{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.845 visninger | Oprettet:

Lasse N
Lasse N
Tilmeldt:
6. jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Have en lastbil ved siden af normalt arbejde.. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at læse til speditør smiley Og så har jeg tænkt lidt på at have en bil ved siden af og en driver på denne.. Som speditør kan jeg mere eller mindre finde arbejde til bilen eller skulle da gerne kunne.. Men det eneste jeg sådan kan komme på som er noget fuck er i tilfælde af sygdom..

Kunne forstille mig noget export kørsel til bilen ..

men hvad siger i til sådan en omgang ? Kræver jo jeg tager vognmands tilladelse osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Have en lastbil ved siden af normalt arbejde..
  • #1   12. feb 2012 Lasse N
    Gælder om at ansætte en ordentlig chauffør. De findes derude. Et eller andet sted;o)


  • #2   12. feb 2012 Som HC skriver, hvis det skal være andet end en underskudsforretning skal du være meget omhyggelig med at finde den rigtige chauffør.

  • #3   12. feb 2012 Jeg synes det er en fed idé... du får også lidt bedre styr på det hele, hvis du selv disponerer den... do it... do it smiley

  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   12. feb 2012 Det kun en ide... Ville gerne selv køre men med familie osv passer det bedere på kontor... Men bilen skal gerne give lidt og ikke blot ende i nul....

  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 2 Svar: 163
    #5   12. feb 2012 hvis du bliver ansat i et firma som speditør og kommer masende med din egen bil, kan du være 112% sikker på der bliver gnidninger fra de andre der kører der - for selvom du ikke gør det, så vil du blive stemplet som at-du-forfordeler-din-egen-bil

  • #6   12. feb 2012 Helt enig med kim hvis du vil det der med en bil skal du nok finde en chauffør der kan selv også det med at finde kørsel for det vil altid være sådan at hvis du styre din egen bil er du en skurk i de andres øjne om det er sandt eller ej for de husker kun de gode ture du giver dig selv ikke de 15 dårlige du havde inden den gode

  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   13. feb 2012 True må lige prøve undersøge lidt mere.. Kunne være max sjovt ja self så komme ud og køre lidt selv også hehe

  • Jesper V
    Jesper V Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 4
    #8   13. feb 2012 Som speditør finder du nok ret hurtigt ud af at med de priser speditørerne giver, vil det være ret dumt at anskaffe en bil med chauffør på. Der findes mange andre sjovere måder at klatte sine penge op på.

  • #9   13. feb 2012 Don Ø
    Synes tit at de brokker sig over deres vognmænd. Men når det så kommer til stykket. Så har de der brokker sig været ansat en del steder.
    Så kan jeg ikke lade være med at spekulere på om det er vognmændene de har været hos. Eller om det er de chaufføre der ikke kan tåle at det ikke lige går efter deres hoved.
    Eller om de desværre bare er uheldige at finde de forkerte vognmænd.


  • #10   14. feb 2012 Hvis du godt kunne tænke dig at komme ud og køre, så drop det med at bliv speditør. For når du sidder inde på kontoret og ser lastbilerne køre afsted vil du sikkert ærgre dig gul og blå over at det ikke er dig...



Kommentér på:
Have en lastbil ved siden af normalt arbejde..

Annonce