{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.968 visninger | Oprettet:

Mads L
Mads L
Tilmeldt:
3. okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvad er prisen for en ny scania R500 topline {{forumTopicSubject}}

Jeg har Længe spekuleret på hvad en ny scania R500 toplanterne vil koste hvis jeg skulle bestille den fra fabrikken af?
Jeg har længe kigget efter en på nettet men kan intet finde om det, er der nogle der kan hjælpe mig med det?..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er prisen for en ny scania R500 topline
  • #1   20. jan 2014 Det er meget svært at give en nøjagtig pris,der er mange faktorer som spiller ind,skal det være en trækker eller forvogn ,skal den være 2 eller 3 akslet,udstyr,motor,gearkasse,og mange andre ting,så du kan godt se det ikke bare er ligesom at købe rugbrød smiley

  • Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   20. jan 2014 Jeg tænkte mere om der var nogle der kunne finde en prisliste et eller andet sted, for jeg har ledet i flere måneder men intet resultat smiley

  • #3   20. jan 2014 Jeg tror at prisen kommer helt an på hvem man er.
    Det vil sige om du er enkeltstående vognmand eller om du har en mindre vognpark.
    Måske er man en af dem der sidder med 20-30 biler i vognparken og her tror jeg man får den bedste pris.

    Tror ikke der er "listepriser" som sådan.

    Men jeg er dog ikke ekspert på området og dette er bare min teori.


  • #4   20. jan 2014 du kan ikk finde en pris.. længere er den ikk.. eks frode laursen gir sikkert ikk så meget som en enkelt bils vognmand

    men lytter du til reklamerne i radioen siger de 750000 via scania young driver eller hvad nu det er.. og tænker det er en MEGET skrabet udgave 4*2 osv..


  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #5   20. jan 2014 Der er kun en ting at gøre, det er at ringe til "rygende ørn" forhandleren og få et tilbud. smiley

  • steffen z
    steffen z Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   20. jan 2014 Bare lide en oplysning. Så kan man ikke købe en fabrik's ny R500 mere. Nu hedder det R520-R580&R730.


  • Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   20. jan 2014 Tak for svarene, jeg må ringe og høre om de kan komme med en pris på det jeg gerne vil have. smiley

  • #8   20. jan 2014 R520 topline streamliner 6*2/4
    Med lidt lækkert udstyr fra fabrikken indvendigt 924520 fra fabrikken uden opbygning og plys


  • Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   21. jan 2014 Tak, det var lige det jeg ledte efter Kim smiley

Kommentér på:
Hvad er prisen for en ny scania R500 topline

Annonce