{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.029 visninger | Oprettet:

Claus P´s greatest vol 1 {{forumTopicSubject}}

22-12-2009 Claus P

Tænkte lige jeg ville deltage i denne tråd da den virkelig fortjener flere historier..

Så derfor vil jeg da lige byde ind med en en lille røverhistorie fra det virkelige liv på landevejene..

Det var i efteråret 2004 og min makker Martin og jeg var på vej hejm fra en 2 mands tur til sydspanien. På vej op lørdag skulle vi ind forbi en kunde og læsse spanske klinker og fliser til de danske husejere..

Mens vi holdt der og læssede, kom endnu en af vores kollegaer kaldet Mickye fra Sverige ind på pladsen han skulle også have lidt fliser med hjem til dk.. Så vi blev lige holdene og hjalp ham med at læsse og så gik turen ellers op mod danmark..

Da vi var 3 mand og to biler blev vi enige om at køre så langt op vi kunne så jeg hoppede lidt mellem de 2 biler !! Martin og jeg havde nemlig ikke så travlt med at komme hjem da vi først skulle losse på sjælland i løbet af tirsdagen.. Hen under aftenen landede vi derfor i La Jonquera på grænsen ind til Frankrig..

Da vi nu havde kørt os selv en del foran blev vi enige om at vi skulle have gang i en af de lidt mere hyggelige aftner af slagsen.

Så vi lagde ud med et besøg på en resturant med en af de bedste buffeter jeg nogensinde har fået og en eller to flasker vino dinto la casera.. Derefter listede vi videre ud i natten og fandt vist nok et par værtshuse og en hel del rom og cola.. Hyggeligt var det ihvertfald..

Efterhånden som aftenen/natten skred frem og "luftfugtigheden var steget væsentligt, syntes Martin at vi skulle en tur på klub !!
(bordel til de af jer der aldrig har været sydpå i lastbil)
Og jeg var tilbøjelig til at give ham ret, det var da en ganske god ide..

Om ikke andet så bare for at drikke en lille en og se lidt på de kønne damer som nu engang findes i endda stort antal sådanne steder..

Men her ville Mickye ikke være med længere.. "Hold nu op Mickye" sagde vi.. "Vi skal bare lige ned og have en lille en.. Vi skal ikke op og ride" sagde Martin og jeg i muden på hinanden..

Men Mickye var ikke til at få med !! Nu begyndte vi derfor at grave i hvorfor han dog ikke ville med ned på klubben og afslutte en hyggelig aften.. Og efter længere tids snakken uden om, fik vi endelig en forklaring..

Et par måneder før var Mickye landet på La Jonquera og efter et bad og noget mad blev han enig med sig selv om lige at drikke en øl på en af klubberne..

Da han sad der og drak sin bajer fik han øje på en af pigerne og hun så sgu godt ud endda rigtigt godt ! Hvad gør en eksportchauffør så.. Jo han byder da på en drink og stille og roligt blev de enige om at de skulle op ovenpå og ordne lidt "forretning" !! Som sagt så gjort og en halv times tid efter kom de ned fra førstesalen igen og Mickye var glad og tilfreds..

Men nu var hun faktisk en rigtig sød pige, hende som han lige havde leget cowboyder med (de red hele tiden) så de kunne da lige tage endnu en drink inden han sjoskede ud i lastbilen for at sove lidt inden turen mod DK.. Så da de stod der og nød drinken kom pigens meget gode veninde hen til dem og de faldt alle tre i snak..

Nu var veninden også en ganske velskabt pige og Mickye stod og blev mere og mere lun på ideén om en trekant med de to veninder.. Så han fandt pungen frem (altså den med pengene) og en aftale kom i stand..

Endnu en halv time senere stod Mickye atter i baren oven på en vellykket tur på førstesalen med de to veninder.. Nu måtte det altså også være på tide at komme ud i Dafén og sove nogle timer der var jo langt hjem til DK..

Imens han stod der og tænkte kom endnu en af de søde letlevende damer hen for at snakke lidt med ham.. Hun var nu heller ikke så tosset at se på tænkte Mickye og selvom han egentligt var noget træt og sådan set havde fået læsset godt og grundigt af, så kunne han nu egentlig godt lige klare endnu en tur ovenpå !! Som tænkt så gjort og en timer efter gik han langt om længe ud af hoveddøren til klubben..

Meget træt og med kun 3 timer tilbage at sove i, inden han skulle op igennem Frankrig gik han i seng 1000 euro fattigere (ca. 7500 kr) og med en fornæmmelse af at den her rundtur til spanien ikke rigtig haved kunnet betale sig sådan rent økonomisk !!

Så man kan nok godt forstå at MIckye ikke lige syntes han havde råd til at vi denne aften skulle hen og runde en klub inden vi gik til køjs.. Og Martin og jeg måtte indrømme at det kunne vi godt forstå.. Så enden på det hele blev at vi drak en go´nat bajer ved bilerne og kravlede derefter i seng..

Dagen efter rullede vi op gennem Frankrig sammen med Mickye og vi må nok tilstå vi grinede lidt af hans historie resten af turen hejm til DK..

Og så det ik engang lyw !!!

Byd endelig ind med flere historier folkens.. Det er altid rart med lidt og grine af her i julen..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Claus P´s greatest vol 1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce