{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

bent I
bent I
Tilmeldt:
14. apr 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

renault premium {{forumTopicSubject}}

har en renault premium med volvo motor og i shift gearkasse,bil vil ikke gå i neutral,så jeg kan ikke starte den .fik at vide det var min lufttørrer der var defekt satte ny på men den vil stadig ingen ting, er der en renault mekaniker eller volvo mand der ved hvad der kan være galt .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renault premium
  • steffen t
    steffen t Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 12
    #1   14. apr 2013 Jeg er volvo mekaniker.Du må gerne ringe hvis du vil 26235328 eller til vagten ved volvo viborg. 40547066. Det koster gratis at få hjælp over telefonen.

  • #2   15. apr 2013 det lyder som et defekt relæ. på en volvo er det k5...

  • bent I
    bent I Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #3   15. apr 2013 hej gutter, det startede med at den skrev i display,nedsat gearkasseydelse ,men der var ikke noget at mærke på den,efter nogle måneder med den alarm en gang imellem ,skrev den søg værsted inden 2 timer,det gjorde vi men hos p christensen odense kunne man ikke finde noget,vi kørte videre, så begyndte den at tabe luften så vi ikke kunne gå i frigear. vi fik luft på udefra så kunne den starte igen,når den tabte luft var det ind til siden standse frigear og så dreje nøgle til man kunne høre den klikke i lufttørrer ,starte og så kunne man køre en halv til hel dag igen. til sidst ville den igenting ,blev trukket hjem hvor den står nu.så gode råd modtages med kyshånd. hvis nogen vil ringe er mit tlf nr. 23922876 på forhånd tak

  • #4   15. apr 2013 Hvor er du fra Bent?

  • bent I
    bent I Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #5   18. apr 2013 jeg er fra det østfynske,ørbæk

Kommentér på:
renault premium

Annonce