{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

Kørsel uden kort med kvitt {{forumTopicSubject}}

Hej da jeg desværre fik min pung stjålet her i sidste uge har jeg været ude og bestille et nyt kort. men hvordan foregår det. har fået afvide at jeg skal lave en udskrift inden jeg starter og når jeg slutter og så skal jeg skrive på hvorfor jeg har kørt uden kort er dette rigtigt eller er der mere inde i mellem det :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørsel uden kort med kvitt
  • Bo
    Bo Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 9
    #1   21. maj 2012 Hej . Tror nok jeg ville ringe til politiets ringbindets afd opg spørge dem bare for at være sikker . Da mit kort udløb inden det nye kom fik jeg besked på at lade bilen stå eller hyre en chauffør .

  • Bo
    Bo Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 9
    #2   21. maj 2012 Ikke ringbindets afd men tungvogns afd .

  • #3   21. maj 2012 Bo

    Det er noget andet, for det er din egen skyld at det er udløbet, da man kan bestille det nye 2 måneder før det gamle udløber.

    Daniel

    Det skulle være fint nok at gøre som du skriver..


  • #4   22. maj 2012 ja det er rigtig...

  • Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 10
    #5   7. okt 2012 hej Bo du skal ikke sige det er udløbet, for så må du ikke køre, før det nye kort kommer, men siger du at du har tabt / eller blevet væk så må du godt køre, men du skal have et papir fra politiet og det for du når du skal have et nyt kort og du behøver ikke lave udskrift hver dag

  • Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 10
    #6   7. okt 2012 hej chok bamse jeg har en sag som jeg skal i retten med og der har jeg ligesom dig tabt min pung hos min svigeforældre og bliver ringet op da jeg kommer hjem de sige min pung ligge hos dem, så jeg vil hente den næste dag, så jeg køre uden kort og laver et print og skriver bagpå havd der er sket, men men politiet har sigte mig for kørsel uden kort og det bliver en overtrædelse på 86 % så pas på derude, hvis du køre 4 ,58 min så bliver det udregnet til 58 % og du må jo lovligt køre 4,30 de ser jo igemmen med de ja nogle siger 7 min og EU-kursuet siger 14 min og det er kun fordi der ingen p. plads men jeg vil skide på dem for jeg holder bare ind til siden for det sgu billiger at få en bøde for at holde i nødsporet end køre vidre næse p.plads

Kommentér på:
Kørsel uden kort med kvitt

Annonce