{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

Søger transport af traktor {{forumTopicSubject}}

Situationen er den at jeg skal til DM i traktortræk på lørdag i Nibe. Så jeg mangler en måde at få min traktor fragtet der op på. Så hvis der er en som har køretid til overs og har tiden og lysten til at køre en tur fra Kibæk til<til Nibe lørdag morgen, se noget godt traktortræk og så køre retur senere så kunne jeg godt bruge din hjælp.

Jeg kan kontaktes på tlf 22136198

Lidt info om traktoren
Vægt: 13.000 kg
Højde: ca. 320-330 cm
Brede: ca. 300 cm
Længde ca. 800 cm inkl frontvægt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger transport af traktor
  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #1   9. sep 2013 medmindre din normale transportør lige har brændt dig af eller din egen bil er brændt sammen lyder det sku lidt amatøragtigt. det er jo ikke ligefrem en palle med en fragtbil du efterspørger.

  • #2   9. sep 2013 Er det noget du vil gi noget for, for jeg har et par gutter som ska der op med deres traktor også. Men det er absolut ik li på vejen, så der ska nok lidt overtalelse til og køre den vej omkring.

  • #3   9. sep 2013 Han kan os være så heldig af en aflysning har rykket ham op og givet en billet til DM...

  • #4   10. sep 2013 nu ligge landet sådan at jeg kun har haft den på en lastbil en gang før. og dem der kørte med den, den ene gang har ikke tiden til at køre med den!

    og nej der er ingen aflysninger som har rykket mig frem til dm! jeg har bare haft rigelig at se til det sidste stykke tid, plus ham der ellers skulle have kørt med den er blevet forhindret i at kunne køre.

    søren n: selvfølgelig vil jeg da betale for det. hvor kører de fra?


  • #5   10. sep 2013 De køre fra Fyn. Jeg prøver at snakke med dem.

  • #6   11. sep 2013 De vil godt tage den med, men der er et par detaljer.
    De køre der op fredag aften, så den skal kunne afhentes fredag kl 20-21.
    Og det er noget af en om vej, så det blir halv dyrt.

    Men det kan vi tage i privat, du kan sende mig en pm. Så finder vi ud af det.


Kommentér på:
Søger transport af traktor

Annonce