{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad står DSV for?
  • #1   2. maj 2011 De Sultne Vognmænd ;o)

Seriøst står det for Danske Sammensluttede Vognmænd, og startede som en sammenslutning blandt vognmænd som sluttede sig sammen for at gå i mod de store vognmænd, hjælpe hinanden og stå stærkere...

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   2. maj 2011 Ja okay men når det står for DANSKE hvorfor ser man så 8 ud af 10 biler er på hvide plader...?

• #3   2. maj 2011 Rasmus H For de at der er nogen der skal tjæne på at ander ikke får en skid for det de laver. De Stakkels Vognmænd

• #4   2. maj 2011 Rasmus H > Sådan var det jo ikke da DSV var det som det startede som, netop en sammenslutning af danske vognmænd der ville støtte og sikre hinanden, idag er DSV jo et multi internationalt selskab med afdelinger i MANGE lande, og i dag tænkes der ikke på den lille mand men udelukkende på aktionærerne...

• #6   2. maj 2011 Og uanset hvad man mener om DSV i dag, så må vi alle bøje os for, at tanken om en sådan sammenslutning der skulle gøre stor og stærk var rigtig og det var tiden da den blev startet også.

• #7   3. maj 2011 Jeg må holde med Morten.....Uanset om man kan lide dem eller ej, formår de at lave penge og have en rigtig sund forretning....Det er lidt det samme med Frode Laursen....Mange fordomme, men fakta er at de begge har formået at komme ud af den Morten Korch drøm mange går med, og i stedet har koncentreret sig om at tjene penge...

• #8   3. maj 2011 de svage vognmænd, og nej dsv road laver vist mega underskud, men alle de andre afdelinger holder dem oppe

• #9   3. maj 2011 Steven

Sådan vil det da altid være i en stor forretning - Det er gyngerne og karrusellerne - Set vigtigste er da, at de lever gode resultater overordnet set.

• #10   3. maj 2011 bare ikke når det er på bekostning af alle vi andre som ikke kan få noget for og køre, fordi de skal sænke prisen gang på gang, det er dsv som er først ude med riven når prisen skal ned..

• #11   3. maj 2011 De satans vognmænd smiley

• #12   3. maj 2011 Steven

Det holder ikke det der. Hvis du ringer til DSV og spørger hvad de skal have for et læs hjem fra f.eks. Holland, så er de slet ikke billige. Det handler udelukkende lm, at så længe de kan få vognmænd til at køre for ingenting, hvorfor så betale mere - Det er ren og skær købmandsskab!

Og nej, jeg bifalder det på ingen måde, men det er nu engang sådan man tjener penge hvis vi skal se benhårdt på det.

• #13   3. maj 2011 Holder med Morten igen.....Håber ikke det bliver en vane... smiley

Godt købmandskab er det der giver et overskud....At beklage sig over man ikke kan få noget for at køre er jo kun et spørgsmål om akkurat det modsatte..... Der var ikke ret mange der huskede at støtte den lokale købmand når man kunne få alle varerne billigere i supermarkedet, og resten er jo historie.....

• #14   3. maj 2011 Holder med Michael, for jeg gider ikke holde med Måårten... ;op

• #15   3. maj 2011 Det var dog satans som i 3 kan blive enige om det hele idag....

Har i været på samme pølsevogn i dag???? smiley

• #16   3. maj 2011 Nej, selvfølgelig får man lov at betale prisen hvis man bare ringer og siger jeg skal have kørt lort fra a til b. Men har du mere end et læs eller siger du at du har et bedre tilbud, så er de nok også villige til at gå ned i pris. Men i den sidste ende, der er det jo kunden der bestemmer. For som Michael er inde på, så var det ikke det store problem med hvis alle støttede og hjalp hinanden/de lokale, i stedet for konstant at tænke på bundlinien.
    Jeg kan nævne et eksempel. En lokal virksomhed, som jeg kender rimelig godt, skulle have støbt et betongulv. Min kammerat og ligesom jeg uddannet inden for jord- og beton, og han arbejder stadig med det. Desuden er han nevø til ham der har virksomheden. Ham med virksomheden, siger at han også skulle have støbt det gulv, og at han nu har ringet til den lokale entreprenør. Så spørger min kammerat hvorfor de ikke bare lige selv laver det en fredag eftermiddag. Hertil svarer han kort og kontant - Han skal jo også leve.
    Og manden har jo ret.

• #18   4. maj 2011 * Rygeren * > Sjovt jeg troede forkortelsen for det var BG ;o)

• #20   4. maj 2011 Holder med Rygeren :o)

• #21   4. maj 2011 Arrrh come nu lige on. Det er sgu da ikke kun ved DSV det er sadan Eller i har maske kort ved ALLE deres afdelinger

Mit tastatur fucker da helt op!

• #22   5. maj 2011 priserne ved dsv er sku fine nok bare i køre med det rigtige warking floor

• #23   5. maj 2011 gud hvor er der her en børnehave,,,som om det kun er dsv der presser priserne og er hårde ved deres vognmænd.......den eneste grund til at i har så travlt med dem er fordi de er så store som de er i dag,og som nobody skriver så er der ikke plads til de små hygge stunder som i gamle dage ,,,desværre,,,det er et kæmpe firma som kun tænker penge,,,

• Mia W
    Mia W Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #24   5. maj 2011 Herhjemme står det for Det Simon's Venner *gg*

• Maria M
    Maria M Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #25   19. maj 2016 her står det for desværre

Kommentér på:
Hvad står DSV for?