{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Hvordan var 2019, hvad er planen i 2020 {{forumTopicSubject}}

Jaaah overskriften siger nok lidt sig selv men uddyber gerne.

Hvad så hvordan gik din 2019?
Hvad var din plan?
Hvad gik som det skulle?
Hvad gik galt?
Hvad gik ekstra godt?
Har du lært noget specielt?
Har du en fed historie at fortælle?


Og ikke mindst
Hvad skal der ske i 2020?
Hvad håber du der kommer til at ske?
Hvad vil du gøre for at nå målet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan var 2019, hvad er planen i 2020
  • #1   17. dec 2019 Jeg startede mit "truckerliv" i maj '19, men efter 2 måneder og to uger, magtede jeg ikke chefen mere. Efterfølgende fandt jeg ud af, at han havde snydt mig for 54.000 kroner (ca 20.000 / måned).

    Nu kører jeg for DDF (Viggo i Tåstrup) hvor tingene bare er i orden.

    HVIS jeg i 2020 skulle finde anden arbejdsgiver, skal tonen og lønnen tjekkes ekstra grundigt, inden et eventuelt skifte.

    Godt nytår, godtfolk. (Og glædelig jul)


  • #2   17. dec 2019 Baronen

    Det var da lige en lille slat penge håber det hele er gået på plads i sidste ende

    har du tænkt over nogle målsætninger både på firma fronten men også med dit egoistiske jeg (som man for gudsskyld skal huske)


  • #3   17. dec 2019 Mit år startede med at jeg afsluttede tiden i en supportafdeling, hvor udtrykket det ser lidt mystisk ud, (din palle er på vej til xxx), var et udtryk der blev brugt et par gange. (Må jeg indrømme.)

    Jeg startede op i en kørselsafdeling. Det var den afdeling jeg havde set mest frem til i løbet af min elevtid, men var også den som endte med at skuffe mig mest pga en dårlig tone og tillidsmisbrug.

    Jeg var i foråret til min sidste eksamen, hvor på jeg fandt ud af hvor godt det er at stole på sin egen mavefornemmelse og ikke stole på folk.

    Jeg afsluttede med et flot 7-tal og jeg er glad.

    Tiden gik i kørselsafdelingen og har haft samarbejde med nogle dejlige chauffører, jeg den dag i dag stadig snakker med privat, og som jeg hjælper og guider så godt jeg nu kan. (selvom jeg ikke er i virksomheden længere). (ups)

    Jeg havde sidste arbejdsdag med blandede følelser, for manglen af mine dejlige chauffører gjorde mig ked af det.
    Men glæden over at komme fra bagtaleri og genleveringer var rart.

    Slet ikke fordi jeg efterhånden halvejs gennem en vm besked, kunne tænke det tager 28 eller 34 sekunder at sige denne sætning.

    Jeg begyndte at søge lidt ud i den "virkelige verden" som kurérchauffør men uden erhvervskort var det liiiidt svært at starte som.

    Jeg tilmeldte mig ADR kursus og erhvervskort kursus, men som jeg desværre måtte melde mig fra fordi jeg fik nyt job en måned efter min sidste dag i det gamle firma.

    Nu sidder jeg på modsatte side af skrivebordet det er mig der er kunden nu, jeg skal have udført en service fra speditøren. Jeg godt kan mærke jeg har lidt svært ved at stille om på.Tilgengæld kender jeg speditør tricks, og man kan ikke så nemt snyde mig hvilket jeg ser som en fordel.

    Mit engelsk er gået fra at være meget detaljeret og præcis og rost til skyerne, til nu at bestå af at krydse fingre for vedkommende forstår go rampe LKW. jaaah ved godt det er kombi af engelsk og tysk.


    I tidlig sommer mødte jeg en FANTASTISK fyr som er belvet en af mine bedste venner, og som i tide og utide lige kan tage mig med ud at køre lidt lastbil.


    Det udfordre min søvn og har da haft et par 38 og 42 timers døgn med de der 3 timers søvn, sådan går det når man skal passe job og sine venner på lidt alternative måder.

    Han har taget mig med og udfordret mig på det personlige plan, og han har udviklet mig til at slappe mere af i mig slev, og samtidig gennemskue andre nemmere når de lyver. Jeg hygger mig på det groveste med at analysere osv.

    Jeg kan mærke jeg mangler vejen og at køre, specielt er det blevet tydelig efter jeg gik fra 55.7 kilometer på vej på arbejde til 2.7 kilometer så de 106 kilometer til forskel hver dag betyder bare en lille smugle.

    Fremtiden den lyder på 2020.

    Jeg skal på kursus i januar og så får jeg da forhåbentlig det erhvervskort.

    Og så gælder det om bare at få søgt nogle kurér jobs. I starten forventer jeg kun som weekend job og på sigt. (kort eller lang kommer an på jobbet) så skal jeg enten gå all in på kurér eller, så finder jeg et speditør job på den rigtige side af skrivebordet igen med kurér som afløser.

    På det private front jamen så håber jeg da at møde ikke prinsen på den hvide hest, men så prinsen i den store volvo (scania kan også gå an men de andre mærker så skal vi lige diskutere lidt smiley )

    og ellers så bare være glad i låget


  • #4   17. dec 2019 Hvad så hvordan gik din 2019?
    Personligt synes jeg selv den gik lidt af ht. Var ved at kører død i min faste distributionsrute og det faktum at jeg ikke rigtigt "kom videre" ved ham jeg kørte for. Der var ikke nogen fremtid i fx at komme ud og kører med badekar, kran etc og ja så ryger motivationen sq.

    Søgte så over på FB som plads vagt på deres nye server farm og det gik da ikke være eller bedre end at de så fyrede mig efter 1 måned på falske forudsætninger (ingen større overraskelse med det firma der står bag). Gik så arbejdsløs i ca 1.5 måned med lidt afløser jobs for den gamle vognmand for at få lidt extra udover dagpengene og landede så drømmejobbet, som distributionschauffør for Carlsberg :D.

    Problemet var så bare at det kun var et tidsebegrænset vikariat og jeg ikke var en af de få der blev hyret efterfølgende så har gået arbejdsløs lige siden >.<. Har dog så brugt min afspadsering og 6 ugers selvvalgt på en masse kursus istedet for bare at gå derhjemme og fise den af, selvom at jeg da hellere ville have haft et arbejde.

    Fandt så også ud af at en af de større vognmænd i området delvist er familie så håber lidt det "måske" kan være mig vej frem til at få lov at prøve det lidt mere spændende ting på sigt, men det må tiden vise.

    [u]Hvad skal der ske i 2020?[/u]
    Hvad håber du der kommer til at ske?
    At jeg finder et job inden for en af de "grupper" jeg gerne vil arbejde med, men lige så gerne et sted hvor at jeg kan få lov til at prøve lidt det hele for at der ikke skal gå "hverdag" i den når nu der IKKE er det jeg ikke må transporterer i eller på en lastbil næsten.

    Hvad vil du gøre for at nå målet?
    Søge søge og søge og prøve at bruge mit netværk og så ellers bruge tiden på at få taget en masse kurser sådan at jeg kan forbedre kunnen og det jeg kan og så håber jeg det bærer frugt på et eller andet tidspunkt.


  • #5   18. dec 2019 Jo tak, 54K er noget af en sjat. Gudskelov var 3f skarpe - de sørge for - uden drama, at jeg fik hvad der tilkom mig.

    Ida: Vi skal jo alle starte et sted, og din 2020 plan lyder godt. Pøj pøj med den.

    Danger: Føj for et 2019... Håber satme 2020 bliver diametralt bedre!!


Kommentér på:
Hvordan var 2019, hvad er planen i 2020

Annonce