{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.712 visninger | Oprettet:

Christian R
Christian R
Tilmeldt:
17. dec 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Transport af traktor søges... {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige købt mig en traktor på små 2,5 tons. Og ville høre om der var nogle der havde mulighed
for at fragte den til Falster, Eller Sjælland.... Evt til billige penge ...
Det letteste ville være hvis i kunne køre den fra Skive, til Nykøbing falster.. Ellers må vi finde ud af noget med sjælland ...


Tænkte jeg nok lige måtte spørger her inde på Lastbilgalleri, da der kunne være der var en der ville tjene lidt :=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport af traktor søges...
  • #1   17. dec 2011 Ring til Palle staal det er nok ham der kan gøre det billigst.... Men jeg spænder da gerne blokvognen efter hvis du vil give 550 kr i timen...;)

  • #2   17. dec 2011 Hvortil og hvorfra lidt mere udspecificeret?

  • #3   17. dec 2011 du må da kende nogen med en bil der må trække 3500kg og så bare en trailer efter..

  • Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   17. dec 2011 Har prøvet at skaffe en bil, men uden håb...

    Den skal fra skive 7800. vesterskivevej ....

    Til nykøbing falster, 4800. gedservej.


  • #5   17. dec 2011 Jaah, havde den vejet maks 2 ton, havde jeg gerne kørt den for dig..

  • Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #6   17. dec 2011 Prøv evt Folmers transport, har tit brugt dem, og aldrig haft dårlige oplevelser.


  • #8   17. dec 2011 Transport Gruppen, Danske Fragtmænd, hvis ikke den vejer mere, kan de da lige så vel tage den med.. Om hvem der er billigst vil jeg slet ikke byde ind med, for det aner jeg intet om, men den er jo ikke stor...

  • Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   17. dec 2011 Kan danske fragtmænd have en traktor med ?

  • #10   17. dec 2011 Hvis den ikke er højere end 2,8 meter mener jeg en standard trailer er indvendig og ikke er bredere end 2,5 m, så kan jeg da ikke se hvorfor de ikke skulle kunne det... Jeg har da flere gange før haft store maskiner med i en alm. gardintrailer...

  • #11   17. dec 2011 Mr. Nobody


    Det kan godt være jeg spørg dumt men hvordan vil du læsse den???


  • #12   17. dec 2011 Fra rampe, eller via paller arrangeret som opkørselsrampe, har i ingen fantasi, rigtige chauffører ser ikke problemer i en læsning, kun udfordringer.. Sidst jeg kørte traktore var i en Mega-Trailer, hvor vi brugte en grøft samt en del paller som rampe til læsning og paller og luftaffjedring til losning..
    Har i ingen fantasi eller skal det hele bare være ren pallekørsel samt rampe af- og pålæsninger..? ;o)


  • #13   17. dec 2011 Har masser af fantasi troede bare ikke fragtmænd gad at bøvle så meget med det... Og ja troede faktisk at næsten alt skulle være på paller...;)

  • #14   17. dec 2011 Kristian P > Hvordan DF kører deres butik ved jeg ikke, men Transpetergruppen, vi kører da stortset alt, sidst jeg havde stort rullende materiel med, og førnævnte på-/aflæsning, der kørte jeg for Uniway... Men har da haft større rullende materiel med mens jeg har kørt ved Ålb. Gods. dog ikke helt i traktor størrelse, men ring til din lokale fragtmand og få et tilbud, det kan da ikke skade.. og alle er presset i dag... ;o)

  • #15   17. dec 2011 jeg køre ved danske fragtmænd i taulov og vi har da både udtræk og kran trailer men giv thomas hansen et kald på 72521696 på mandag så tror jeg i kan finde ud af noget mvh claus j

  • #16   18. dec 2011 Fair trans kan også har vært med til di los en traktor af og læs den igen dernede og den kun Ikk dreje det Hva lidt spændene:-)

  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
    #17   18. dec 2011 Respekt til mr. Nobody -
    Det er nemlig det der er den største forskel på de gamle chauffører og de nuværende nye skvat-arme.
    Vi har ikke nogen problemer med læs i denne branche - Vi er jo verdens bedste til vores job - Det er bare en opgave der skal løses.....

    Men det med at tumle rundt ude i en muddergrøft og lege med paller og andre træstumper. Det har flertallet af danske chauffører ikke tid til, de skal jo polere kabinen, og være sikker på, der ikke kommer smuds ind.

    Nå, det var så lidt off-topic -

    Men jeg er da overbevist om, at enhver vognmand der kører med containerhejs kan flytte sådan en tingest.... den er jo hverken tung eller noget


  • #18   18. dec 2011 jens J > Nu skal det ikke lyde som om jeg er guds gave til branchen for det er jeg langt fra, og kan jeg slippe sådan en opgave så gør jeg da gerne det, men de ter nu meget sjovt med en sådan udfordring en gang i mellem hehe... Jeg hentede den traktor i Tyskland, og og ham gutten der skulle sende den han gloede bare da jeg sagde at den skulle jeg da have med, så nævnte han så at der var to, og da jeg så svarede at det gjorde da ingenting, så tabte han kæben, der gik et par timer med at læsse dem, skulle jo lige have fundet ud af hvad der fungerede bedst og have dem stroppet og alt det lort der... Men ham tysken han var mildt sagt imponeret det var meget tydeligt, sådanne dage elsker man sit job lige en tand ekstra... ;o)
    Men ja der er for mange i branchen der ikke gider den slags...


  • #19   18. dec 2011 Enig med Nobody og jens J. Det kan sagtens køres, hvis viljen er der!!

    Jeg kører også for Danske Fragtmænd Transport. Og som claus J siger, så kører vi efterhånden med alt.... Og har både alm. pressening-, Libner-, Åbne-, Kran-, Udtræks- og nedbyggede trailere. Så det er bare et spørgsmål om at gribe knoglen...

    Og ellers så bare sænke traileren helt i luften, hæve trækkeren og vinkle liften. Så skal en traktor nok komme op. Evt med lidt paller eller lægter under liften.


  • #20   18. dec 2011 Morten W

    Så er det godt at der er sidehjulsbremser på traktorer... smiley


  • #21   18. dec 2011 Thomas F > Lige præcis... ;o)

  • #22   18. dec 2011 Hvis alt går helt galt har jeg et fejeblad, bor på sydsjælland. Så jeg skal jo lige til jylland først. Men muligheden er der hvis du ikke finder andre muligheder..

Kommentér på:
Transport af traktor søges...

Annonce