby og hermansen blev bortvist af steen,han har vist fået lidt retur af samme skuffe

    Brian


  • #14   17. maj 2011 okay smiley jamen så ved jeg sku ikk hva det står for!

  • #15   18. maj 2011 Haha steen sørensen transport har fandeme da aldrig hørt værre vrøvl

    SKOVLUND&SØRENSEN TRANSPORT

    Det er Ole Skovlund som gik med ind i HST Padborg i sin tid også blev SST dannet da den anden ejer hedder FINN SØRENSEN.


  • #16   18. maj 2011 SST = StenSikkertTysker!
    HST = HeltSikkertTysker..


  • #17   20. maj 2011 mikkel w

    HST= HITLERS STURM TRUPPE

    Men det var nu en god arbejdsplads indtil de overtog Morten Rahbeck.
    Ikke fordi det har noget med Rahbeck at gøre men på samme tid blev en vis Per Bertelsen ansat til at varetage chaufførens interesse. Da gik der ikke langtid før der kun var en en håndfuld danskere tilbage da han var en psychopat...


  • #18   20. maj 2011 EK T

    det er nu som sådan stadig en god arbejdsplads..!
    bortset fra du aldrig kan få fri til noget.. min far kunne knap få fri til en begravelse..! han blev nød til og sige nårh jah men giver i mig ikke fri må jeg jo melde mig syg jeg SKAL med til den begravelse.! og sådan er det med alle derude!


  • #19   20. maj 2011 Mie

    SST Padborg kørte før i tiden eksport og det er vist den "afdeling" Esben nævner... SST Padborg i dag er jo dem, der kører herhjemme i det gamle KK/EKV/Jørn Saaby... Men jeg tror også på det er et rigtig godt sted at være smiley


  • #20   20. maj 2011 pedersen :

    min far han brokker sig i hvertfald ikke udover han ikke kan få fri nærmest smiley
    han var der nok heller ikke på 11 år i år hvis ikke det var fordi det var en god arbejdsplads


  • #21   20. maj 2011 Det rigtig pedersen. Men vil da sige at jeg syns det er rart at se at de har vækket SST igen...
    Det jo trods alt der jeg startede med at køre lastbil.
    Men angående steen sørensen så skal man da lede længe efter der er mere arrogant end lige ham. Når han gik forbi skranken hvor chaufførerne stod så kunne han ike drømme om at sige goddag. Men snakkede med en disponent derfra for nogen tid siden og han sagde at han heller ikke kunne hilse på dem. Så tvivler nogen vil savne ham.


  • #22   20. maj 2011 EK T

    Akke ja. Good old Per Bertelsen - Den dejlige humørbombe. Mangt er den debat jeg har haft med ham da HST stadig boede på Industrivej. Præmie idiot!

    Aldrig har jeg kørt så få km på en uge og fået SÅ mange køre/hviletidsbøder - Føj for den. 1.600 D Mark løb sådan en uge med 2.500 km op i. Og så kom det bag på ham, at jeg var utilfreds.


  • #23   20. maj 2011 Måårten Ææs

    Han sagde i sin tid da SST fik Comlog monteret i nogle biler at nu kunne de se ALT.
    Da var der en chauffør som sagde til ham "Vil det altså sige at når jeg hverdag kører ind til siden kl 9 for at hive i banditten at jeg så har tilskuere"????

    Hold kææææft Per blev gal haha


  • #24   20. maj 2011 Var sgu nogle fede farver deres lastbiler havde dengang før AA blev blandet ind i det. Selvom det blev Ivecoer så var de flotte og bygget pænt op.
    Man kunne godt se da det begyndte at dreje sig om kroner og ører i opbygningen og at det ikke var Ole Skovlund som stod for indkøb længere....


  • #25   20. maj 2011 Pedersen: Vil lige nævne at Jørn Saaby IKKE er med i den sammensætning.. KK overtog noget kørsel og nogle chauffører, da det ikke længere var lønsomt for Saaby. Men han eksistere stadig med 3 biler og eget køle/frysehus..

  • #26   20. maj 2011 Jacob A : Okay... Jeg troede de havde overtaget det hele og Jørn Saaby kun havde frysehuset tilbage... Men jeg har godt set de 3 hvide Renault'er der står deroppe, men jeg troede det var SST's... smiley

  • #27   20. maj 2011 Pedersen: Det er også først for nyligt, at de har fået skilte på dørene. Men de er vel efterhånden også 2 år gamle..

  • #28   21. maj 2011 haha jacob a bedre sent end aldrig er det ikke det de siger smiley

  • #29   21. maj 2011 EK T

    Helt enig, SST bilerne var flotte og pænt byggede op. Lidt en skam man droppede de farver.


Kommentér på:
SST Padborg

Annonce