{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Tattoo / job / menningere {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger vil jeg gerne høre jeres menninger...

har igennem lang tid drømt om/ønsket mig en tattoo på hele min venstre underarm - og har her med fået et gavekort på hovedeparten a prisen på min tattoo...
er super glad.

men blir pludselig itvivl pga hvad tænker en ny arbejdsgiver osv...

skal lige siges jeg er blevet afvist fra et job pga tatto på den anden arm..

men hvad siger i ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo / job / menningere
  • #1   20. apr 2011 Det kommer da i den grad an på hvad det er for kørsel, og hvad tattoen forestiller, men jag har da haft kolleger som var tusset fra top til tå og de var da mindst lige så dygtige som os andre... Men et god råd er jo nok at prøve at holde tatto'erne så de kan dækkes af en t-shirt...

• Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 30
    #2   21. apr 2011 ja som Nobody skriver sørg for at du kan gemme tussen bag en langærmet trøje eller jakke. han skrev så godt nok t-shirt men hva fanden. En af mine venner kørte engang noget Coop og han er tusset fra top til tå han stod engang et sted hvor de ikke ville lukke ham ind pga. hans tusser.. Og han havde også nogle problemer med kunder og speditører fordi han altid gik i shorts og tank top..
    men bare få tusserne lavet så du kan skjule dem, så skulle der ikke være nogle problemer...

• #3   21. apr 2011 det er din krop du bestemmer dem der dømmer dig på tus er for dumme og ikke hver at spille sin tid på

• #4   21. apr 2011 Det bare med at se og få den motivlakering på kroppen haha...
    Det er kun en til at tage beslutningen.
    Så en svensker forleden som var malet på halsen og i nakken. ikke lige min smag men folk skal jo gøre som de selv syns.

Kommentér på:
Tattoo / job / menningere

Annonce