{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

Janni Y
Janni Y
Tilmeldt:
3. feb 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvem kører - Ringsted/Odense ??? {{forumTopicSubject}}

Transporthjælp fra Ringsted til<til Odense søges!

"Baltic Child Protection" Støtter børnehjem og fattige familier i Litauen.

Vi samler ind hele året, og mangler nu en transportør til at fragte effekter fra 4100 Ringsted til 5230 Odense hvor vores hovedlager ligger. Der er hvad der svarer til ca 3 fyldte vare/kassebiler.
Se vores annonce med billede her: http://www.dba.dk/transporthjaelp-fra-ringsted/id-76422741/

Da alt er frivilligt/ulønnet arbejde, så er det en sponsoreret transport vi søger.

Kører du helt eller delvist tom på denne strækning, kan du glæde os ved at tage nogle effekter med til Odense.
Kan du eller kender du nogen som kan hjælpe, så hører vi gerne fra dig.

Kontakt: Helle T Knudsen, formand og stifter af BCP, Tlf: 42 43 63 63


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem kører - Ringsted/Odense ???
  • #1   31. jul 2011 Nu har jeg så ferie. Men lad os nu sige at jeg kunne tage det med, er der så begrænsede tider for af og pålæsning? For jeg ville kun have mulighed for at give 1-2 timers varsel... Og kunne godt være om aftenen.

  • #2   31. jul 2011 With all due respect, men er jeg så den eneste der sidder og tænker det ikke ville være for meget forlangt at de Litauere der kører heroppe tog tingene med....?

  • #3   31. jul 2011 Jo, det er rigtigt Michael. Det ville da være det mindste de kan gøre...

  • Janni Y
    Janni Y Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   1. aug 2011 Thomas F:
    Alle tingene står på en privat grund hos mig, så der er ingen begrænsning for hvornår det kan hentes, især ikke hvis det er om aftenen da jeg snart starter job igen men er hjemme senest kl 17. Så du kan sagtens hente det med meget kort varsel, og formand Helle på fyn kan også stå klar med kort varsel. smiley
    Hvis det evt blev om dagen hvor jeg ikke var hjemme, så kan jeg prøve at få en nabo herover og hjælpe med at læsse det.

    michaek K:
    Det går til ekstrems fattige kår, så de ville aldrig have råd til selv at hente det. Vi søger sponsor til alt transport, da vi i vores forening ikke har nogen form for salg/administration.
    Så alle de indsamlede effekter går ubeskåret og direkte til de fattige.

    Det ville være fantastisk hvis en af jer kunne hjælpe.. smiley


  • #5   1. aug 2011 Janni Y....

    Jeg tror du misforstår mig, for selvfølgelig kan de ikke selv komme op og hente tingene, men det jeg mente var alle de Litauere der er ansat i Danske vognmandsfirmaer.

    Dem er der jo en del af og da de kan køre i Danske biler til langt under hvad en Dansker kan, var det måske ikke for meget forlangt at de kunne hjælpe deres landsmænd.....

    Jeg skal blankt erkende at der måske var en smule skjult sarkasme i mit indlæg, som måske kun bliver opfanget af de der har problemet inde på livet... smiley



  • Janni Y
    Janni Y Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #6   1. aug 2011 michaek K:
    Jo så misforstod jeg dig, troede du mente de selv kunne køre herop og hente det..
    Nu forstår jeg hvad du mener, kender det selv fra slagteri-brancen. smiley

    Men uanset hvad. så går alle vores indsamlede effekter ubeskåret til et folk der virkelig har behov for hjælpen. Så vi søger hvad vi kan efter en sponsor der kan køre det jeg har i ringsted til vores hovedlager på fyn.

    Jeg har hentet en del ting i dag, så der er nok til hvad der svarer til ca 4 store kasse-biler nu. Så det ville være herligt hvis nogen kunne hjælpe med at køre det til Odense. smiley


Kommentér på:
Hvem kører - Ringsted/Odense ???

Annonce