{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Tattoo / job / menningere {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger vil jeg gerne høre jeres menninger...

har igennem lang tid drømt om/ønsket mig en tattoo på hele min venstre underarm - og har her med fået et gavekort på hovedeparten a prisen på min tattoo...
er super glad.

men blir pludselig itvivl pga hvad tænker en ny arbejdsgiver osv...

skal lige siges jeg er blevet afvist fra et job pga tatto på den anden arm..

men hvad siger i ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo / job / menningere
  • #1   20. apr 2011 det afhænger jo af arbejds giveren. ved min vognmand er vi 12 chaufføre. vi har alle synlige tattoveringer. selv har vognmanden ingen.. og han er ligeglad. bare vi opføre os ordentligt.

  • #2   20. apr 2011 jaa det er jo det...

    man blir jo heller ikke kriminel/rocker af at få en tattoo


  • #3   21. apr 2011 Var jeg arbejdsgiver ville jeg personligt være lige glad, men jeg har osse selv en tus og skal have flere min er godt nok ikke synlig i hele vinter halvåret efter som det er påfoden
    men det er jo forskelligt fra firma til firma, men man kunne jo tage til jobsamtale i en langærmet trøje og vente med og vise det til man var ansat eller noget ? smiley

    Hvis et firma virkelig vil have en som person så ville de nok ansætte en uanset en tatoo eller ej! smiley

    Men det er meget svært for det kommer lige så meget an på hvilken generation man er fra tror jeg ! smiley


  • #4   21. apr 2011 Har aldrig haft problemer med at få job selvom jeg har tato på begge underarme. Min nuværende vognmand var dog lidt i tvivl har han indrømmet efter.

    Det er jo snart mere unormalt ikke at være tusset.


  • #5   23. apr 2011 Jeg synes da bare man skal få de tattoveringer man vil smiley

  • #6   23. apr 2011 benne : jeg har samme holding.. hvis manden ikke kan lide tattoos så må han jo be mig om at jeg dækker dem til... så må vi se om jeg vil gå med lange ærmer

  • Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   24. apr 2011 Jeg kan ikke se problemet i det jeg har selv tatoveringer også en på mit ben og jeg har korte bukser på fra 1april til 1oktober jeg har aldrig haft problemer med det, det kommer jo an på hvordan man opføre sig. så hvis tatoveringen er sober så på med den vi er trods alt ikke kriminelle selv om nogen tro det:-)

  • #8   27. apr 2011 "truckere" og "bikere" ... de 2 verdner lever på en eller anden måde i ... harmoni er måske et stærkt ord, men i mangel af bedre...

    begge livsstile handler lidt om ..."frihed".. frihed til at vælge fra og til... som du selv ønsker... og det er den livstil du har valgt...

    uden selvfølgelig at generaliserer og ... i et forsøg på ikke at genere nogle...



Kommentér på:
Tattoo / job / menningere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce