{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

bent I
bent I
Tilmeldt:
14. apr 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

renault premium {{forumTopicSubject}}

har en renault premium med volvo motor og i shift gearkasse,bil vil ikke gå i neutral,så jeg kan ikke starte den .fik at vide det var min lufttørrer der var defekt satte ny på men den vil stadig ingen ting, er der en renault mekaniker eller volvo mand der ved hvad der kan være galt .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renault premium
  • #1   14. apr 2013 Vi har en Volvo FM'er, den havde samme problem, den ville heller ikke gå i neutral, eller i nogen andre gear.. Det kostede nyt ledningsnet i motoren smiley

  • #2   14. apr 2013 Det kan også være udrykkerleje, det kender jeg en der fik skiftet efter samme problem på en Volvo 480.

  • #3   14. apr 2013 prøv at tjekke dine relæer for min fm gjorde det samme og det kunne gøre det

  • #4   15. apr 2013 Er der luft på den? Hvis ikke der er luft vil gearkassen ikke gå i neutral.

    Har du parkeret den i gear?


  • bent I
    bent I Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #5   18. apr 2013 hej morten , pumper luft på med kompresser 10 bar, efter den nye lufttører er monteret vil den ikke give udslag på luftur, men der er luft på ,men måske ikke de rigtige steder.nogen siger vi skal have den nye lufttører kalibreret ved renault før den vil virke ,ved ikke om det er sandt . nej jeg har ikke parkeret i gear ,satte i neutral da den begyndte at tabe luft ,men der stod i display at den stod i 11 gear ,sammen med n symbol.det er nu den 3 lufttører der er monteret på 600000 km det er ikke normalt siger alle jeg snakker med ,så det er nok nærmere en elfejl som flere skriver, bare pis for lufttører koster 6000 kr

  • #6   20. apr 2013 Ja, lufttørrer skal programmeres før den virker igen.

    Kunne godt lyde som noget el fejl, men svært lige og sige herfra når ikke jeg har haft en computer på bilen og set fejlkoder smiley


  • #7   20. apr 2013 Bent.
    I skulle bare ha beholdt 164'eren istedet. Så havde du slet ik bøvlet med det.
    smiley


  • bent I
    bent I Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #8   21. apr 2013 hej morten . hvor er du fra i landet, kunne vi snakke i tlf en af dagene.,har du adgang til computer og hvad koster det.mit nr er 23922876,send evt sms med dit så skal jeg nok ringe dig op mvh bent . og ja søren så havde jeg nok bare kæmpet med noget andet, den var også ved at være lidt træt

  • #9   21. apr 2013 Kommer fra Nordjylland. Så det er noget stykke vej væk smiley

    Ikke nemt når ikke man lige har computeren på smiley


  • #10   1. sep 2013 Fik du den igang igen Bent, og i så fald, hvad var der galt med den? smiley

Kommentér på:
renault premium

Annonce