{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

Tilskud for udvikling af transport virksomhed {{forumTopicSubject}}

Hey alle go`e trucker folkens , ja jeg søger her igennem viden fra jer hvis i sidder med viden om steder hvor der er mulighed for at søge tilskud som hjælp i de udgifter der ligger ved at øge udviklingen af firmaet, udgifter ved anskaffelse af bil og dvs ,det beløb jeg snakker om ligger under 500.000 kr. Da jeg er temmelig nystartet vognmand , og desværre ikk kan fremlægge et regnskab for at helt år endnu , har jeg rendt på en mur ved bankerne , slev om der er plus på firma kontoen . så har søgt i denne retning her nu , men er en jungle, så sidder du her og er vognmand eller bar mer klog end jeg på området, hører jeg rigtig gerne fra jer med gode råd smiley

På forhånd tak
Mvh
Marcuz Emil Würtz
Würtz Transport


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskud for udvikling af transport virksomhed
  • #1   23. jan 2012 Snak med en Virksomheds konsulent med speciale i transport virksomheder.

    mvh
    Flemming


  • #2   23. jan 2012 Hey Flemming

    tak først og fremmest .
    Men nu skal det ikk lyde jeg ikk selv vil gøre et stykke arbejde her , men skulle det ligge sådan du kender en som er go , for der er nok er dem nu krisen har ramt verden . og vil helst gerne undslippe dem som spilder vores alles tid , desværre ...

    Mvh Marcuz


  • #3   24. jan 2012 Da jeg startede for knap et par år siden, søgte jeg også efter et eller andet, men jeg fandt ikke rigtig noget. Lige så snart der bliver snakket transport, er der ikke meget at hente nogen steder.

Kommentér på:
Tilskud for udvikling af transport virksomhed

Annonce