{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.780 visninger | Oprettet:

kenneth E
kenneth E
Tilmeldt:
26. okt 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18

Hva skete der lige på vej hjem? {{forumTopicSubject}}

Nå, jeg fik taget hul på min lille tur til Hannover her søndag nat.. Det gik strygene der ned, dog med en del kø kørsel, men det er vel at forvente.. Dog gik det ikke nær så glat på hjem turen.. Længe inden elbtunnel ved Hamborg , begyndte min gps at prøve at lede mig langt væk fra motorvejen ( a7).. Jeg ignorerede den for jeg sku jo under ved Hamborg.. Da så jeg kom til afkørslen hvor vi skal holde mod højre for at komme til tunlen, så var den spærret... Måtte så holde til venstre i stedet, hvilket gjorde at jeg med et befandt mig i Hamborg centrum smiley med en euro 3 lastbil... Kl 20.... Og ikke nok med det, så var trafikken nærmest kaotisk... Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke blev ledt ned i tunlen? Skal frem og tilbage igen om små to uger, og ønsker virkelig ikke at gentage turen ind gennem Hamborg...nogen der præcis ved hva afkørslen hedder på hjem turen? For er lidt trist hvis jeg sku køre forkert igen..Til gengæld sagde de i radioen at broen ved kielerkanalen åbner på fredag.. Så slipper vi da for at køre uden om mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva skete der lige på vej hjem?
  • kenneth E
    kenneth E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #1   7. nov 2013 Ps.. Læste lige mit indlæg igennem igen... Det lyder måske til at jeg dårligt kan finde vej i min egen lomme.. Men... Det skal lige siges at resten af dem vi var sammen med dernede også kørte gennem Hamborg i stedet for tunlen... Og det er ikke fordi jeg ikke har kørt der før.. Tværtimod.. Men kan virkelig ikke forstå hva der skete der..

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #2   7. nov 2013 Havde du ikke et kort med? smiley Så kunne du have fundet en bedre vej...
    Jeg gætter på at det var ved Horster Dreieck at du blev ledt opad A1 i stedet for A7?
    Havde du haft et kort ville du kunne se at du skulle være fortsat til A21 og så havde fulgt den og B404 helt op til Kiel...


  • #3   8. nov 2013 Var det en Garmin lastbil navigator For den jeg kørte med ville også det samme

  • kenneth E
    kenneth E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #4   8. nov 2013 ja det er den nye garmin dezl 760 jeg køre med.. men sjovt nok at min fars gamle toyota landcruiser ville den vej også.. den er fra 04 og gpsén har aldrig været opdateret... han kom ligeledes igennem hamborg.. og vi køre der et par gange hvert andet år når vi udstiller ved agritechnica, og der har vi aldrig været igennem hamborg... nej havde desvære ikke kort med... det undrede mig meget at jeg meget længe før tunlen blev ledt væk.. jeg sku måske bare have fulgt den.. tror det var blevet dyrt at blive snuppet i hamborg i den gamle lastbil..

  • #5   10. nov 2013 Det kommer sikkert an på om navigatoren er sat til hurtigste eller korteste rute, jeg kører selv med Garmin, min gamle c330 har dog aldrig trukket mig den vej i nævner der...

    Næste spørgsmål er så, var skiltene over motorvejen pillet ned? Og er der TMC på jer gps'er?


  • kenneth E
    kenneth E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #7   11. nov 2013 jeg har tmc på den.. og skal være ærlig og sige at jeg ikke lod mærke til om skiltene var fjernet.. havde travlt med at prøve at regne ud hvor filan den ville have mig hen.

  • #8   13. nov 2013 Så kan det være pga kø eller lignende at I er blevet ledt den vej...

    Mht skiltene, så var det nu mere ment som at dem skal man altså kikke på først og fremmest og derefter gps'en...


  • kenneth E
    kenneth E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #9   13. nov 2013 jeg ved det smiley ... og det var også tåbeligt gjort.. håber det går bedre næste gang. hmm, ku være jeg skal pille tmc fra så.

  • #10   13. nov 2013 Tmc er godt at have, men husk ALTID at bruge din sunde fornuft og have en kortbog over det område du kører i... smiley

  • kenneth E
    kenneth E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #11   13. nov 2013 har købt en.. det sku jo helst gå glat næste gang.. smiley


  • #12   17. nov 2013 smiley smiley

Kommentér på:
Hva skete der lige på vej hjem?

Annonce