{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

Jonas H
Jonas H
Tilmeldt:
7. apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Søger læreplads som chaufførelev {{forumTopicSubject}}

hej alle.

Jeg søger en lære plads som chauffør, jeg har taget grundforløbet transport og logistik på teknisk skole i Esbjerg, blev færdig den 21 december 2011 hvor jeg kom ud med 3 10 taller. lige siden har jeg søgt læreplads uden held.

Lige pt. går jeg i noget der hedder skolepraktik som lager mand, hvor jeg for en uddannelse som lager mand. Det er dog ikke det jeg vil, jeg vil heller ud og køre landet tyndt for en vognmand.

Jeg er 18 år har almindelig person køre kort. Kommer fra Gørding 6690 ca 30 min fra Esbjerg og Kolding. jeg har ikke noget i mod at flytte hjemme fra hvis lære pladsen byder sig.

Håber i kan hjælpe en ung mand som jeg, med et finde en læreplads.

Med venlig hilsen
Jonas Hansen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger læreplads som chaufførelev
  • #1   30. sep 2012 Prøv og søg ved Jørgen Jensen Ikast, jeg er selv i lære derude og det er et fint sted at være smiley - syntes tit de ansætter lærlinge, så det er da et forsøg værd smiley
    Jeg er selv udlært til marts, så er næsten sikker på de ansætter en til Januar, men kan jo være de er interesseret i at få en nu smiley


  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   30. sep 2012 hej Brogaard. Dem vil jeg da lige søge ved! smiley og mange tak for dit svar smiley

  • #3   30. sep 2012 Jeg er udlært ved Jørgen Jensen i Ikast, og kan klart anbefale dem..

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #4   30. sep 2012 Jeg var i lære ved Gls i århus, ved en vognmand der kørte pakkebiler.. Så jeg er da næsten sikker på du ville have en chance for at komme ind der og komme igang med dit forløb der smiley Der kan du jo allerede køre de alm. pakkebiler ind til du skal starte på kørekort til lastbil smiley

  • #5   30. sep 2012 Er der ikke nogen fragtmænd i esbjerg eller K.Hansen i vejen,eller nogen af alle de vognmænd der kan bruge en i dit område

  • #6   1. okt 2012 Ulrik

    Tror desværre ikke vi tager lærling ind i Esbjerg fortiden smiley

    Lige en advarsel hold dig langt væk fra Brdr Thomsen i Rødding de snyder og bedrager hvor de kan komme til var selv i lære der og ønsker det aldrig var sket !


  • #7   1. okt 2012 Ulrik så det som du skrev danske fragtmænd smiley

    Men kan være Esbjerg gods tager ind ?


  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   1. okt 2012 Tak for svarene smiley

    Jeg har søgt ved alle transport firmaer i Esbjerg og område, der er ingen lære plads at komme efter desværre. Jeg havde da overvejet at søge ved Brdr Thomsen i Rødding. men kan så høre at det ikke er godt der. Truckerme10 dem vil jeg da lige søge ved smiley

    er ikke sikkert det er den samme som vi skriver om #Waui# smiley men Esbjerg gods transport tager ikke lærling ind, det er en længere historie, men hvis du tænker på Esbjerg gods. så har de lige taget en voksen lærling ind. og han sagde at de manglede ikke flere lige nu.


  • #9   1. okt 2012 Hvad med at søge ved Esbjerg Transport? smiley

  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   1. okt 2012 Morten J en af mine venner har fået en plads ved dem og han sagde de ikke søger flere, men det kan jo ikke skade og søge ved dem, de kan jo kun sige nej smiley

  • #11   1. okt 2012 Henrik skov Christensen?

  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #12   2. okt 2012 Morten W. Ham vil jeg da også lige søge ved, har hørt om ham, men ikke tænkt over at han måske tager elev. smiley

    så tak smiley


Kommentér på:
Søger læreplads som chaufførelev

Annonce