{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

michael K´s greatest hits vol 3 {{forumTopicSubject}}

09-11-2009 michael K

Pedersen...

Den var sgu god...

Den minder mig om engang først i firserne hvor en nu desværre afdød chauffør kom ned til billetkontoret ved stena line i Göteborg for at lave billet..Dengang kørte de altid tom hjem, så papirarbejdet var jo hurtigt overstået, det var bare en tom-seddel, så Han remsede de forskellige oplysninger op for den flinke billetdame, og afsluttede med at fortælle hende at bilen var 18 meter lang.... Neeeej sagde damen så, den er kun 10 meter...Nej sagde vores mand, den er 18 meter for helvede...Neeeeej sagde damen så igen..10 Meter... Vores ven var blevet lidt vred på damen så han sagde: hold din kæft din dumme ko, jeg ved sgu da bedst selv hvor lang min bil er... Hun fortrak ikke en mine, men pegede blot ud på pladsen foran vinduet og sagde iskoldt: 10 METER..!!!! Satans sagde den gamle så..Øjeblik... Så satte han i kapgang og hoppede op i sin fine volvo F1217 Globetrotter og lettede fra pladsen med et brøl, for at køre ud til Partihallerne cirka 20 minutters kørsel derfra for at hente sin anhænger.... Da han kom tilbage til stena gik han ind til billetlugen, bankede knytnæven i bordet og sagde: 18 meter for helvede da osse... Jovis jovist sagde billetdamen mens hun brækkede sig af grin...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
michael K´s greatest hits vol 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce