{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Vibeke T
Vibeke T
Tilmeldt:
14. dec 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

SØGER læreplads som chaufførelev {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har nu besluttet mig og jeg vil tage chaufføruddannelsen. Men jeg skal bruge en læreplads og det er jo ikke det nemmeste og få og jeg gar allerede søgt mange steder. Er der nogen der kender nogen vognmænd i østjylland der måske kunne være intra i en lærling?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER læreplads som chaufførelev
  • #1   2. apr 2013 Har du søgt ved Danske Fragtmænd i Brabrand? Der er jo både Danske Fragtmænd Transport, men også alle vognmændene....


  • Vibeke T
    Vibeke T Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   2. apr 2013 Jeg har søgt ved danske fragtmænd men de siger de ikke har elever. men har du evt en email eller andet til dem som man kan prøve og skrive til?

  • #3   2. apr 2013 Der er Alex Andersen i Tilst, Andreas Andresen Hørning, Frode Laursen Hørning

  • #4   2. apr 2013 Marius Pedersen

  • #5   3. apr 2013 Vibeke: evt spørg posDanmark om hvornår de tager lærlinge ind igen ved de har lærninge inde ved sig

  • #6   3. apr 2013 Du skal tage ud til firmaerne og aflevere din ansøgning, istedet for bare sende det med posten eller på mail... Da jeg søgte læreplads var jeg ikke ud og snakke med ret mange før jeg havde en kontrakt, hvor i mod dem jeg gik på grundforløb med der sendte ansøgninger med posten ingen læreplads fandt...

    Så mit bedste råd er at læse lidt om det firma du søger ved, så viser du at du er interesseret i deres firma og har sat dig ind i hvad de kører.. Tag ud og aflever ansøgningen personligt og få en snak med vognmanden...

    / Bülow...


Kommentér på:
SØGER læreplads som chaufførelev

Annonce