{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem og hvad SKAL man have i hytten?
  • #1   21. maj 2011 Hmm.
    Jeg har en meget bred musik smag. Så har usb stick og sd card + en rimelig samling derhjemme. Så det kommer meget an på humøret. Det ene øjeblik kan det være nået nyt hongo bongo næste kan være country. Det eneste jeg ligger vægt på er at man KØBER musikken og ikke "stjæler" den. Der er nogen der bruger tid på at vi skal få nogen musikalske oplevelser. Og for at downloade et nummer til mellem 8 - 10 kr burde man have råd til og så samtidigt støtte den kunstner.


  • #2   21. maj 2011 alle de kunstnere der er smidt op herinde vil jeg sige man SKAL have smiley

  • #3   21. maj 2011 HC > Nu har jeg desværre ikke hverken AUX (eller det er der, men detsidder bag i radioen, så det er ikke så nemt at komme til når man skifter mellem bilerne som jeg gør) og ej heller USB, så det skal brændes ud på en skive, desværre...

    Men min musik smag er nu også meget bred, det var bare for at få lidt inputs til hvilke country musikkere man "skal" have i bilen...

    Mie > Jeg har lidt med Tim McGraw (mener jeg han hedder) men det var lige så meget for at høre om der bare er nogle numre som <b> I </b> mener man bare skal have i hytten... :o)


  • #4   22. maj 2011 brad paisley,
    sugar land
    dixie chichs
    allan jackson
    kenny chesney
    dolly parton
    johnny cash

    stortset alle de kunstnere derer slået op herinde bør man have noget med smiley


  • #5   22. maj 2011 Hmm jeg må lige kikke på det... Takker indtil videre... :o)

  • #6   22. maj 2011 der er rigtig mange gode smiley

  • #7   26. maj 2011 vil varmt anbefale Brooks and Dunn.
    Min cd er godt nok blevet hørt meget.
    Ellers så skal man
    Highwaymen
    Kenny Rogers The Gambler
    Ove støylen It´s just me (tror jeg den hedder. Men godt køre nummer)
    Greatest med Garth Brooks.
    AC/DC Highway to Hell. Er et must. Ved godt at det ikke er country.
    Kan godt lave en Playlist lidt senere



  • #8   28. maj 2011 HC P > Det kunne være fedt hvis du gad :o)

    Men får lige kikket på dine forslag i løbet af i aften eller i morgen, tak for input... :o)

    Og velkommen hjem.. :o)


  • #9   28. maj 2011 * Mr. Nobody *
    Tak for det. Hjem til kolde regnfyldte danske vejr. Men på en måde også rart.
    Men er du til ny eller gammelt country??


  • #10   28. maj 2011 HC P

    har du været på ferie din gamle mand ? smiley


  • #11   28. maj 2011 Truckerinden .
    Hmm. det er først i næste uge ;o)
    Var på en tur til Portugal med team sweden´s Formel 1 både. Så lidt ferie var det nu også ;o). Har lagt et fotoalbum ind.


  • #12   28. maj 2011 HC P

    okay smiley det lyder da spændende jeg lurer lige så!
    har ikke været på hele ugen har jo været ude og se om der var en vognmand der måske kunne bruge mig når nu du ikke gider købe en bil til mig smiley


  • #13   28. maj 2011 Truckerinden .
    Hehe.. tror ikke at du gider at køre det som jeg køre. Hehe..
    Var der nået held??


  • #14   29. maj 2011 Puha, jamen blandet, det er ikke alt det nye jeg kan lide, men det nu heller ikke alt det gamle jeg kan lide... ;o) Jeg er ikke nem jeg ved det godt ,op

  • #15   29. maj 2011 * Mr. Nobody *
    Det har jeg fundet ud af. Hehe.. Men ellers er det jo bare at høre nået af det der er lagt ind i dette forum.


  • #16   29. maj 2011 HC P
    hvad kører du da lige nu ?? smiley

    altså det var lidt både og!
    Har været i praktik hele den her uge og i fredags blev jeg sendt ud og kører for DKC i stedet for vognmanden selv men han trækker så for det firma os.! og der tog jeg lige en ekstra tur ud af det blå da de ringede og jeg fik af vide af lars ved dkc at det havde i hvertfald givet plus point smiley
    så min vejleder skulle ringe her på mandag og snakke med ham i hvertfald såå jeg håber!
    og så den vognmand jeg var ved i den her uge tager jeg lige en uges praktik mere ved i næste uge smiley


  • #17   29. maj 2011 Truckerinden .

    Det er da super. Jamen så er det bare at krydse fingre..

    Det er både nord og syd.. Meget lidt DK.


  • #18   29. maj 2011 HC P
    yeps jeg krydser os fingre.. skal bare lige afsted i aften igen sent godt nok :S syntes jeg ikke lige motivitationen er til lige pt men den kommer nok i aften!


  • #19   29. maj 2011 Truckerinden .
    Det er meget normalt. Jeg går også tit og bare ikke gider at tage afsted. Men når man så har pakket bilen og kørt ud af indkørelsen. Så er det bare perfekt igen det hele..


  • #20   29. maj 2011 HC P
    håber du har ret smiley Gider bare overhovedet ikke idag.. har influenza og et knæ der bare gør nas det er stadig ikke helt på toppen efter operationen! så håber bare det kommer lige pluselig


  • #21   29. maj 2011 Mie > Hold nu med dit piveri, du kører sgu da i det mindste ikke fragt :o( Jeg vil også skulle pakke sengetøj, og meget gerne kører om natten, eller bare køre om natten... Og god bedring ;o)


    HC P > Hmmmmmmm ved ikke hvad jeg synes om din første kommentar til mig... haha...

    Men ja der er ikke andet for, jeg har fået fingrende i en hel del Garth Brooks tror han hed, så det skal da lige testes af.. :o)



  • #22   30. maj 2011 Synes at han laver meget godt. Men nu også det modsatte. Men det er en smagsag ;o).

    Men jeg er da ærlig. Hehe


  • #23   30. maj 2011 Selvfølgelig, smag kan ikke diskuteres ;o)

    Ja ærlig, det ved jeg sgutte om jeg synes, i så fald må du gerne lyve lidt haha...


  • #24   2. jun 2011 garth brooks er konge!!
    og brad paisley er os konge vi skal til koncert med ham her i august lige som HC smiley haha smiley

    Men du må MEGET gerne tage min tur nobody!
    vi bliver lige smidt fra slagelse IDAG TORSDAG = HELLIGDAG
    til holland og er først hjemme på lørdag! og jeg har hele tiden sagt jeg SKULLE være hjemme fredag fordi vi skal til ringe openair og det begynder fredag for chaufførerne!! men nej nej alt lort skal bare gå i ged i den her uge! CRAP! siger jeg bare! og jah jeg piver for jeg er sur over det! så kom til sjælland og tag min tur!


  • #25   2. jun 2011 Mie

    Er du sikker på det er den rigtige branche du har valgt??


  • #26   2. jun 2011 Mie sådan er branchen når man ikke kører et sted man er hjemme hver dag... herren gir herren tar, herren er en guitar... ;o)

    Og er fristet til at stille samme spørgsmål som Måårten... ;o)


  • #27   5. jun 2011 Måårten æææs
    og nooobody smiley

    jah jeg er 100 % sikker på at det er denne branche jeg vil være i MEN der er et MEN når man kører med en chauffør som falder i søvn bag rattet gentagende gange og man skal side og være pisse nervøs for om lidt ryger vi i grøften
    jeg måtte den anden aften RÅBE NU VÅGNER DU KRAFTEDME OP det var få km før vi skulle af ved slagelse han præstrede at sove 2 gange der og jeg var ved at skide i bukserne.
    fredag læssede vi i tyskland vi havde sovet længe gik i seng kl 22 og stod op kl 8 vi havde ikke engang kørt en ½ time så sov han bag rattet igen og så blev jeg gal så fik jeg ham ind til siden og så overtog jeg og kørte så næsten til holland og sov 3 timer så kørte han 2½ time og så kørte jeg resten af turen! Jeg kan SLET ikke have det med at folk sover bag rattet jeg er så panisk angst og jeg får det rigtig rigtig dårligt

    og i sidste uge der sov han også bag rattet men bildte mig blot ind at han lige sad og stenede lidt mens han kløede sig over hele kroppen og slingrede lidt! Men da claus havde været med ham ude og kører torsdag - lørdag i sidste uge fortalte han mig at han også havde sovet bag rattet der! og så bliver jeg endnu mere nervøs og bange og sur og irriteret ikke mindst! DERFOR ville jeg ikke med ham i praktik og SLET ikke til holland for jeg vidste hvordan det ville ende!
    + at det jo ikke engang er 3 mdr siden hvor claus og jeg så et MEGET grimt uheld nede i tyskland ved vechta hvor en tjekker var faldet i søvn banket lige op bag en anden lastbilen og MAN'en var ikke mere værd overhovedet han sad som om han sov hen over rattet og har sikkert været skildt i 3 dele så mast var lastbilen jeg og claus kan stadig huske både ansigtet, hår farven og t-shirten! Og det sidder SÅ meget i mig endnu at jeg bliver lidt meget bange!

    Ellers vil jeg MEGET MEGET MEGET gerne kører! bare ikke med en der sover bag rattet når jeg er med! smiley


  • #28   5. jun 2011 Det må jo bare være at sige det til vognmanden at i ikke vil køre med den mand fordi han sidder og sover når han kører... længere er den jo ikke, men det var jo ikke det du pev over, du pev over at du ikke kunne være hjemme når du gerne ville... ;o)

  • #29   5. jun 2011 Jah fordi jeg blev ufrivilligt sendt med ham og når man ved hvordan han kører så er det ikke specielt spændende udover at man så havde en aftale, som jeg havde fået fri til af min vejleder på skolen, men okay så beviste jeg jo bare vognmanden at jeg gerne ville ud og kører!
    Men jeg er lidt vag om jeg skal sige noget til vognmanden om hans chauffør's kørsel for hvis nu at han tænker nå jah det er sku da bare for at vippe ham af pinden så hun kan få bilen.. Det har jeg ikke lyst til!
    smiley


  • #30   5. jun 2011 Mie > Nu skal du altså lige vende blikket lidt ud af, det har sgu da ikke et klap at gøre med om du vil have bilen eller ej, men om idioten klasker op i røven af en holdende kø eller hvad ved jeg, det er da trafiksikkerhed det her går ud på ikke andet, så få fingeren ud af dåsen og få det sagt ;o)

  • #31   5. jun 2011 Franck

    Jah et sted indeni mig siger det mig at jeg bør sige noget til vognmanden og noget andet siger mig jeg skal vente, ikke kun fordi jeg har ikke lyst til og være dårlig kollega hvis det er sådan. og jeg vil være dårlig kollega hvis jeg ikke sagde noget men jeg føler mig os en dårlig kollega hvis jeg sladre om andres kørsel jeg syntes selv jeg står lidt i et dilemma!


  • #32   5. jun 2011 Søde, rare, lille Mie > Det her handler ikke om at være en god eller dårlig kollega, det her handler om, om du i yderste konsekvens er med til at redde liv, eller tage liv (det er groft sagt jeg ved det godt, men det er nu en gang sandt) Det handler om at der kører en mand rundt ude på de store veje som ikke kan holde sig vågen så snart han sidder bag roret, og det kan vi ikke have...

    Enhver chauffør med bare et par år på bagen kan ikke sige fri for at have siddet og "småblundet" bag rattet, men så har det været fordi man ikke har fået nok søvn eller hvad ved jeg, det der er jo grotesk...

    Jeg kan godt følge dig i det at du ikke vil "stikke" ham, men hvad tror du helst vognmanden vil have? En af hans lastbiler malet rød i undervogn med blod, eller totalskadet med store omkostninger til forsikring og gods til følge, eller være nødt til at afskedige en mand som åbenbart ikke passer så godt ind i jobbet?


  • #33   5. jun 2011 nobody.
    kan rigtig godt følge dig!
    tror også jeg har gjort op med mig selv at jeg ringer til ham og snakker med ham her på onsdag når jeg er klar til og kører igen så kan det jo være jeg også lige bliver sendt på tur smiley smiley


  • #34   5. jun 2011 Uanset, så handler det jo ikke kun om at stikke nogen, som jeg i øvrigt er stor modstander af - Men sådan helt egoistisk betragtet, så handler det om ens egen sikkerhed - Jeg ville ikke køre 2. mand med en makker der sidder og sover.

    En af de eneste regler vi havde da jeg kørte blomster var, at man sad ikke og sov mens man kørte, så sagde man til sin makker, at man var træt og det uanset om man lige var startet på sin periode. Hvad man gør når man er alene kan ingen blande sig i, men når man er 2, så kan man simpelthen ikke forvente, at man kan køre og sove uden at det får konsekvenser.

    Ham der var kaptajn på den blomsterbil jeg kørte på, han have en helt enkel regel om, at tog han nogen i at sidde og nikke, så røg de ud med deres sengetøj og taske under armen på den førstkommende P Plads. - Det var der et par stykker der havde prøvet og derefter kunne alle finde ud af at sige fra.

    Så det er bare at tage fat i vognmanden og gøre ham klart, at du ikke tør køre med en der sidder og sover!


  • #35   5. jun 2011 måårten ææs

    jamen jeg er helt enig med dig.! jeg frygter bare mest lige nu hvis jeg siger noget at han så tænker enten jah jah det er godt med dig du vil bare af med ham så claus eller jeg selv kunne få jobbet eller måske at han takker mig og han vil undersøge det nærmere osv.!

    Jeg var allerede onsdag ved at få nok og overvejede kraftigt at tage toget torsdag morgen fra slagelse og hjem


  • #36   5. jun 2011 Mie

    Jamen du siger det da bare som det er, at det på ingen måde handler om, at hverken du eller Claus er ude på at score jobbet og at hvis han ender med at hælde ham ud, så kan han jo bare ansætte en ude fra.

    Bare spil med åbne kort.


  • #37   6. jun 2011 måårten ææs

    jaah skal ud og snakke med min vejleder idag, og så vil jeg nævne det for hende og spørge hende til råds også! Så ringer jeg nok imorgen til ham!


Kommentér på:
Hvem og hvad SKAL man have i hytten?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce