{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.121 visninger | Oprettet:

At blive vognmand {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har læst rigtig meget om at blive vognmand men har endnu ikke turde tage springet, jeg har fast kørsel på hånden og de vil give 8,20kr pr km men jeg ved ikke om det kan løbe rundt, jeg kan forstå af tidligere indlæg at hvis man ikke 400-500k så skal man bare glemme det er det virkelig rigtigt håber at få nogle seriøse svar

med venlig hilsen Brian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blive vognmand
  • #1   4. dec 2012 Det er bare og tage kursuset så får du svar på alle dine spørgsmål mvh

  • #2   4. dec 2012 Det med prisen, er vel i høj grad også et spørgsmål om hvor meget du regner med og have til dig selv? smiley

  • #3   4. dec 2012 8,20 km, for hva kørsel..?? nord Norge, syd Spanien? stykgods, full loads..?? minimum KM garenti??

  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 54
    #4   4. dec 2012 og møjn
    for at du skal kunne lave bare lidt penge så må dieselprisen kun være max 1/3 af det du kan køre ind på 1 mdr altså 99000 kr kørt ind 33000 kr til diesel. det vil sige 8,20 pr km så må dieslen kun koste 8,20 kr u/moms det er jo op til dig hvad du kan forhandle dig frem til.det kan man altid sådan nogenlunde gå efter men så kan du prøve at sætte et regnestykke op der siger 7 kr pr km, 9,67 u/moms til diesel. det kan ikke gå, med mindre du vil betale for at speditoren får køre sit gods,og så tænker han sådan en idiot,


  • #5   4. dec 2012 mange tak for input med hensyn til kørsel er det med farligt gods i tank fra nordtyskland og til dk og ca 3300km i ugen

  • #6   4. dec 2012 og så lige det der med 400-500 heste.. glem det, du skal ha en bil som passer til dit kørsel, har aldrig kørt farligt gods i tan så aner ikk hva det vejer, men find ud a dit kørsels behov og snak så med nogen sælger om hva de vil anbefale til netop dig..

  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #7   4. dec 2012 Patrick O
    Jeg tror den unge mand mener 400 - 500 tusinde kroner.
    men mener nu selv mindre kan gøre det.
    8.20 kr/km lyder nu nogenlunde ok hvis kilometer tallet holder under forudsætning af at det er fri af maut og trailer.


  • #8   5. dec 2012 Ups det beklager jeg.. Læste forkert.. Sorry.. smiley

  • #9   5. dec 2012 Patrick O
    Det er helt iorden.
    Jeg har selv kørt for den vognmand for en 5-6 år siden med det samme kørsel som han tilbyder mig nu så hvad det angår ved jeg godt hvad det drejer sig om, trailer skal jeg ikke tænke på det er vognmandens og maut var den gang ca 20 euro om ugen da det er mest landevejskørsel


  • #10   5. dec 2012 hej brian. jeg sender lige en privat besked, at spørge om sådan noget her inde svare til at spørge om en blondine om vej. besked er sendt

  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #11   14. dec 2012 Hej Ronni. Del da din viden med os andre, vi er trods alt en hel del herinde der godt kunne trænge til noget visdom.

Kommentér på:
At blive vognmand

Annonce