{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ledigt job i århus
  • #1   5. nov 2011 Hey Kåå !

    Hvor skal du trille henaf om natten så ? Jeg triller jo rundt mellem Vejle og Storkøbenhavn hver nat.. Ses vi ???


  • #2   5. nov 2011 Claus....

    Jep det gør vi nok, for skal køre Århus-Tåstrup.....Det bli´r uden tvivl røvkedeligt, men 4 dages uge og nattillæg trækker ret meget i mig må jeg indrømme... smiley

    Men du kan jo nemt kende min Brøndby farvede daf... smiley


  • #3   5. nov 2011 Ok !! Må lige kigge efter dig så !! Hvad tid triller du derover af ?? Jeg er som regel på vej retur fra KBH omkring kl 1.30 sådan ca..

  • #4   5. nov 2011 ...Kører fra Århus ved 20 tiden, så støder jeg på forsinkelser i Taastrup så kan det jo godt risikere at komme til at passe...

  • #5   5. nov 2011 Er det så med modulvogntog du kører Sjælland med ? smiley

  • #6   5. nov 2011 Pedersen...

    Aner det ikke....Begynder ikke at køre det før på Mandag....


  • #7   5. nov 2011 Hep hey... så ses vi nok der smiley
    Høvler typisk to gange Odense-Tåstrup hver nat.
    Se efter en gammel bech-hansen og studsgård trækker med Einar Falch klistermærke på døren og SØMAND skilt i ruden.
    Bare vær opmærksom på at der er en magen til hvor der står MARTIN i stedet smiley


  • #8   5. nov 2011 Så kan det jo være i også møder min bil.

    Jeg er selv på natholdet i næste uge.


  • #9   5. nov 2011 Kører fra Brøndby ca. 21.45-22.00

  • #10   5. nov 2011 kååå

    jeg har set din bil 2 gange om aftenen når jeg kommer i møde med den hvor dne har haft modul mener det var din i hvertfald smiley såå det kan jo være smiley


  • #11   5. nov 2011 Sømand....

    Os der kører nat har vel alle refleks navneskilte i forruden... smiley

    Mie...

    Ja jeg ved den har kørt modul om aftenen til Taastrup, men det er lidt tid siden og dengang kørte den 5-dages uge.... Ved ikke om den stadig kører det samme, men grunden til at jeg snuppede den nattur er at jeg starter ud Mandag kl 20, og har weekend Fredag morgen kl 05.00...Samtidig tjener jeg mere på de 4 dage end jeg plejer på 5 dagvagter.....Men gamle natmand kørte en Billund bytter om Fredagen, men den er jeg sluppet for...Det var osse sur røv og skulle ødelægge sin Fredag ved at møde kl 20 for kun at køre én billundbytter.... Men som det er skruet sammen nu er det en fed nattur syntes jeg...


  • #12   5. nov 2011 hr. Kååå
    Både og... Dagmakkeren på bilen bliver også kaldt sømand.
    Vi kunne ikke blive enige om hvilket skilt der skulle bruges, så vi har simpelthen 2 smiley
    Hans er i rustfrit stil med refleks, mit almindeligt.
    Iceman...
    Må hellere hilse næste gang jeg ser dig.... Det sker alligevel tit smiley


  • #13   5. nov 2011 forstår dig udemærket godt kåå! det er sku også lige så rart så smiley

    i øvrigt pas på sømanden hvis det er sådan man ikke hilser så kommer der en sms HiiLS smiley haha smiley


  • #14   5. nov 2011 Så så, Mie smiley


  • #15   5. nov 2011 haha smiley
    jeg blev nu mest glad for den sms jeg fik sidste gang smiley det var pææænt sagt smiley


  • #16   8. nov 2011 Så lykkedes det sgu... fik hilst på ismanden ved knudshoved og MR. KÅÅÅ i tåstrup....Og ja KÅÅ, det var mig der vinkede til dig med en hjulnøgle i hånden smiley

  • #17   8. nov 2011 Sømand....

    Hva fanden..... Var det dig der lå og flød på jorden lige ved udkørslen....?! Var lige vågnet efter pause... smiley

    Startede aftenen med ikke at kunne finde nogen af vores egne folk i Århus, og fandt så til sidst en anden der vidste noget...Han sagde jeg skulle tage en trailer i gården der ikke var der, og så gik der jo 45 minutter med at finde en anden jeg kunne tage med over....

    Skulle jo ringe på et nummer når jeg kom til Taastrup, og det gjorde jeg og fik besked på at bakke den til en rampe jeg kom med, og så skulle jeg have link med hjem som han ikke vidste hvor stod henne, men jeg kunne jo se om jeg kunne finde det. Så kørte rundt og ledte efter det lort, og tænkte nå ja jeg håber sgu da der er nogen i Århus der ved hvordan man skubber det lort sammen for det havde jeg aldrig kørt med før, og jeg håbede lidt det i det mindste var koblet sammen når jeg fandt det....Det var det godt nok, og for det ikke skal være løgn sprang jeg et dæk på mellemakslen lige før Korsør...

    Jow jow, det var fandme noget af en ilddåb jeg fik som midnight cowboy.... smiley



  • #18   8. nov 2011 Nat kørsel er altså bare det bedste, hvis man ser bort fra de gode tillæg, så slipper man også for de fleste overhalingsforbud samt en masse nævenyttige personbiler... :o)

  • #19   8. nov 2011 Sømand : nå det var dig. JEg undrede mig godt nok også lidt.

  • #20   8. nov 2011 Iceman

    du skal ikk bekymre dig hvis ikk du ser sømanden for jeg ser ham heller aldrig smiley kun lige i sidste øjeblik haha


  • #21   8. nov 2011 Natarbejde er for ugler!

  • #22   8. nov 2011 Måårten Ææs > Husk nu på at Ugler er ekstremt kloge, så ergo må det jo være de kloge der gerne vil arbejde om natten... ;op

  • #23   8. nov 2011 Nobody : Tuche...

  • #24   8. nov 2011 Nobody.

    I kan kalde Jer kloge alt det I vil - Havde det været skaberens vilje, at vi skulle arbejde om natten, så havde han ganske sikkert skabt os med en lampe i panden!


  • #25   8. nov 2011 Måårten Ææs . : Nej det er derfor at man har lavet lygtebøjler til lastbiler. Så der kan komme lygter op og sidde højt...

  • #26   8. nov 2011 Måårten Ææs > Bare fordi du ikke kan klare mosten... ;op

    Ismand > indeed x2 ;o)


  • #27   8. nov 2011 Iceman

    Der kan man se - Kan du så fortælle mig hvorfor I selv skal betale for den slags der hvor du er ansat? Mig bekendt betaler Jørn Ryggaard ikke for gøgl og gejl! Men hans biler ser han gerne køre både nat og dag. ;-))

    Og hvad med mig, min vognmand mener vi skal sove om natten, for det er vi skabt til, men alligevel er der ekstra lys på alle vores biler - Betalt af HAM - Skal det så afmonteres????

    Nobody

    Jeg vil vove den påstand, at jeg nok har kørt flere nætter end mange af brugerne her - Forskellen er bare, at jeg OGSÅ kørte om dagen - Så tal lige om at kunne tåle mosten.

    Jeg VIL ikke tåle mosten hvis det indbefatter natkørsel - Det er simpelthen alt for hårdt ved kroppen, alt for usundt, øger risikoen for en mænge hjerte/karsygdomme OG stress og helt ærligt, overdødeligheden er høj nok selvom man kun kører dag og sover om natten i det her fag.

    Dertil, så er natarbejde bare ikke særligt familievenligt - Medmindre man vil sove mindre end man i virkeligheden burde.

    Jeg har skam kørt 17 - 05 da jeg kørte taxa - Så var man hjemme mellem 5 og 6 - Skulle lige spise og falde til ro, så i seng mellem 6 og 7 - dertil 7-8 timers søvn, ja så kunne man stå op gå i bad og så på job.

    Beskeden fra kællingen var, at jeg kunne skrubbe ud og køre eksport, det gav meget mere mening jeg kun var hjemme i weekenden og så rent faktisk var tilstede og hun stod endda med en nyfødt unge på det tidspunkt.

    Men kør i bare i nattens mulm og mørke, når nu I ikke kan tåle mosten fra de øvrige trafikanter. ;-)))))))


  • #28   8. nov 2011 Måårten Ææs > Bare riolig jeg ved godt at du har kørt 2-holds-skift før hen, lige som mange af os andre, du er jo så bare lige "lidt" ældre så du kan have gjort det i flere år... ;op

    Jeg er dog af en lidt anden holdning, jeg har det bedst med mig selv når jeg arbejder nat, jeg sover bedre, jeg er mindre stresset, jeg har det i det store hele bare bedre... Jeg ved godt at det er stik mod alle analyser og hvad ved jeg, men de passer jo nu engang heller ikke på os alle... ;o)


  • #29   9. nov 2011 Kåå...
    Lå og flød er vel så meget sagt.... var igang med at efterspænde forhjulene.
    Noget siger mig at, det vidst ikke er skide godt at læsse dem af når man kører smiley


  • #30   9. nov 2011 nobody.. :

    nu du siger det med der er bevist og statestikker osv på det med det måske ikke er så godt og arbejde om natten.
    Men når man nu er b menneske så er det jo ikke nemt..!!
    Jeg er udpræget a menneske og claus er udpræget b menneske..
    claus kører bare bedst om natten.. men claus hørte et pragram for nogle uger siden ang a og b mennesker og arbejde på det tidspunkt af døgnet som folk nu var bygget til og dem der var b mennesker var lidt bedre rustet mod alle de sygdomme der ved at de arbejdet om natten.. og så er det med om man er a eller b menneske faktisk genetisk smiley


  • #31   10. nov 2011 Sømand > Piv med dig... ;op

    Mie > Lige præcis... :o) Og jeg er i den grad ikke kun B menneske men desideret Å menneske... ;o)


  • #32   10. nov 2011 yep nobody det kan jeg godt huske du fortalte smiley


  • #33   10. nov 2011 Du smører da godt nok tykt på...

    Jeg kører nat fordi det passer bedst med familien. Og har selv valgt det.
    Så jeg klager nu ikke...

    Men kører så skiftevis 14 dage nat og 14 dage dag...


  • #34   11. nov 2011 Mie

    Hold nu, at man er B menneske betyder ikke, at man bare kan køre nat og så slippe for ulemperne - Faktisk er kroppen bedøvende ligeglad med om man er A eller B mennesker - Forskellen ligger i hvad psyke man besidder - Det er uomgængeligt faktum, at der er en overrepræsentation af folk med skifteholds OG natarbejde blandt dem der bliver ramt af alvorlige hjerte/karsygdomme!

    Jeg er selv B mennesker i en sjælden set voldsom grad - Men det ændrer da ikke på, at jeg anerkender, at natarbejde bare ER sundhedskadeligt i forhold til almindeligt arbejde. Så kan vi hurtigt blive enige om, at det heller ikke er voldsomt sundt at arbejde 10-14 timer hver dag i forhold til normal arbejdstid - Men man slipper dog for ulemperne ved en omvendt døgnrytme!

    Som skrevet har jeg jeg skam selv arbejdet ren nat og i mange å både dag OG nat - Så det er ikke fordi jeg bare ville være hellig og pege fingre, at jeg skriver som jeg gør!


  • #35   11. nov 2011 Måårten > Hold nu op med dit gammel-nok vrøvl... det er <b>KUN</b> fordi du vil være hellig og pege fingre, det ved vi jo... ;o)

  • #36   11. nov 2011 Nobody

    Ok så - Jeg erkender jeg er blevet luret!


  • #37   12. nov 2011 Ææs > ;o)

  • #38   20. nov 2011 måårten: du får det jo helt til og lyde som om vi andre ikk har kørt nat og dag smiley for det tror jeg da der er mange der har smiley

    men vil være enig med dig at dagen er bedst til og være vågen


  • #39   20. nov 2011 Nick

    Hahahahahahahahaha

    Ja, det er VI sikkert mange der har - Især Jer der kun har haft kortet et år eller to - Uanset om så du har kørt hver nat siden du fik dit kort, så er vi vel enige om, at dem der er lige så gamle som mig og især dem der er endnu ældre, de har kørt langt flere nætter - Eller er jeg bare vildt dårlig til at regne her????

    Nick, husk på, at selv dem på min alder har jo ikke køre ret meget i forhold til dem der er 20 år ældre - Min fars generation f.eks. de har sgu hængt i på et plan vi andre slet ikke fatter!


  • #40   23. nov 2011 du må være dårlig til og regne så smiley haha men ja det er jo klart at de har.. og ja den næste genereation er værre smiley

Kommentér på:
ledigt job i århus

Annonce