{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.855 visninger | Oprettet:

Cabotage {{forumTopicSubject}}

Holdt lige ved siden af en rumæner idag for et større dansk firma, faktisk to gange på Aarhus Havn, på rumænske plader, vel og mærke med to forskellige kasser på, dvs mit kørsel han udførte i realiteten..;-)

Da jeg så kommer hjem til aften og går tur med hunden holder han lige nabo til mit hjem og venter på læs i morgen tidlig, også et containerlæs til Aarhus Havn, synes da jeg lige ville anmelde det, men ak nej, den flinke fyr i den anden ende kunne bare orientere om at det var der ikke mulighed for, det rækker bemandingen ikke til, det øger sku ikke lysten til at gøre oprør...;-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cabotage
  • #1   30. apr 2013 kæft hvor latterligt... Kan man tage billeder og sende ind.

  • michael
    michael Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 7
    #2   30. apr 2013 hvorfor suger du ikke tanken på hans bil

  • #3   30. apr 2013 Skriv nummerpladen ned.
    Tag billed og kontakt tungvognsektionen i morgen.

    Hent evt. App'en, Cabotagestudien, og tast hans nummerplade ind på den.


  • GEK
    GEK Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 14 Følgere: 13 Svar: 5
    #5   1. maj 2013 APP s virker fint i DK


  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #6   1. maj 2013 Ja få hentet den app og så tag alle de biler i kan !

  • #7   1. maj 2013 Kørte nede ved Taulov en dag hvor det havde sneet om natten og der kom en fragtmand ned fra tilkørslen med en masse fygesne på taget jeg trækkede ud for at kunne se noget længere henne holder folk i kø som han ikke har opdaget før det er for sent så han trækker ud i mig uden at have orienteret sig i sidespejlet og rammer mig da han ikke vil erkende at det er ham der har skylden kontakter jeg politiet da vi ikke kan blive enige om hvem der har skylden der for jeg også bare at vide at det kan de ikke tage sig af de og at de har bedre ting at tage sig til det danske politi er ikke rigtig noget værd hvis i spørger mig

  • #8   1. maj 2013 tror gerne de ville hjælpe alt det de kunne. men det jo ikke deres skyld der så meget arbejde til for få betjente. og så må man vælge hvad der bedst at kors ud til.

  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #9   2. maj 2013 michael
    Det er altså bedre at hælde en slat diesel i hans addblue tank eller omvendt lidt addblue i diesel tanken.


  • Ken K
    Ken K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   6. maj 2013 Hvad er det for noget pis, med jeg at ødelægge hans bil.
    Han gør bare hvad han får besked på.
    Jeg tror det bedste man kan gøre, er at hjælpe dem så meget som muligt.
    Oplys dem om vores løn og arbejdsforhold. Og så håbe på de gør oprør mod deres vognmænd. Andet kan vi ikke gøre når eu er skruet sammen som det er


  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #11   9. maj 2013 Ken K
    Det var en joke. Hils 3F de gør det jo så godt.


  • #12   13. maj 2013 Jeg meldte engang en dranker (Polak) for at holde parkeret foran mit hus i 6 dage. Det skal lige siges at han holdte på tværs af flere parkeringspladser og der var skiltet med parkering forbudt for biler over 3500kg.
    Politiet ville intet gøre. På 5. dagen ringede jeg så ind og spurgte om jeg selv kunne gøre noget. Nej det var jo ulovligt. 6. Dagen ringede jeg så ind og sagde at hvis ikke de kom og fjernede svinet så ville jeg ringe til nogen andre som også havde deres organisation stående på ryggen. Der svarede betjenten frækt: Det skal du være velkommen til. Da jeg nævnte ordet "Rockere" gik der en halv times tid og så blev han fjernet af politiet. Tænk at man skal true med noget der er banderelateret for at blive taget seriøst. FØJ siger jeg bare. Det er DET vi betaler skat til...!


Kommentér på:
Cabotage

Annonce