{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Nysgerrig omkring løn og Kurerkørsel. 140 Timen ALL TIME? {{forumTopicSubject}}

Hey mennesker.

Jeg er blevet nysgerrig omkring min løn, efter at have kørt kurerkørsel i et par måneder nu. Min løn er regnet ud i Time løn - 140 timen (Jeg er 21 år gammel) Jeg kører for en person jeg kender personligt, og vi kører under hans søn. Min mor er sat lidt ind i alt det med penge og løn, og tænker det ikke er rigtige penge jeg får ved at jeg kun får timelønnen som betaling, i det jeg også kører nattekørsel og Lørdags kørsel? Nogen der kan fortælle mig om det er rigtig at min løn skal ligge på 140 Timen uanset om det er nattekørsel såvel som lørdags kørsel? Eller skal der tillæg oveni?

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nysgerrig omkring løn og Kurerkørsel. 140 Timen ALL TIME?
  • #1   22. okt 2015 Hvis du ikke har sparet de få kroner det koster at være med i en fagforening ville du kunne få hjælp med det hele,ellers tror jeg bare du må nøjes med det du får, men ret mig gerne hvis jeg er forkert på den.

• #2   22. okt 2015 hvis din mor havde mere forstand på penge sagerne stod du ikk i den her kattepine

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #3   22. okt 2015 Hvad står der i den ansættelseskontrakt som du har skrevet under på?

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #4   2. nov 2015 Jeg synes at man hører tit om at de Kurerbiler kører med fast timeløn for alle timer..

Kommentér på:
Nysgerrig omkring løn og Kurerkørsel. 140 Timen ALL TIME?

Annonce