{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Jannik H
Jannik H
Tilmeldt:
13. dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Job Århus? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg er en bornholmer på 24 år, der flyttede til Århus for ca. halvandet år siden. Jeg er uddannet lastbilchauffør og har kørt for Bech Hansen & Studsgaard og Ole Holm derovre. Kørt samlet set ca. 5 år.
Da jeg kom herovre fandt jeg job i et dæk-firma, hvor jeg kørte ud til de forskellige autoværksteder med dæk og fælge mellem Fredericia og Århus. Firmaet har skåret godt ned i bemandingen nu, så jeg står snart arbejdsløs.

Jeg overvejer kraftigt at blive lastbilchauffør igen, men ville høre om der var en/flere venlige sjæle derude som havde en vognmand i ærmet, som de kunne anbefale jeg søgte ved her nær Århus?
Jeg er interesseret i at køre trækker/trailer.

Jeg har tænkt på at søge ved BHS-afdelingen i Hasselager. Overvejer også lidt Ole Larsen i Brabrand.

Mvh. Jannik Holm smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job Århus?
  • #1   6. aug 2013 Hvis du vil lave noget fysisk så søg til Al Trans ved randers

  • #2   6. aug 2013 Al trans er satme et dårlig sted!!!

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #3   6. aug 2013 skovby transport de mangler vidst smiley

  • #4   6. aug 2013 Bhs i Hasselager mangler vist ikke lige p.t men prøv at ringe til IVAN 29 48 51 33
    det skader jo ikke at ringe og høre.