{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Jannik H
Jannik H
Tilmeldt:
13. dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Job Århus? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg er en bornholmer på 24 år, der flyttede til Århus for ca. halvandet år siden. Jeg er uddannet lastbilchauffør og har kørt for Bech Hansen & Studsgaard og Ole Holm derovre. Kørt samlet set ca. 5 år.
Da jeg kom herovre fandt jeg job i et dæk-firma, hvor jeg kørte ud til de forskellige autoværksteder med dæk og fælge mellem Fredericia og Århus. Firmaet har skåret godt ned i bemandingen nu, så jeg står snart arbejdsløs.

Jeg overvejer kraftigt at blive lastbilchauffør igen, men ville høre om der var en/flere venlige sjæle derude som havde en vognmand i ærmet, som de kunne anbefale jeg søgte ved her nær Århus?
Jeg er interesseret i at køre trækker/trailer.

Jeg har tænkt på at søge ved BHS-afdelingen i Hasselager. Overvejer også lidt Ole Larsen i Brabrand.

Mvh. Jannik Holm smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job Århus?
  • #1   6. aug 2013 Hvis du vil lave noget fysisk så søg til Al Trans ved randers

  • #2   6. aug 2013 Al trans er satme et dårlig sted!!!

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #3   6. aug 2013 skovby transport de mangler vidst smiley

  • #4   6. aug 2013 Bhs i Hasselager mangler vist ikke lige p.t men prøv at ringe til IVAN 29 48 51 33
    det skader jo ikke at ringe og høre.


  • #5   7. aug 2013 skovby søger ALTID og det er der en grund til.Kender folk der har kørt der for dachser men men de har INTET pænt at sige om manden bag det.taler ned til folk og skælder ud over bare den mindste fejl. alt i alt en hidsig satan så måske derfor der stor stor udskiftning..søg evt ved fragtmændene i Brabrand der er der mulighed for evt at komme til at kører terminal- terminal...de andre du selv nævner har jeg også kun hørt godt om men Ole Larsen er et svært sted at komme ind.

  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #6   7. aug 2013 Du kunne også prøve hos Frode Laursen..

  • Jannik H
    Jannik H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #7   7. aug 2013 Det er godt at høre lidt forskelligt fra jer. Håber stadig på flere bud smiley Drømmen er at komme til et lidt mindre firma, hvor de går op i deres biler. Der er Ole Larsen selvfølgelig et stort firma, men det ligger samtidig også i nærheden af hvor jeg bor. Det svære er bar at finde ud af hvilke vognmænd der ligger indenfor rimelighedens grænser mht km fra Århus.

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #8   7. aug 2013 Hvis man VIL have et job, så må man være indstillet på at skulle køre efter det eller flytte.. ihvertfald hvis man VIRKELIG søger det rigtige.. Man kan også bare få en bette tjans ved en vognmand , men man er måske ikke helt glad for det alligevel..


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #9   7. aug 2013 Prøv Johs. Sørensen & Sønner også det sker da at de søger også af og til

  • #10   7. aug 2013 Dan H
    Hvorfor mener du at Al Trans er et dårligt sted?


  • #11   8. aug 2013 HMM jannik du skriver går op i deres biler hmm hvis du mener gejl så syntes jeg du skal skrue dine forventninger MEGET kraftig ned i disse tider og km til arbejde ville der også være i disse tider så tro du skal passe MEGET på med at være for kræsen og hvis man ikke har kørt i mange år så kan man IKKE begynde fra toppe der er noget der hedder man må yde for man kan nyde.... Jeg bliver harm over at se folks krav til hvad de ville havde når man ikke har kørt ret lang tid, Rom blev ikke bygget på en dag !!

  • #12   8. aug 2013 Ikke sikkert han mener gejl jo, måske gider han bare ikke et sted hvor bilerne bliver behandlet som en gammel skovtraktor som bare skal kunne kører og så buler og evt defekte baglygtglas skide ligegyldigt osv osv

  • Jannik H
    Jannik H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #13   8. aug 2013 Jeg mener ikke nødvendigvis gejl, men en vognmand der går op i sine biler så de ser pæne ud udadtil for kunderne. Hvis du kan følge mig. Og sidder der så en masse gejl, ja så er det bar en kæmpe bonus jo smiley

  • #14   9. aug 2013 Når jeg starter i branchen kræver jeg kun en fartpilot smiley
    Hverken mere eller mindre.


  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #15   9. aug 2013 Prøv Trafikstyrelsens hjemmeside. så klikker du på erhvervs transport, derefter på find transport virksomhed, derefter indtaster du et postnummer ( prøv 8220 ) der er 21 hits sorter dem med en eller to tilladelser fra, dem med bus tilladelser skal selvfølgelig også væk så er der 13 firmaer tilbage + blegdammen at de står til nul må være en fejl. Nu har du fjorten steder at søge. Giver det intet ja så må du jo prøve med andre post numre i Århus området der er masser af firmaer.


Kommentér på:
Job Århus?

Annonce