{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Køre/hviletid {{forumTopicSubject}}

Hej hvis man kan se i løbet af sin dag at man for brug for den sidste køretime for at nå hjem, hvordan er det helt så med den sidste time, når jeg f.eks har brugt første køreperiode og er igang med den anden, skal man køre den anden periode helt ud,for at få lov til den sidste time, eller må man "splitte" den op også helholdsvis 15 min og 30 min, eller hedder det 45 min og så den sidste time?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køre/hviletid
  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #1   21. sep 2018 Du må gøre helt som du vil..
    Om du kører 3t - 15m pause - 1,5t - 30m pause - 2t - 45m pause 3,5t slut eller 4,5t - 45m pause - 4,5t - 45m pause - 1t slut eller noget helt tredje er lige meget. Bare du sørger for max at køre 4,5 time inden du holder pause


  • #2   4. nov 2018 Og hvis du vil bruge den 10 køretime så SKAL du huske at det er 4.5 times køretid og så pause, og så 4.5 time igen og en ny pause før at du får adgang til den sidste køretime.

    Men om du kører 4.5 time i et stræk eller deler det fx 2t og så 2.5t eller hvordan end nu, er lige meget, sålænge du bare husker enten at tage 15 min og så 30 min, eller 45 mins pause i et stræk af gangen.


Kommentér på:
Køre/hviletid

Annonce