{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.135 visninger | Oprettet:

Danmarks "trucker" by nr. 1 {{forumTopicSubject}}

Kære lastbilchauffører
Mit navn er Morten, og jeg er journalist. Jeg er i gang med at lave noget research til et journalistisk produkt, og jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg leder efter Danmarks "trucker" by nr. 1. I den beskrivelse tænker jeg på en by, hvor der er rigtig mange lastbilchauffører på et meget snævert geografisk område. En by, hvor alle kender hinanden, og de fleste, man hilser på, er en chauffør-kollega. En by hvor der i hver 3. indkørsel holder en lastbil, og der er et unik sammenhold.
Findes der mon sådan en by i Danmark?

Jeg glæder mig til at høre jeres bud på sådan en by og argumenter herfor.

Mvh
Morten Beese Nielsen


Er du også træt af fysiske aviser?
Hvis du ville læse lokale nyheder online, så er Vores Mediehus det helt rette sted. Her finder du lokale nyheder om alt fra din by.
Kommentarer på:  Danmarks "trucker" by nr. 1
  • #1   3. feb 2020 Jeg siger held og lykke med projektet

    Tænker hvis du skal finde sådan en by så det omkring Vejle du skal kigge da den by rent geografisk ligger suuuper godt i forhold til at komme rundt i dk på 4.5 time


  • #2   3. feb 2020 Muligvis 8722 Hedensted tænker jeg kunne være godt bud

    men om der er sammenhold ved jeg sgu ikke

    mit indtryk af branchen er at folk taler meget på kryds og på tværs af landet fordi forskellige vognmænd fra forskellige områder køre samme kørsel fra samme fabrikker osv. og så starter man med at snakke med Bo fra sjælland og Jan fra fyn og Kent fra nordjylland

    og så har Kevin fra sjælland en fin lastbil og med til træf i Herning jamen det ser Hans fra Esbjerg med sin fine lastbil og så snakker de sammen osv osv


  • #3   3. feb 2020 Jeg tvivler på, at der skulle være en by/landsby/flække hvor indbyggerne fortrinsvis er truckere...

    Men der er 100vis af de såkaldte TruckStops, hvor du i sagens natur vil finde hvad du søger - men husk en god håndfuld østeuropæiske parlører smiley

    Hvis du finder noget der ligner det du søger, så må du endelig smide et link til din historie!


  • #4   5. feb 2020 Ina, jeg tænker Fredericia, Vejle eller Kolding er oplagte idet at de ligger lige i smørhullet i forhold til hvordan man kommer hurtigst rundt i landet. MEN MEN MEN, så mange lastbiler holder der desværre ikke rundt omkring i indkørslerne i nogen af de 3 byer.

  • #5   6. feb 2020 DD prøv at søg vognmand Hedensted

    der kommer så mange forslag op bare i den ene google søgning

    så sandsynligheden for at chaufføren så bor lige omkring er jo stor
    dog tror jeg ikke at selve lastbilen står hjemme på matriklen

    fordi der eftethånden pga blandt andet tank indbrud at så vil vognmændene gerne have bilerne i lukket område


  • #6   6. feb 2020 Så mange vognmænd er der heller ikke i hedensted ??. Og manden spørger jo netop efter byer hvor det er et kendetegn for at det holder mange lastbiler.

  • #7   6. feb 2020 dd Selfølig er der flere vognmænd i en størrer by

    men i forhold til at "hver 3. garrage holder en lastbil" så det nemmere at finde en mindre by med mange chaufføre i forhold til antal indbyggere


  • #8   27. feb 2021 Hva' så Morten, kom du videre med projektet?

Kommentér på:
Danmarks "trucker" by nr. 1

Annonce